![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-07-2007
Skąd: Ireland
Model: MONDEO
Silnik: 2.0 DURATEC
Rocznik: 2003
Postów: 23
|
![]()
Problem polega na tym, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce wskazówki od prędkościomierza i obrotomierza osiągają maksymalną wartość. Trwa to kilka sekund i wszystko wraca do normy. Po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki automatycznie kasuje się przebieg. Czy jest ktoś kto przez to przechodził ??? Pozdrawiam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 26-11-2006
Postów: 36
|
![]()
Wygląda to tak jakby akumulator został odcinany po wyłączeniu samochodu.
Zegar pewnie też stoi w miejscu? Taki efekt self testu jest zawsze po zaniku zasilania. U mnie tak było przy słabym aku, ale wtedy już nie chciał kręcić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-07-2007
Skąd: Ireland
Model: MONDEO
Silnik: 2.0 DURATEC
Rocznik: 2003
Postów: 23
|
![]()
Faktycznie akumulator jest słaby bo już kilka razy nie chciał kręcić.
Lusterek również nie da się ustawić i zegar stoi w miejscu. Te dwa elementy posiadają jeden wspólny bezpiecznik i to także muszę sprawdzić. Serdeczne dzięki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-04-2007
Skąd: Poznań
Postów: 41
|
![]()
No dokładnie u mnie są takie same objawy przez akumulator
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 30-07-2007
Skąd: Toruń
Model: Mondeo MK IV, automat
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 10
|
![]()
Ja też tak mam. A akumulator kręci całkiem dobrze. I zegar chodzi normalnie. Więc co jest przyczyną?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-12-2006
Skąd: wrocław
Model: Mondeo IV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 16
|
![]()
Sprawdżcie na forum w wątkach z TIPSAMI ktoś opisywał sposób włączenia takiego testu zegarów (a jeśli aku w porządku i zegar chodzi, to mi na to wygląda) przez kombinację przekręceń kluczyka i czegoś tam jeszcze. :fcp29
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 30-07-2007
Skąd: Toruń
Model: Mondeo MK IV, automat
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 10
|
![]()
To wiem jak włączyć Test zegarów. Tylko dlaczego one dobijają do końca przy zapalaniu auta?
Te dobijanie to chyba jakiś reset, ale wszystkie parametry komputer pamięta. |
![]() |
![]() |