|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-08-2007, 15:10 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 2
|
Migająca lampka świecy żarowej
Mam forda mondeo z 2003 roku z silnikiem 2.0 TDCI
Kiedy jechałem samochód nagle zgasł i kiedy chciałem go ponownie zapaliłć (poczekałem aż kontrolki zgasną i przekręciłem kluczyk i silnik nie chce zapalić) po chwili zapala się kontrolka od świecy żarowej (mryga)? Nie wiem co teraz zrobić. Prosze żeby ktoś mi powiedział w czym jest problem. |
11-08-2007, 16:43 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 21-04-2006
Skąd: Bełchatów
Postów: 646
|
Silnik HDCI ? :fcp15 Chyba TDCi.
Przyczyn może być wiele, ale możliwe, że wtryskiwacze.
__________________
Pozdrawiam ______________ Moje autko Nakarm głodne dziecko! Sprzedam do Mk2: grill oryginał, cały, kompletny; halogeny przeciwmgielne w zderzak, oprawki na halogeny, zaślepke zderzaka pod hak, reflektor przód. |
11-08-2007, 17:39 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 2
|
Pisałem to w wielkim stresie.
Teraz jak odłączyłem przewody od filtra i znowu je podłączyłem to zapalił i wyjechałem na trasę i znowu zgasł... |
11-08-2007, 20:27 | #4 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 05-08-2007
Skąd: Bielawa
Model: Emkaczy w zombi
Silnik: 159 power horse by Heko
Rocznik: 2006/2007
Postów: 82
|
Wymień przedewszystkim filtr paliwa i powietrza.Jak nie pomoże to będziemy myśleć dalej.
|
12-08-2007, 20:46 | #5 |
ford::average
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-05-2005
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo 2.2 mk3
Silnik: 2.2 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 184
|
Jeżeli nie chce w ogóle zapalić to raczej nie wtryski, bo one tak nie padają od razu zeby samochód nie odpalał. Podejrzewam, że to czujnik położenia wału korbowego mógł paść.
__________________
Pozdrawiam Bartek :-) |
14-08-2007, 20:54 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-12-2005
Skąd: WROCŁAW
Postów: 4
|
Witam, to jest uszkodzony któryś z wtryskiwaczy, uszkodzenie jest eklektryczne(zwarcie) przeszedłem przez to już raz i teraz mam znowu to samo. Nie kmbinuj z jazdą do elektryka to nic nie da trzeba wymienić wtryskiwacz i koniec. Auto zachowuje się dziwnie bo czasem uda się je zapalić ale po chwili gaśnie (czasem nawet uda się zrobić 100 albo 200km).
Czy znacie jakiś serwis z Wrocławia lub okolic, oprócz Germaza który poradzi sobie z wymianą wtryskiwacza i zaprogramowaniem go. |
15-08-2007, 09:21 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-03-2007
Skąd: Słupsk
Model: Galaxy mk3
Silnik: 2.0 TDCI DW10C
Rocznik: 2011
Postów: 65
|
sprawdz jak sie zachowuje immobilizer umnie w mk II podobnie bylo i to byla wina kluczyka i stacyjki , niewiem jak w mk III ale warto sprawdzic i to ..pozdrawiam
__________________
Van Załatwia WSZYSTKO |
18-08-2007, 19:48 | #8 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 23-01-2006
Skąd: Białystok
Postów: 7
|
W tym miejscu pozwolę sobie opisać mój przypadek. W czasie spokojnej jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych i silnik zgasł. Odpaliłem dopiero po zdjęciu klemy z aku. Po kilku takich przypadkach –wizyta w ASO gdzie stwierdzono, że wyświetlane są błędy z zaworu EGR i czujnika położenia wału korbowego. Po oczyszczeniu zaworu EGR i wymianie czujnika sytuacja powtórzyła się znowu. Po raz kolejny pojechałem do ASO gdzie znowu stwierdzono błędy z zaworu EGR i czujnika położenia wału korbowego ale tym razem diagnoza była inna – uszkodzony sterownik pompy wtryskowej. Szczerze mówiąc mam średnią ochotę na wydanie ok. 4000PLN za wymianę pompy, zwłaszcza , że ASO nie daje 100% gwarancji usunięcia usterki. Żeby było śmieszniej potrafię bez problemów przejechać ponad 100km a czasami autko zgaśnie ze trzy razy na przestrzeni 20km. Aby odpalić czasami wystarcza wyłączenie zapłonu a czasami trzeba odłączyć aku. Taka zabawa w kotka i myszkę trwa już drugi miesiąc. Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał już tego rodzaju przygody?
|
18-08-2007, 20:59 | #9 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
|
20-08-2007, 12:39 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-02-2006
Skąd: Centrum Polski
Postów: 36
|
Ilechu a skąd wiesz, że to jest ten sam przypadek?
Przecież to może być kilkanaście innych przyczyn mrygającej ulubionej przez wszystkich posiadaczy TDCI kontrolki. To auto fajnie jeździ jak tylko jeździ....... :fcp3 |