|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-04-2018, 08:31 | #1 |
ford::average
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-11-2012
Skąd: Gorlice
Model: s-max
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 50
|
Po chipie złapał 2 razy tryb awaryjny i często wypala DPF
Witam !!!
Mam mały problem, otóż zrobiłem chip w V-tech, wyszedł bardzo ładny wykres zarówno w serii jak i po sofcie (157KM, 348NM @ 190KM, 395NM). Od 1800 obr do ok 4tys ładnie płasko... Auto po chipie dostało nowe życie lecz 2razy złapał mi tryb awaryjny i usterka silnika, które po wyłączeniu i włączeniu znikły. Ponadto dość często zaczął mi wypalać DPF co ok 200KM... Po podpięciu pod kompa wywaliło tylko błąd przeładowania, auto jeździ chociaż mam wrażenie jakby się od dołu zrobił lekko przymulony, później jedzie (no chyba że się już przyzwyczaiłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co może być przyczyną?? Wadliwy program czy obstawiacie co innego? Usterke łapie sporadycznie, przeważnie jak go cisnę ponad 3 tys obr... Nie kopci nic się nie dzieje... Sadza w DPF na jednej pętli wyszła 40 % i na drugiej 30... Nie było wartości popiołu... Komp TEXA Może jakaś mała nieszczelność się ujawniła i przez to takie rzeczy? Tak obstawiam i to by może miało związek z tym DPFem bo wtedy przy nieszczelności chyba więcej kopci ?? Jakieś pomysły? |
30-04-2018, 08:57 | #2 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: Po chipie złapał 2 razy tryb awaryjny i często wypala DPF
Przeładowany. Program do korekty.
A programie filtr będzie się częściej dopalał bo więcej paliwa się leje. Często tez i przelewa żeby schłodzić. Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
30-04-2018, 09:28 | #3 |
ford::average
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-11-2012
Skąd: Gorlice
Model: s-max
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 50
|
Odp: Po chipie złapał 2 razy tryb awaryjny i często wypala DPF
Więc muszą ująć wiatrów? Będzie to skutkowało niższą mocą czy raczej niekoniecznie? Bo jak na fabryczne 163ps to nie podniosło się drastycznie. W granicach zdrowego rozsądku ale szkoda byłoby zjeżdżać niżej.
|
30-04-2018, 14:33 | #4 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: Po chipie złapał 2 razy tryb awaryjny i często wypala DPF
Między 190 a 210 to norma. Moc max nie koniecznie wyjdzie niżej. Turbo może wstawać zbyt agresywnie i stąd ten problem. Tak czy siak program do koreky żebyś nie dostał checka przy wyprzedzaniu bo mocno się możesz zdziwić.
Generalnie tuner średnio ogarnął. Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |