![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 07-12-2010
Skąd: Podkarpacie
Model: Mondeo mkV | Volvo XC70
Silnik: 1.5 EB MT | 2.5T AT
Rocznik: 2016 | 2015
Postów: 91
|
![]()
Cześć,
Proszę o pomoc w usunięciu usterki. Pacjent: smax 2011 2.0 TDCI PS Kod błędu: U043A - Nieprawidłowe dane odebrane z modułu B sterującego drzwiami (tłumaczenie z FORScan, raczej niezbyt dobre). W wątku [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] jest informacja możliwej usterce modułu, zanim będę szukał modułu do wymiany pytam czy miał ktoś może do czynienia z czymś podobnym. Zaraz po włączeniu zapłonu nawet bez odpalania silnika usterka pojawia się natychmiast z żółtym ostrzeżeniem "Usterka IVDC". Przełączniki comfort/normal/sport przełączają się, ale za każdym razem ponawiany jest komunikat na convers o usterce. Jeden z amorków jest lekko wylany, ale jeszcze sprawny - czy to może być przyczyną? Czy brak połączenia / przetarte kable mogą dawać taki efekt? Dzięki za każdą podpowiedź! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 07-12-2010
Skąd: Podkarpacie
Model: Mondeo mkV | Volvo XC70
Silnik: 1.5 EB MT | 2.5T AT
Rocznik: 2016 | 2015
Postów: 91
|
![]()
Witam,
Odpowiedzi nie było, ale zostawiam info o rozwiązaniu mojego problemu dla potomnych. Padł jeden z czterech czujników wysokości o symbolu 6G9N-3C492-AA (mi akurat lewy tył). Po wymianie czujnika, IVDC odzyskało sprawność. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-06-2013
Skąd: Nowy Sącz
Model: S-MAX
Silnik: 2.5 Duratec - VCT Turbo LPG
Rocznik: 2006
Postów: 32
|
![]()
Witam,
Jak sprawdzić który padł?? Jest na to jakiś sposób?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
FORScan pokazuje ich wartości. Jeśli będzie skopany to będzie pokazywał bzdury i nie będzie zmian przy zmianie obciążenia
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-06-2013
Skąd: Nowy Sącz
Model: S-MAX
Silnik: 2.5 Duratec - VCT Turbo LPG
Rocznik: 2006
Postów: 32
|
![]()
Tylko trzeba mieć odpowiedni interfejs pod forscan.
Mam taki ogólny pod program Autocom ale na nim ForSCAN nie idzie niestety. Jaki sprawdzony interfejs w normalnych pieniądzach polecacie, który na 100% współpracuje z ForSCAN?? Czy takie coś zadziała [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] a może taki tańszy by wystarczył: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] A może IDS?? Ostatnio edytowane przez haker151 ; 18-02-2021 o 13:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
kup sobie kabel viaken ale nie BT tylko po kablu i tyle.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-06-2013
Skąd: Nowy Sącz
Model: S-MAX
Silnik: 2.5 Duratec - VCT Turbo LPG
Rocznik: 2006
Postów: 32
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
Viaken stn1170 pokaże
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-06-2013
Skąd: Nowy Sącz
Model: S-MAX
Silnik: 2.5 Duratec - VCT Turbo LPG
Rocznik: 2006
Postów: 32
|
![]()
Zakupię zatem i zobaczymy co pokaże
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-06-2013
Skąd: Nowy Sącz
Model: S-MAX
Silnik: 2.5 Duratec - VCT Turbo LPG
Rocznik: 2006
Postów: 32
|
![]()
Witajcie,
Zakupiłem zgodnie z sugestią ten interfejs. Bardzo konkretny i czyta wszystko nie jak ten PSEUDO AutoCOM. I mam wyniki. Załączam je. Co wy na to?? Wyniki są przed resetem DTC i po resecie DTC. Są też inne błędy ale nie wiem co one oznaczają. Jeżeli chodzi o IVDC to VDM pokazuje zwarcie do masy - izolacja się przetarła ?? Pomóżcie proszę |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|