![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-04-2007
Skąd: Małopolska
Model: Explorer
Silnik: 4.0 SOHC
Rocznik: 2000
Postów: 110
|
![]()
Witam,
coraz bardziej zbliza sie czas instalacji gazu do mojego auta i juz wiem ze bedzie to STAG-300, pytanie tylko "jakie wtryskiwacze" wybrac? Wiem, ze: — najlepsze sa KEIHIN (ale czy beda dobrze wspolpracowaly ze STAGiem? w instrukcji STAGa nie ma ich wypisanych...), — MATRIX odpadaja (glownie dlatego, ze sa nierozbieralne i jak jakis padnie trzeba wymieniac cala listwe, ale ich wydajnosc to tez ponoc nie rewelacja) — VALTEK - nad nimi wlasnie mocno sie zastanawiam - bo sa wypisane w instrukcji STAGa, oraz najczesciej sa sprzedawane w komplecie ze STAGiem. Ale z tego co mi wiadomo sa ich 2, a nawet 4 rodzaje; bo sa zolte i czerwone, w kazdym kolorze wersja zwykla i "BFC". Ktore z nich sa najlepsze? Na [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] sa podane opornosci, skoki... tylko jak to sie przeklada na wydajnosc i kulture pracy wtryskiwacza? — sa jeszcze RAIL (wypisane na [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]) - jest ich tez kilka rodzajow... warto ktorys z nich zainstalowac? Pytanie jeszcze czy lepiej zalozyc jeden reduktor (do 250KM), czy dwa o mniejszej wydajnosci (np. do 150KM kazdy)? Silnik to 4.0 (4011 cm3) 205KM V6 z fabryki w Koloni. Jakies reduktory specjalnie polecacie, a jakies odradzacie? Z gory uprzedzam, ze nie interesuja mnie kilkuset (~200-400) zl oszczednosci w chwili instalacji i meczenie sie z instalacja podczas jej pozniejszego uzytkowania...
__________________
Pozdrawiam, BliG |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-08-2006
Skąd: Elbląg
Model: Mondeo [Mk2]
Silnik: 2,5L V6 / STAG300 LPG
Rocznik: 1997
Postów: 167
|
![]()
BliG >
w sumie to mi się wydaje, że nie powinieneś sobie głowy zawracać takimi rzeczami a zostawić to gazownikowi -> dlatego twoim największym problemem powinno być znalezienie naprawdę dobrego fachowca. tutaj zdecydowanie chyba powinieneś zarejestrować się na forum ac.com.pl i jestem pewien że znajdziesz tam jakiegoś gazownika ze swojej okolicy. ja niestety na tamto forum zajrzałem za późno, na szczęście z instalacją się udało ale teraz wiem gdzie będę zakładał następną instalację i będzie to gdańsk. edit: acha, i na prawdę pomyśl nad tym czy faktycznie chcesz zrobić to w tanim warsztacie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-04-2007
Skąd: Małopolska
Model: Explorer
Silnik: 4.0 SOHC
Rocznik: 2000
Postów: 110
|
![]()
emge74, warsztat jest juz raczej z gory wybrany Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. znajomy ma dosc duzy zaklad w Tarnowie. Nie jest to moze to co Czakram (nie wiem jak teraz, ale kiedys pierwsza klasa), ale chlopaki sie naprawde staraja a ostatnio w aucie rodzicow okazalo sie, ze wine za niesprawne dzialanie instalacji LPG ponosi reduktor i wymienili go na nowy BEZPLATNIE (choc gaz byl zakladany 4 lata temu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.).
Myslalem o BRC Sequent56, ale to wydatek rzedu 5000 zl! a ten znajomy sciagnie mi i zalozy STAG-300 za okolo 3300 zl. Poczytalem troche o STAGu i zbiera on dodatkowo informacje z sond lambda, kalibruje sie go bez uzycia zestawu kalibracyjnego (chyba MAP-sensora) oraz posiada bardzo duzo mozliwosci regulacyjnych (czas i temp. przejscia na gaz, sekwencyjne przelaczanie wtryskow, itd..) wiec wybor padl na niego. Dzieki temu nie bede musial jezdzic na regulacje, tylko podepne sobie adapter do laptopa i ustawie wszystko sam, tak jak mi bedzie pasowalo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak dla mnie REWELACJA Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zastanawiam sie tylko nad tymi wtryskiwaczami... na gazownikow wole sie nie zdawac, bo oni zawsze proponuja to co im pasuje... :fcp20
__________________
Pozdrawiam, BliG |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-08-2006
Skąd: Elbląg
Model: Mondeo [Mk2]
Silnik: 2,5L V6 / STAG300 LPG
Rocznik: 1997
Postów: 167
|
![]()
też myślałem, że sam sobie poustawiam - jednak wolę teraz tylko kabel wykorzystywać
do robienia sobie od czasu do czasu zrzutu map i niczego absolutnie nie dotykam. poza tym - uwierz mi że mojemu gazownikowi też nie mogę zarzucić braku "dobrych chęci" i "starań" jednak dzisiaj jestem pewien, że "dobre chęci" nie wystarczą. mam świadomość tego, że miałem szczęście z instalacją LPG na moim silniku w Mondeo nie chcę myśleć jakie koszty by poszły za brakiem szczęścia. ale to już twoja decyzja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-04-2007
Skąd: Małopolska
Model: Explorer
Silnik: 4.0 SOHC
Rocznik: 2000
Postów: 110
|
![]()
zrobili nam 2 auta (II i IV generacja lpg) - oba jezdza (na gazie) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w jednym byl problem (jak sie okazalo z parownikiem) ale wymienili go bezplatnie i znow jezdzi (na gazie) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wiec chyba moge zaryzykowac ;-)
musze tylko jeszcze sobie wtryski wybrac..... hmmmmmm :fcp20
__________________
Pozdrawiam, BliG |
![]() |
![]() |