![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 08-04-2016
Skąd: Wrocław
Model: Focus Kombi
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 1
|
![]()
Witam,
Jestem posiadaczem Focusa 2.0TDCi 136 KM. Mam '' mały '' problem. Wymieniłem w piątek olej+filtr oraz filtr powietrza. Wyjechałem z warsztatu, spokojna jazda po mieście. Nie odczułem nic. Następnego dnia podczas jazdy chcąc przyspieszyć, auto bez reakcji. Zawsze przy redukcji do 3 lub 4 biegu ciągnie do przodu aż miło. A tu na 5 biegu ledwo 90km/h. Szóstka ledwo ponad 100km/h... Redukcja brak mocy.. Nie wiem gdzie może być przyczyna. Czytałem w sieci, że czasem przy wymianie f. powietrza magik mechanik może uszkodzić przepływomierz. Ktoś inny napisał, że może to być źle założony filtr oleju... Zapowietrzenie..? Nie mam pomysła co jest nie tak. Pomóżcie jeśli ktoś miał taki przypadek. Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 31-10-2016 o 09:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
![]()
To sprawdź jak jest włożony ten filtr. Wirtualnie tego nie zrobisz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 08-08-2013
Skąd: Paderborn
Model: Focus
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2008
Postów: 52
|
![]()
Zobacz złącza i wężyki podciśnienia od przepustnic przy wlocie do kolektora dolotowego.
|
![]() |
![]() |