![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 09-01-2018
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
![]()
Witam
na wyświetlaczu pojawił się komunikat Usterka Silnika, komputer pokazuje błąd "Zużyty olej" Po wymianie oleju i wszystkich filtrów, błąd dalej występuje. Pojawia się również po chwili od wykasowaniu błędu. Należy go wykasować w jakiś inny sposób ? Czy może jakiś czujnik do wymiany ? Pozdrawiam Adam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 06-02-2017
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 36
|
![]()
Naciskasz i trzymasz gaz + hamulec, włączasz zapłon w pozycji II (lub naciskasz Ford Power jeśli masz keyless). Czekasz na komunikat o inspekcji i dajesz prawy OK na kierownicy
Sent from my SM-G960F using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 09-01-2018
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
![]() Cytat:
W systemie jednak, po sprawdzeniu błędów mam cały czas P253F, nawet po resecie. Trzeba to wykasować jakoś inaczej ? Może tymi funkcjami resetowania z modułu service ? tylko którym ? Adam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-06-2014
Model: Puma
Silnik: 1
Rocznik: 22
Postów: 222
|
![]()
Trójkątem z niepełnym kółkiem w środku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 09-01-2018
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
|
![]()
w głównym menu masz błędy - diagnostyczne kody usterek, jak w nie wejdziesz to jest ikona do kasowania błędów. Z reszta widzisz to na swoim pierwszym zdjęciu, które wrzuciłeś...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-06-2014
Model: Puma
Silnik: 1
Rocznik: 22
Postów: 222
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 09-01-2018
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
![]() Cytat:
Jedyne co zniknęło to usterka silnika na wyświetlaczy po resecie pedałami. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,144
|
![]()
Zrób adaptację DPFa. W jakimś wątku pisali, że jest to (DTC P253F) powiązane z ilością przerwanych/kompletnych wypalań DPFa, bo m.in na tej podstawie komp sobie wylicza jakość oleju.
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013 Ostatnio edytowane przez radkor ; 28-06-2019 o 13:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 09-01-2018
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |