|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-05-2007, 22:03 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-05-2007
Skąd: Sopot
Postów: 6
|
Świst przy przyspieszaniu, traci ciąg, TDCi 2.0
Witam,
Wiem oczywiście, że świst powietrza jest powodowany turbodoładowaniem, jednak w ostatnich dniach ten się bardzo nasilił. Za każdym razem gdy przyspieszam, nawet najbardziej spokojnie, świszcze bardzo głośno. Świszcze też przy praktycznie jednostajnej jeździe kiedy obroty sięgają 3000tys. Bez obciążenia wszystko jest ok. Ford z 2004, mam nadzieję, że to nie wtrysk... może coś jest poluzowane... czy ktoś miał ten problem, albo przynajmniej ma pomysł, jaka mogłaby być tego przyczyna? Pozdrawiam. |
07-05-2007, 23:12 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-04-2004
Skąd: nad morzem
Model: BMW
Silnik: 330d
Rocznik: 2008
Postów: 207
|
__________________
Obecnie jeżdżę: BMW E91 320d 185KM i 385Nm |
08-05-2007, 07:28 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
|
Pewnie Ci rura spadła z intercoolera.Prawdopodobnie z lewej strony pod osłoną zderzaka.To nie jest problem żeby to poskładać.
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH BMW R1200 GS ADVENTURE |
08-05-2007, 07:40 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-01-2005
Skąd: mazowieckie
Postów: 79
|
Prawdopodobnie masz pękniętą rurę między sprężarką a interculerem miejsce pęknicia będzie widoczne bo w tym miejscu będzie tłusta plama oleju
__________________
MK III Kombi 2002 2,0 TDCi 130 HP Ghia |
08-05-2007, 14:48 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-05-2007
Skąd: Sopot
Postów: 6
|
Tak,
coś w tym stylu. Przepraszam za powielenie tematu. Oddałem forda do serwisu. Nie musiałem długo tłumaczyć. Kiedy zaczynałem zdanie od "świszcze", Pan dokończył wyliczając co się dzieje, łącznie z utratą ciągu. Potem dodał: typowe. Chyba typowy problem... |