Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-06-2018, 12:45   #1
strejla_u
ford::average
 
Imię: Szymon
Zarejestrowany: 26-06-2017
Skąd: Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDci 140KM
Rocznik: 2011
Postów: 57
Domyślnie błąd regulatora ciśnienia doładowania

Koledzy,

kilka dni temu żonie wyskoczył w s-maxie 2.0 tdci 163KM (2011r.) kumunikat "awaria silnika" na coversie, auto zamula, ciężko wkręca się na obroty.

Dziś żona podjechała do mechanika na komputer. Komputer wskazał błąd regulatora ciśnienia doładowania.

Pytanie: gdzie ów regulator jest zlokalizowany? Na pierwszy ogień sprawdziłbym rurki/przewody (zakładam że jest to zawór regulacji turbo sterowany podciśnieniowo tak jak w innych autach)? Jakby co, to w Fordach się to czyści czy od razu wymienia? Ma ta część jakiś kod?

Dodam jeszcze że z miesiąc temu robiłem upgrade 140 - > 163KM, chociaż osobiście tego nie obstawiam.


Ostatnio edytowane przez strejla_u ; 28-06-2018 o 13:25
strejla_u jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-06-2018, 17:55   #2
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: błąd regulatora ciśnienia doładowania

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Jesli chodzi o czesc to taka.
Ale nie wiadomo jaki dokladnie blad wywalilo. Moze jest problem z sasilaniem elektrycznym tego elektrozaworu i trzea sprawdzic wtyczke i kable

Bump: rurki rowniez do sprawdzenia tak jak napisales
lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2018, 09:50   #3
strejla_u
ford::average
 
Imię: Szymon
Zarejestrowany: 26-06-2017
Skąd: Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDci 140KM
Rocznik: 2011
Postów: 57
Domyślnie Odp: błąd regulatora ciśnienia doładowania

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] , dzięki za odpowiedź.

W domu będę dopiero w piątek, sklepy motoryzacyjne w weekend będą albo pozamykane albo część na zamówienie, a nie chciałbym kupować zaworka na zapas. Czytałem, że od sterowania EGRem jest taki sam zawór. Czy jakby co, można je bezkarnie zamienić?

Gdzie one są mniej więcej zlokalizowane? Da radę od góry się do tych zaworków dobrać?
strejla_u jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2018, 11:50   #4
wci Sebek
ford::beginner
 
Avatar wci Sebek
 
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 25-04-2016
Skąd: Ciechanów
Model: Titanium
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 34
Domyślnie Odp: błąd regulatora ciśnienia doładowania

Po prawej stronie silnika będą dwa takie zawory pierwszy od egr a zaraz zani od turbo dobry dostęp od góry. około 10 min roboty
046c0af04b1cb70af45cf59ac8db.jpg

Ostatnio edytowane przez wci Sebek ; 02-07-2018 o 12:00
wci Sebek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2018, 12:11   #5
strejla_u
ford::average
 
Imię: Szymon
Zarejestrowany: 26-06-2017
Skąd: Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDci 140KM
Rocznik: 2011
Postów: 57
Domyślnie Odp: błąd regulatora ciśnienia doładowania

Super! Dzięki!
strejla_u jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2018, 12:54   #6
Speedo
Junior Moderator
 
Avatar Speedo
 
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,004
Domyślnie Odp: błąd regulatora ciśnienia doładowania

tego kolegi wci Sebek to nie słuchaj, bo on Ciebie okłamuje, on ma 2007 i dwa zawory a Ty masz 2011 i u Ciebie będzie tylko jeden, ten od turbo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

BTW jak ten drugi jest od EGR to możecie mi zmienić nicka na "debil" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Speedo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2018, 21:46   #7
wci Sebek
ford::beginner
 
Avatar wci Sebek
 
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 25-04-2016
Skąd: Ciechanów
Model: Titanium
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 34
Domyślnie Odp: błąd regulatora ciśnienia doładowania

Masz racje kol. nie spojrzałem na rok.
ale żeby debil?
wci Sebek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-07-2018, 08:56   #8
Speedo
Junior Moderator
 
Avatar Speedo
 
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,004
Domyślnie Odp: błąd regulatora ciśnienia doładowania

Cytat:
Napisał wci Sebek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ale żeby debil?
nie pisałem nic o Tobie, chodziło mi o to, że jak ten drugi zawór w Twoim aucie (nie w aucie strejla_u bo on ma jeden od turbo) jest od EGR to możecie MI zmienić nick ze "speedo" na "debil" bo on nie jest od żadnego EGR tylko od klapy gaszącej, o czym już wiele razy wspominałem
Speedo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2018, 13:42   #9
strejla_u
ford::average
 
Imię: Szymon
Zarejestrowany: 26-06-2017
Skąd: Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDci 140KM
Rocznik: 2011
Postów: 57
Domyślnie Odp: błąd regulatora ciśnienia doładowania

Koledzy, zamówiłem 7.01771.01.0 a przysłali 7.00968.03

Niby wygląda tak samo, ktoś coś wie czy można stosować zamienne, czy raczej oddać/wymienić na właściwy?

Sprzedawca zapewnił że to otrzymany regulator ma te same parametry co zamawiany... Założę, zobaczymy.

Ostatnio edytowane przez strejla_u ; 06-07-2018 o 09:05
strejla_u jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:30.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.