![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]()
Mechanik walczy 2gi dzien. Ani rusz. Byly przedmuchy. Zalewa czym moze. I ani drgna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
![]()
To zmien mechanika, albo mu zaproponuj zeby sie zaopatrzyl w sprzet odpowiedni. Jak lekko zapieczone to narzedzie z mlotkiem inercyjnym. A jak on nie daje rady to sa zciagacze hydrauliczne.
Nie wiem jak mocno zabetonowalo te wtryski, ale mozna popuscic jazmo wtryskiwacza i odpalic silnik. Biorac pod uwage duza dylatacje aluminium wzgledem stali z ktorej jest korpus wtryskiwacza moze pomoc |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]()
ale to znaczy ze zdejmuje część elektryczną? czy potem składając wszystko wraca do normy? akurat wtryski mam sprawne, tylko zapiekło. kazałem odpalić auto i popuścić, nie odkręcić, żeby wtrysk nie wyskoczył w kosmos. gośc raczej z tych delikatnych. nie mam zastrzeżeń od lat. zawsze zrobione jak nalezy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
![]()
Generalnie zapieczonewtryski, wyciagane sila, koncza na zlomie.
Tak, najczesciej trzeba zdemontowac czesc elektryczna. U Ciebie Bosch jak sie nie myle, to troche rozbierania jest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 07-10-2018
Model: C-max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2006
Postów: 13
|
![]()
Ale zapieczony przez rdzę czy smołę?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]()
Nagar. Cholerny nagar
Bump: I mam te piezoelektryczne. Wiec chyba siemens |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]()
Zalewanie przez weekend dalo efekt. Popuszczone jarzma wtryskow i wszystkie wyszly po odpaleniu
|
![]() |
![]() |