|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-04-2019, 16:14 | #1 |
ford::amateur
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 16-12-2009
Skąd: Smolice
Model: Galaxy
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 5
|
Błąd P224A , Ciśnienie różnicowe filtru paliwa cząstek stałych Diesel zbyt niskie
Mam problem z błędem p244a a bliżej mówiąc z napięciem przy tym czujniku.
Silnik 1,6tdci 115km =PCM DTC P244A:00-AE=== Kod: P244A - Ciśnienie różnicowe filtru paliwa cząstek stałych Diesel zbyt niskie Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki włączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P244A:00-AE=== ===OBDII DTC P244A-C=== Kod: P244A - Ciśnienie różnicowe filtru paliwa cząstek stałych Diesel zbyt niskie Status: - Potwierdzony - usterka jest potwierdzona Moduł: Diagnostyka pokładowa II Mianowicie : podczas jazdy wyskoczył komunikat awaria, serwis. Podpięcie pod komputer i wynik : P224A. Czujnik wymieniony na nowy oryginalny ale temat ciągnie sie dalej. Po obserwacji właśnie napięć i ciśnienia wnioskuje że bliżej wymieniona ustetrka spowodowana jest spadkiem napięcia. Do wtyczki dochodzi 5V. Po podpięciu czujnik pokazuje 0.35 i 0 ciśnienia by za chwilę odżyć i pokazuje od 0,45V wzwyż i wraz z zwiększającymi się obrotami rośnie napięcie oraz ciśnienie. Rzecz dzieje się i na nowym i na starym czujniku. Raz działa a raz nie. Wyczyszczone 3 uziemienia, główne wpięcie do skrzynki z bezpiecznikami (było troszkę zaśniedziałe). Węże drożne od czujnika. Ktoś ma jakieś pomysły? Ostatnio edytowane przez Reivan ; 11-04-2019 o 17:11 |
13-04-2019, 14:55 | #2 |
ford::amateur
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 16-12-2009
Skąd: Smolice
Model: Galaxy
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 5
|
Odp: Błąd P224A , Ciśnienie różnicowe filtru paliwa cząstek stałych Diesel zbyt niski
Temat do zamknięcia i usunięcia
|
13-04-2019, 16:16 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-10-2011
Skąd: GORZÓW WLKP
Model: c-max
Silnik: 1,6 Tdci
Rocznik: 2012
Postów: 74
|
Odp: Błąd P224A , Ciśnienie różnicowe filtru paliwa cząstek stałych Diesel zbyt niski
Rozumiem że usterka usunięta. Gdzie była przyczyną?
|
13-04-2019, 19:44 | #4 |
ford::amateur
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 16-12-2009
Skąd: Smolice
Model: Galaxy
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 5
|
Odp: Błąd P224A , Ciśnienie różnicowe filtru paliwa cząstek stałych Diesel zbyt niski
Najprostsza rzecz, wtyczka. Przejrzane wszystko, wyczyszczone wszystko razem z nieszczęsna wtyczką do czujnika. Dopiero po rozebraniu wtyczki i wpięciu bezpośrednio pinów szafa gra. Tak proste że aż śmieszne. Grunt że 3 dni grzebania nie poszły na marne
|
09-03-2020, 20:36 | #5 |
ford::beginner
Imię: Zbigniew
Zarejestrowany: 15-11-2019
Model: Grand C-Max II
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2011
Postów: 36
|
Odp: Błąd P224A , Ciśnienie różnicowe filtru paliwa cząstek stałych Diesel zbyt niski
Wiem że stary post, ale szukam informacji jakie są prawidłowe napięcia na wyjściu czujnika ?
Będę wdzięczny za podpowiedzi Pozdrawiam Z.K. |