![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-02-2019
Model: Focus Mk2
Silnik: 2.0 tdci 136
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
Witam wszystkich. Tematy sprawdzalem ale nigdzie nie widzialem takiefo samego przypadku
Mam problem z moim Focusem mk2 2.0tdci 136kn Problem polega na tym ze auto po osiagnieciu temp cieczy chlodzacej zaczyna szarpac. Wyczuwalne jest to do 2tys obrotow ale najbardziej przelaczajac z 1 na 2 i 2 na 3 do okolo 1.5tys obrotow auto doslownie skacze jak zaba. Przy tym takze twardziej pracuje tak metalicznie. Niestety bledow zero. Nigdy nie wystepuje na zimnym. Nikiedy jest tak ze po dluzszym postoju przejade okolo od 200 do 400km bez szarpania a niekiedy jest tak ze jak zacznie szarpac to szarpie w kazdym dniu ale tylko po rozgrzaniu. Niekiedy przestaje na 5km i pojawia sie i tak nieraz w kolko. Jak sie przytrzyma obroty maks do 1.3tys spadna same po okolo minucie a jak sie doda gazu znowu do tych samych obrotow autko zaczyna dymic na siwo niebiesko tak samo zacznie dymic jak przytrzyna sie na 3tys obrotow wtedy jeszcze silnik sie telepie ale to tez nie zawzze jest i dawno nie wystapilo. Dodam ze zauwazylem ze jak auto zaczyna szarpax to swiatla przygasaja. Podczas szarpania cisnienie w kolwktorze dolotowym wynosi 80kPa. A normalnie okolo 100kPa. Takie jak atmosferyczne. Teraz wymienie co bylo robione Usuniecie fizyczne i komputerowe DPF Usuniecie elektryczbe EGR i zaslepienie Wymiana przepływki Wymiana regulatora ciśnienia paliwa na pompie Wlasciwie tych 2 jeden co jest u gory drugi co na dole. Wymiana czujnika kopiowania turbo Wymiana zaworków od podciśnienia zarowno turbo jak i przepustnicy Przepustnica sprawna Wymiana wtryskow na nowe bo stare wg serwisu laly. I uszczelnienie pompy.nprzy tym zaraz plukanie baku itp. Standard wymiana wszystkich filtrow i oleju. Rozrzad byl robiony kolo 20tys temu ale nie przeze mnie. Moi drodzy jakies sugestie? Mnie i mechanikowi pomysly sie juz praktycznie skonczyly. Jak zgasze auto gdy szarpie i odpale ponownie niecala minute jest ok i znowu szarpie. Dodam jeszcze ze jak zaczyna szarpac to jadac 50km/h na 4 biegu czuc szarpniecie jedzie sie dalej a za chwile czuc jakby auto dostalo wiecej mocy i przyspieszylo. Prosze Was o pomoc Ostatnio edytowane przez Maras1995r ; 24-02-2019 o 15:36 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,502
|
![]()
Czujnik położenia wału?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-02-2019
Model: Focus Mk2
Silnik: 2.0 tdci 136
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
Mechanik to wyklucza a ja z checia bym to sprawdzil. Czym to sugerujesz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
![]()
zmieniles konfiguracje auta.. dpf, egr..
Na juz mysle o wtryskach.. pisales ze nowe? 16k dales? albo sama pompa CR.. nic innego nie przychodzi mi do glowy.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-03-2012
Model: ford focus
Silnik: 2.0 tdci 163km
Rocznik: 2013
Postów: 330
|
![]()
Może rozrząd do sprawdzenia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-02-2019
Model: Focus Mk2
Silnik: 2.0 tdci 136
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
Wtryski nowe. Pompa sprawdzona sprawna i uszczelniona.
Zbinek512 rozrząd by to powodowal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-03-2012
Model: ford focus
Silnik: 2.0 tdci 163km
Rocznik: 2013
Postów: 330
|
![]()
A te modyfikacje z egr i dpf to ktos ogarniety robil? Moze problem jest w sofcie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-02-2019
Model: Focus Mk2
Silnik: 2.0 tdci 136
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
Ogarniety najlepszy u mnie w okolicy. 2 razy sprawdzal czy zrobil ok. Najnowszy soft wgrany
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-02-2019
Model: Focus Mk2
Silnik: 2.0 tdci 136
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
W komputerze zero błędów
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-02-2019
Model: Focus Mk2
Silnik: 2.0 tdci 136
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
Teraz doszlo jeszcze falowanie na wolnych obrotach. Kiedys wystepowalo ale nie wiem czy ustalo przez wymianw przeplywki czy akurat tak to sie zgralo w czasie. Oczywisxie wystepuje to tylko gdy silnik ma okolo 70stp i wiecej
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|