|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-06-2007, 14:01 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 23-06-2007
Skąd: pszów
Postów: 6
|
problem ze stacyjką
mam tyci problem: coraz trudniej przekręcić kluczyk w stacyjce - przekręca się do pozycji I i później problem; żeby móc odpalić muszę energicznymi ruchami przekręcać kluczyk aż "przeskoczy" dalej, a później już jest OK; przymierzam się do jej rozebrania i "zajrzenia" do jej wnętrza; do końca nie wiem czy zaryzykować; może ktoś się już w to bawił?
|
28-06-2007, 16:44 | #2 |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 15-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: SportKa
Silnik: 1.6 8V
Rocznik: 2004
Postów: 196
|
Może poprostu stało się to co ze wszystkim zamkami u mnie czyli sie wysuszyły i haczyły. Nawet kiedyś baku nie mogłem otworzyć, na stacji spedziłem 45 minut żeby się z tym uporać.
Z pomocą przyszło WD40. Spróbować możesz. |
28-06-2007, 17:08 | #3 |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,512
|
Ja się bawiłem - wymieniłem na nową.
Z pozostałymi zamkami bawiłem się przez rozbieranie, ale inne zamki można rozbebeszyć i się pobawić, a stacyjkę wypada naprawić niezwłocznie.
__________________
Tylko floty! |
29-06-2007, 07:23 | #4 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 23-06-2007
Skąd: pszów
Postów: 6
|
mam - udało się - 1,5 h roboty i zrobione; rozbebeszyłem, spiłowałem odrobinę rowek w który wpada wałeczek i działa; przyczyna: gniazdo znajdujące się na końcu bębenka stacyjki oraz rowek pod wałeczkiem były na tyle wypracowane, że po przekręceniu kluczyka wałeczek najpierw chował się w rowku, ale na skutek wyrobienia powyższych elementów kluczyk obracał się odrobinkę dalej i wałeczek wychodził z powrotem z rowka - i wtedy się blokowałem
|
29-06-2007, 09:39 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 14-05-2007
Postów: 2
|
Witam.
Ow waleczek mozna wyjac*. Niestety operacje polegajace na spilowywaniu i/lub wyjmowaniu tego waleczka prowadza w prostej linii do wymiany stacyjki. * przekrecisz wtedy stacyjke nawet srubokretem, ale oczywiscie samochodu nie odpalisz (immobilizer). |
29-06-2007, 14:42 | #6 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
wałeczka sie nie podpiłowuje, a podciecia w "podkladkach"
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
29-06-2007, 14:54 | #7 |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,512
|
ja w kufrze podpiłowałem wałeczek :fcp4
__________________
Tylko floty! |
29-06-2007, 14:57 | #8 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
|
Cytat:
EOT
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD [Regulamin Forum] [Sklep forumowy] |
|