![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Alan
Zarejestrowany: 14-05-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Witam wszystkich.
Mój problem polega na tym że oddałem auto na warsztat bo byłem ciekawy w jakiej kondycji jest mój silnik, poprosiłem o sprawdzenie kompresji silnika Niestety wynik wyszedł smutny 20 atm po dolaniu oleju pomiar podskoczył do 30. Pytanie moje jest takie czy jest sens trzymać to auto dalej czy też nie prosze też o argumenty ew. co można zrobić z góry Dziękuje |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
![]()
Taki wynik z próba olejowa kwalifikuje silnik do remontu.
Jeżeli jeszcze odpala, i oleju nie bierze, to spory koszt naprawy. Jak już sie znudził, to sprzedać, a jak nie to remontowac, pewnie ok 4 tys wyniesie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
![]()
jakbyś tego nie sprawdził to byś jeździł kolejne 2 lata szczęśliwy
i po co to było Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,527
|
![]()
jak jeździ i nie musisz tankować oleju do pełna przy tankowaniu paliwa, to jeździć i się nie przejmować..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Alan
Zarejestrowany: 14-05-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Oleju nie bierze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
![]()
No to w pedał, i do przodu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
![]()
Bardzo ciekawe, bo przy 20barach na cylinder, to auto powinno mieć bardzo duże problemy z odpalaniem już teraz, kopcić, a zimą uruchomienie takiego silnika było by praktycznie niemożliwe.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,527
|
![]()
Albo ktoś mu źle zmierzył i wyniki z pupy wzięte
|
![]() |
![]() |