![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 06-04-2017
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.6 Zetec
Rocznik: 2003
Postów: 2
|
![]()
Witam,
Ford Focus C-Max MK1 2004 1.6 benzyna. Wsiadam dziś po pracy i auto nie odpala. Najpierw zdziwiło mnie, że czujnik temperatury zewnętrznej pokazał -60 stopni. Zapewne dolny koniec skali, ale nic, przekręcam kluczyk i kupa. Słychać było tylko cykanie pod maską jakby przekaźnik nie zaskakiwał. Po kilku razach rozrusznik zaczął kręcić, najpierw z oporem, jakby akumulator był rozładowany, później normalnie, ale silnik zero reakcji. Na końcu wywaliło błąd układu silnika i ESP. Na desce raz pokazuje dobrą temperaturę, raz -60. Zegary gdy się podnoszą, jakby drgały na chwilę. Jutro nagram co i jak. Bez warsztatu się nie obejdzie, ale może ktoś z Was coś kojarzy z tych objawów. Czasem nie pokazuje w ogóle przebiegu. Najgorzej, że jak nie odpalę to jeszcze dojdzie laweta, warsztaty są w okolicy, ale nie przepcham 2 km. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-04-2015
Skąd: Kielce
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0L Duratec-HE PFI 145KM
Rocznik: 2006
Postów: 380
|
![]()
Komputer padł, że pozwolę sobie na takie określenie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,658
|
![]()
Jesli pcm by padł to nawet rozrusznik by nie kręcił.
Przechodziłem to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-04-2015
Skąd: Kielce
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0L Duratec-HE PFI 145KM
Rocznik: 2006
Postów: 380
|
![]()
Przecież objawów może być z milion. Nie wiadomo co dokładnie padło.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,438
|
![]()
Akku do wymiany.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,658
|
![]() Cytat:
Mam więcej typów, ale PCM nie jest nawet w pierwszej piątce. Aku i masy są pierwsze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,189
|
![]()
Naładuj akumulator/odpal z kabli, zegary i zimne luty.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-04-2015
Skąd: Kielce
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0L Duratec-HE PFI 145KM
Rocznik: 2006
Postów: 380
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,658
|
![]() Cytat:
Cytat:
bez podłączania do auta i już wie padł najdroższy z elementów układanki |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 06-04-2017
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.6 Zetec
Rocznik: 2003
Postów: 2
|
![]()
Auto trafiło w piątek na lawetę, odebrałem je dziś (środa), na szczęście okazało się, że to nie komputer, a padnięty akumulator, komputer wyrzucił błędy bo było niskie napięcie. Wg. warsztatu aku był sprawny w 22%. Póki co działa, zobaczymy z czasem czy wszystko ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
c-max , filtr cząstek paliwa , focus |
|
|