|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-04-2007, 21:04 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-04-2007
Skąd: Lublin
Model: Escape
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 63
|
opózniony
Mam pytanko wydaje mi się że jak dodaje gwałtownie gazu to samochód nie reaguje odrazu tylko po chwili wkręca sie na obroty co to może być?
|
23-04-2007, 21:45 | #2 |
ford::advanced
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 21-03-2004
Skąd: Rzeszów
Model: szukam
Silnik: benzyna
Rocznik: 2013
Postów: 225
|
To może być normalna reakcja na dodanie gazu :fcp3 Przy jakich obrotach?
__________________
Focus 1.6 Fusion 1.4 ST80 FX gold deep navy '04 Fusion 1.4 '07 300C V6 3.0 CRD |
24-04-2007, 04:01 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-04-2007
Skąd: Lublin
Model: Escape
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 63
|
On sie po prostu tak jakby dławił przy gwałtownym dodaniu gazu.Na niskich obrotach ok.1000
|
28-04-2007, 08:38 | #4 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-03-2007
Skąd: Lublin
Model: Kuga Mk2
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 69
|
u mnie taka reakcja tez byla, co sie pozniej okazalo nawalila cewka, po wymianie jest spoko :fcp1
__________________
Szerokiej drogi :-) |
18-05-2007, 21:10 | #5 |
ford::amateur
Imię: Darek
Zarejestrowany: 30-04-2007
Skąd: Wrocław
Model: Focus sedan
Silnik: benzyna 1,6 16v
Rocznik: 1998
Postów: 2
|
Wariująca wskazówka i ....
Witam. Ja również mam podobny problem. Samochód też nie reaguje normalnie na dodanie gazu tylko sie dusi i szarpie. W moim przypadku dzieje się to najczęściej kiedy autko jest jeszcze nie rozgrzane. Później kiedy silnik osiąga optymalną temperaturę zjawisko to występuje sporadycznie. Na biegu jałowym obroty są ok nie skaczą. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w momencie kiedy samochód jedzie i naciskam mocniej pedał gazu to oprócz tego że sie dusi i nie chce od razu przyspieszyć "wariuje" równocześnie wskazówka prędkościomierza. Raz leci na maksa do góry a potem opada do zera żeby po chwili powrócić do wskazania aktualnej prędkości samochodu. Czytałem parę postów na tym forum na temat podobnych przypadków z tym że nigdzie nie znalazłem dokładnie mojego przypadku. Albo ktoś tylko pisał o wariujących wskazówkach albo tylko o duszeniu sie podczas przyspieszania samochodu. I tutaj powstaje dla mnie problem i powstaje pytanie. Czy oba te przypadki można ze sobą łączyć czy nie? Ja uważam że tak. Wskazówki prędkościomierza prawdopodobnie dlatego wariuje ponieważ w momencie kiedy auto sie dusi i nie przyspiesza owa wskazówka nie może ocenić właściwej prędkości pojazdu. Ktoś twierdzi że problem wariujących wskazówek załatwi tak zwany czujnik prędkości WSS. Ale czy owy czujnik załatwi problem duszenia się auta w momencie przyspieszania?
Sorki że sie rozpisałem ale myślę ze warto skoro tylu z nas ma podobny(e) problemy i do końca nie został(y) rozwiązany(e) :fcp5 . Aha moje autko to: Ford Focus Sedan 1,6 16v 1999 Pozdrawiam :fcp26 [ Dodano: 2007-05-18, 22:16 ] Sorki za czujnik prędkości. tutaj sprostowanie czujnik VSS a nie jak napisałem WSS. :fcp19
__________________
bodvar |
19-05-2007, 09:27 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-04-2007
Skąd: Lublin
Model: Escape
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 63
|
Tz. miałem problem z czujnikiem VSS prędkości bo wskazówka mi szalała opadała do zera i nawet na wolnych obrotach mi samochód gasł w momencie jak prędkościomierz nie działał ale wymieniłem czujnik i problem znikł już nie gaśnie no i prędkościomierz działa poprawnie.
Zostaje tylko problem z tą spóźnioną reakcją po naciśnięciu pedału gazu i tak jakby duszenie się oczywiście po rozgrzanym silniku jest już lepiej odczuwa się tego aż tak. [ Dodano: 2007-05-19, 10:32 ] Tz. miałem problem z czujnikiem VSS prędkości bo wskazówka mi szalała opadała do zera i nawet na wolnych obrotach mi samochód gasł w momencie jak prędkościomierz nie działał ale wymieniłem czujnik i problem znikł już nie gaśnie no i prędkościomierz działa poprawnie. Zostaje tylko problem z tą spóźnioną reakcją po naciśnięciu pedału gazu i tak jakby duszenie się oczywiście po rozgrzanym silniku jest już lepiej odczuwa się tego aż tak. P.S Być może również masz problem z czujnikiem VSS może podawać błędne informacje i dlatego wskazówka tak skacze no i mogą występować problemy z obrotami. W lublinie mam elektromechanika dosyć taniego,który zdiagnozował mi za 20zł i wymienił za 20 zł czujnik,bo w ASO chcieli kosmiczne sumy za sam komputer 90zł a gdzie reszta. |
19-05-2007, 10:52 | #7 |
ford::amateur
Imię: Darek
Zarejestrowany: 30-04-2007
Skąd: Wrocław
Model: Focus sedan
Silnik: benzyna 1,6 16v
Rocznik: 1998
Postów: 2
|
Wielkie dzięki za radę. Jeśli Tobie ten czujnik VSS rozwiązał problem to myślę że mi też wymiana powinna pomóc chociaż w tej jednej kwestii. Ja jestem z Wrocławia tak że będę szukał mechanika w swoim mieście. Z tego co czytałem to wymiana nie jest droga a czujnik również nie kosztuje majątku.
__________________
bodvar |
20-05-2007, 05:41 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-04-2007
Skąd: Lublin
Model: Escape
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 63
|
czujnik VSS kosztuje w ASO 145zł
[ Komentarz dodany przez: karex: 2007-05-22, 11:39 ] maximos, zmień temat. Ten jest bardzo nieprecyzyjny. |