![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-10-2016
Model: Mondeo MK#
Silnik: 2,5
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
Witam. Mam mk3 2.5 Duratec i szarpie gdy pokaże sie check engine. Gdy skasuje błędy jedzie normalnie. Oto moje wykresy z FoCom. Prosze o weryfikacje.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez CrazyJesusPL ; 22-10-2016 o 23:59 Powód: Dodanie filmiku |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 01-06-2010
Skąd: Nowy Targ
Model: mondeo st220/mondeo mk1 4x4
Silnik: 3.0v6 pb/lpg /2.0pb/lpg
Rocznik: 2003/1995
Postów: 141
|
![]()
A jaki błąd wyswietła?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-10-2016
Model: Mondeo MK#
Silnik: 2,5
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
Jutro podepnę kompa i napisze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FCP member
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-11-2009
Skąd: Lubin
Model: S-Max / Octavia / Journey
Silnik: 2.0EB PS / 1.5TSI DSG / 3.6V6
Rocznik: 2010 / 2021 / 2015
Postów: 596
|
![]()
Kolego, jak masz instrukcję, to poszukaj jakie napięcie sonda lambda powinna mieć, bo to ona może problem stwarzać.
Pozdro.
__________________
-=> S-Max - raport 2024 - kliknij tutaj !! <=- -=> Octavia - raport 2024 - kliknij tutaj !! <=- -=> Journey - raport 2024 - kliknij tutaj !! <=- Był: Focus, Galaxy, Mondeo. Jest: S-Max, Octavia i Journey ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 02-02-2015
Skąd: LTM / RZ
Model: Fusion
Silnik: 1.4 b+g
Rocznik: 2003
Postów: 30
|
![]()
świece i przewody kiedy ostatnio wymieniałeś?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 14-09-2014
Skąd: Podlasie
Model: C-max Energi '16
Silnik: 2.0 Benzyna + EV/190KM
Rocznik: 2016
Postów: 573
|
![]()
Te korekty długoterminowe powyżej 100% to żart ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-10-2016
Model: Mondeo MK#
Silnik: 2,5
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
Sorry że dopiero teraz piszę, ale nie miałem za bardzo czasu. Zeskanowałem jeszcze raz kody i wyszło coś takiego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 01-06-2010
Skąd: Nowy Targ
Model: mondeo st220/mondeo mk1 4x4
Silnik: 3.0v6 pb/lpg /2.0pb/lpg
Rocznik: 2003/1995
Postów: 141
|
![]()
Kolego gaz do regulacji a co masz zamontowane jak mogę zapytać? ?jaki reduktor i jakie wtryski i gdzie nawierty? ?A na benzynie jak kolega jeździ to jest Oki niewyskakuje błąd? ?Według mnie coś niejako z gazem możliwe ze wtrysk gazu umarł i piszczy i szarpie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-10-2016
Model: Mondeo MK#
Silnik: 2,5
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
Gaz mam STAG AC, zawór odcinający ZAVOLI, reduktor i wtryskiwacze mam napisane AC. Na benie jest wszystko ok żadnych błędów nie ma. A dzwięk wtryskiwaczy to takie tykanie.
Ostatnio edytowane przez CrazyJesusPL ; 05-12-2016 o 22:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 14-09-2014
Skąd: Podlasie
Model: C-max Energi '16
Silnik: 2.0 Benzyna + EV/190KM
Rocznik: 2016
Postów: 573
|
![]()
Masz Bałagan we wtryskach jak zezowaty w oczach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. A tak już poważniej - jeżeli już masz podgląd do korekt - gługoterminowych (LONG) to tak z ciekawości - oglądaj je na gazie - szczególnie te w okolicach 104% - następnie przełącz na benzynę.
Wg moich doświadczań Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. powinny spadać i układać się w okolicach zera z jakimś plus minus kilka procent, Zapamiętane błędy - wszędzie na uboga mieszanka - to świadczy właśnie o tej korekcie na +104 - tak ubogo jest, że komp benzynowy aż ponad 2x wydłuża czasy wtrysków żeby sprostać zapotrzebowaniu na paliwo. Korekty zapętlają wtryski (zanim się zamkną w cyklu - już mają sygnał otwarcia - czyli są cały czas otwarte - szarpanie i inne cudawianki. Wywala Błąd - kasujesz - a kasując błąd - kasują się też korekty długoterminowe - znowu lepiej - ale te znowu rosną aż przerosną możliwości kompensacji i sytuacja się powtarza. Wejdź na LPG-forum - dowiedz się do kogo z tamtejszych użytkowników podjechać i załatwią sprawę - chyba że przeczytasz instrukcję STAGA, porady itp - i sam to ogarniesz - ale najpierw dobrze by było poprawić sam montaż. Kilka spraw: Między rozdzielaczami a wtryskami mają być tej samej długości wężyki, od wtrysku do wprętki to samo - górnego rozdzielacza nie widać ale pewnie jest tak jak w tym dolnym - czyli źle. Gdzie tam są filtry fazy lotnej? Gdzie jest kompensacja między sekcjami?? Samochód kupiony z tym czy zakładane? Ostatnio edytowane przez Karwos00 ; 08-12-2016 o 21:20 |
![]() |
![]() |