![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Kraków
Model: Escort
Silnik: 1.8
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
Witam. Mam problem z moim escortem. Escort to Mk VII cabrio 1.8 105 KM Pb + LPG
Problem jak w temacie : nie wkreca sie powyzej 2 tys obrotow. Silnik zachwuje sie jakby brakowalo mu paliwa zaczyna szarpac i parskać. Świece , kable, cewka czujnik wału korbowego i walka rozrzadu, przeplywka - podmienione , efektu brak. sprawdzalem tez wszystkie podcisnienia, i nigdzie nic nie widac , ani nie slychac. Filtr paliwa takze wymieniony , choc za duzo to on do rzeczy nie mial bo na gazie dzieje sie to samo. ogolnie stracil moc; predkosc jaka maksymalnie da sie rozwinac t 80 i to na 5 biegu bo na kzdym biegu po przekroczeniu 2 tys zaczyna szarpac i kulec. Dodam jeszcze ze po odpieciu lambdy rezultaty dalej takie same. A i jeszcze delikatnie na podszybiu od strony kierowcy W KABINIE slychac naprawde delikatne syczenie pdczas jazdy, ale tylko i wylacznie podczas jazdy ; choc to niekoniecznie zwiazane z tym problemem; Prosze o pomoc bo ani mechanior z okolicy sobie nie poradzil, ani ja juz nie mam pomyslow a grzebie 3 dni Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 20-04-2010
Skąd: Łódź
Model: Ford Escort HB
Silnik: 2.0 MDO
Rocznik: 1997
Postów: 502
|
![]()
może syczy na wężu od serwa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-04-2012
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: juz 2.0 16V bylo 1.6 16V
Rocznik: 1997
Postów: 177
|
![]()
Kolego sprawdź, ciśnieni na listwie wtryskowej bo paliwo może dostawać tylko za mało , po drugie widze że jest gaz na gazie tak samo sie zachowuje bo nic nie piszesz. co do syczenia to podejrzewam że gdzieś szyba przednia sie odkleiła i szumi ci podczas jazdy w podszybiu mozesz zrobić probe na silikon dekarski bezbarwny zdejmij plastik przejec silikonem i bedziesz wiedzial u mnie tak było po jakims czasie musialem dac zeby ponownie wkleili szybe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-03-2008
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 16V
Rocznik: 1999
Postów: 37
|
![]()
A do tych 2k RPM wkręca się normalnie? Ma moc ?
Masz katalizator? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 08-05-2016
Skąd: Koszalin
Model: ESCORT MK7
Silnik: 1.8 115KM
Rocznik: 1997
Postów: 1
|
![]()
Sprawdzi katalizator, miałem ostatnio taki sam problem z powodu zapchanego kata tylko że mi kręcił do 3tys .Wycięcie katalizatora pomogło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]() Cytat:
Cytat:
Tak jak poprzednicy podpowiem abyś katalizator sprawdził. Czasem bebechy z kata potrafią i końcowy tłumik zapchać. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-04-2012
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: juz 2.0 16V bylo 1.6 16V
Rocznik: 1997
Postów: 177
|
![]()
Sorry z tym gazem w pospiechu nie doczytałem, końcowy jak zgnity w środku to tez potrafi zatkać układ wydechowy, kiedyś przerabiałem to w audi ale pamietem ze silnik przy tym strasznie sie grzał , dopiero po zatrzymaniu na swiatłech zaczełem go mocno gazowac był ostry huk az rozerwało puche tego tłumika auto od razu ożyło wszystkie bebechy wyleciały na ulice ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Kraków
Model: Escort
Silnik: 1.8
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
Dzieki wielkie Panowie za pomoc! jesteście wielcy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Piwka na zlocie macie zagwarantowane Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kat byl zapchany, wybebeszylem i pomoglo! hula jak poyebany Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. teraz tylko strumienice wsadzic i bedzie gitara |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-04-2012
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: juz 2.0 16V bylo 1.6 16V
Rocznik: 1997
Postów: 177
|
![]()
Nie pchaj tej strumienicy lepiej rurę wstaw w starego kata.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Kraków
Model: Escort
Silnik: 1.8
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
obawiam sie ze wkladajac rure strace na tym jakis procent mocy, choc narazie jest pusta obudowa i hula fajnie, ale porownania nie mam bo od poczatku kiedy go kupilem byl lekko mułowaty przez katalizator (tak teraz wnioskuje), no a pozniej sie totalnie pogorszylo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
1.8pb , escort , lpg , obroty , szarpanie |
|
|