Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-08-2007, 15:10   #1
pcmaniak89
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 2
Domyślnie Migająca lampka świecy żarowej

Mam forda mondeo z 2003 roku z silnikiem 2.0 TDCI
Kiedy jechałem samochód nagle zgasł i kiedy chciałem go ponownie zapaliłć (poczekałem aż kontrolki zgasną i przekręciłem kluczyk i silnik nie chce zapalić) po chwili zapala się kontrolka od świecy żarowej (mryga)?

Nie wiem co teraz zrobić.
Prosze żeby ktoś mi powiedział w czym jest problem.

pcmaniak89 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-08-2007, 16:43   #2
destroyerr
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 21-04-2006
Skąd: Bełchatów
Postów: 646
Domyślnie

Silnik HDCI ? :fcp15 Chyba TDCi.
Przyczyn może być wiele, ale możliwe, że wtryskiwacze.
__________________
Pozdrawiam
______________
Moje autko
Nakarm głodne dziecko!
Sprzedam do Mk2: grill oryginał, cały, kompletny; halogeny przeciwmgielne w zderzak, oprawki na halogeny, zaślepke zderzaka pod hak, reflektor przód.
destroyerr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-08-2007, 17:39   #3
pcmaniak89
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 2
Domyślnie

Pisałem to w wielkim stresie.

Teraz jak odłączyłem przewody od filtra i znowu je podłączyłem to zapalił i wyjechałem na trasę i znowu zgasł...
pcmaniak89 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-08-2007, 20:27   #4
plebanBielawa
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 05-08-2007
Skąd: Bielawa
Model: Emkaczy w zombi
Silnik: 159 power horse by Heko
Rocznik: 2006/2007
Postów: 82
Domyślnie

Wymień przedewszystkim filtr paliwa i powietrza.Jak nie pomoże to będziemy myśleć dalej.
plebanBielawa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2007, 20:46   #5
badger6
ford::average
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-05-2005
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo 2.2 mk3
Silnik: 2.2 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 184
Domyślnie

Jeżeli nie chce w ogóle zapalić to raczej nie wtryski, bo one tak nie padają od razu zeby samochód nie odpalał. Podejrzewam, że to czujnik położenia wału korbowego mógł paść.
__________________
Pozdrawiam
Bartek :-)
badger6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2007, 20:54   #6
Danwag
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 18-12-2005
Skąd: WROCŁAW
Postów: 4
Domyślnie

Witam, to jest uszkodzony któryś z wtryskiwaczy, uszkodzenie jest eklektryczne(zwarcie) przeszedłem przez to już raz i teraz mam znowu to samo. Nie kmbinuj z jazdą do elektryka to nic nie da trzeba wymienić wtryskiwacz i koniec. Auto zachowuje się dziwnie bo czasem uda się je zapalić ale po chwili gaśnie (czasem nawet uda się zrobić 100 albo 200km).

Czy znacie jakiś serwis z Wrocławia lub okolic, oprócz Germaza który poradzi sobie z wymianą wtryskiwacza i zaprogramowaniem go.
Danwag jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-08-2007, 09:21   #7
asgard
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-03-2007
Skąd: Słupsk
Model: Galaxy mk3
Silnik: 2.0 TDCI DW10C
Rocznik: 2011
Postów: 65
Domyślnie

sprawdz jak sie zachowuje immobilizer umnie w mk II podobnie bylo i to byla wina kluczyka i stacyjki , niewiem jak w mk III ale warto sprawdzic i to ..pozdrawiam
__________________
Van Załatwia WSZYSTKO
asgard jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-08-2007, 19:48   #8
januf
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 23-01-2006
Skąd: Białystok
Postów: 7
Domyślnie

W tym miejscu pozwolę sobie opisać mój przypadek. W czasie spokojnej jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych i silnik zgasł. Odpaliłem dopiero po zdjęciu klemy z aku. Po kilku takich przypadkach –wizyta w ASO gdzie stwierdzono, że wyświetlane są błędy z zaworu EGR i czujnika położenia wału korbowego. Po oczyszczeniu zaworu EGR i wymianie czujnika sytuacja powtórzyła się znowu. Po raz kolejny pojechałem do ASO gdzie znowu stwierdzono błędy z zaworu EGR i czujnika położenia wału korbowego ale tym razem diagnoza była inna – uszkodzony sterownik pompy wtryskowej. Szczerze mówiąc mam średnią ochotę na wydanie ok. 4000PLN za wymianę pompy, zwłaszcza , że ASO nie daje 100% gwarancji usunięcia usterki. Żeby było śmieszniej potrafię bez problemów przejechać ponad 100km a czasami autko zgaśnie ze trzy razy na przestrzeni 20km. Aby odpalić czasami wystarcza wyłączenie zapłonu a czasami trzeba odłączyć aku. Taka zabawa w kotka i myszkę trwa już drugi miesiąc. Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał już tego rodzaju przygody?
januf jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-08-2007, 20:59   #9
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Kilka tematów poniżej masz dokładnie opisany twój przypadek. Ejże ludzie - czytajcie najpierw.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2007, 12:39   #10
Pedros
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 22-02-2006
Skąd: Centrum Polski
Postów: 36
Domyślnie

Ilechu a skąd wiesz, że to jest ten sam przypadek?
Przecież to może być kilkanaście innych przyczyn mrygającej ulubionej przez wszystkich posiadaczy TDCI kontrolki.
To auto fajnie jeździ jak tylko jeździ.......
:fcp3
Pedros jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:54.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.