|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-04-2016, 22:20 | #1 |
FCP member
Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,168
|
Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
Witajcie
Przeglądając możliwości podniesienia mocy dla C-MAX 1.6l EcoBoost 150PS do fabrycznych 182PS jest to możliwe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa Licznik USA na PL i inne zabawy Ostatnio edytowane przez leszcz ; 20-04-2016 o 22:29 |
20-04-2016, 22:45 | #2 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,065
|
Odp: Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
20-04-2016, 22:49 | #3 |
FCP member
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Szczecin
Model: C-Max 2016 Titanium
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 310
|
Odp: Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
Będę się cieszył, jak ogarniecie to samo, ale dla manuala Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka
__________________
-> Moje auto: C-Max - brązowy renifer |
20-04-2016, 22:58 | #4 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,065
|
Odp: Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
20-04-2016, 22:59 | #5 | ||
FCP member
Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,168
|
Odp: Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
Cytat:
Bump: Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa Licznik USA na PL i inne zabawy |
||
20-04-2016, 23:03 | #6 |
FCP member
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Szczecin
Model: C-Max 2016 Titanium
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 310
|
Odp: Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
No właśnie zapomniałem dopisać, że chodzi o 1,5 ;-)
Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka
__________________
-> Moje auto: C-Max - brązowy renifer |
20-04-2016, 23:11 | #7 | ||
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,065
|
Odp: Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
Cytat:
Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
||
20-04-2016, 23:15 | #8 | |
FCP member
Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,168
|
Odp: Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
Cytat:
a kolega ma 1,5 i mu sie dała odpowiedź cytując go (bez przeczytania jego profilu)
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa Licznik USA na PL i inne zabawy |
|
20-04-2016, 23:17 | #9 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,065
|
Odp: Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
No to "jak byk" w C-maxie/Grand C-maxie z 1,6EB i manualem robię 150->182PS od ponad roku...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Moja córka ma taki samochodzik... Więc wiem co mówię...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
20-04-2016, 23:18 | #10 | |
FCP member
Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,168
|
Odp: Podniesienie mocy dla silnika 1.6l EcoBoost 150>182PS
Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa Licznik USA na PL i inne zabawy |
|
|
|
|