Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-09-2007, 12:08   #1
serwisrr
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-06-2007
Skąd: Śląskie
Model: Ford Galaxy VR6
Silnik: 2.8 VR6
Rocznik: 1996
Postów: 41
Domyślnie Chip tuning silnik 2,8VR6

Witam mam pytanie do posiadaczy silniczków vw 2,8VR6 czy ktoś z Was bawił się w tuningowanie tego silniczka generalnie chodzi mi o chip choć nie wykluczam czegoś innego.
Na kilku serwisach aukcyjnych są dostępne chipy podnoszące moc o około 30 koni i co najważniejsze wyższy moment obrotowy. Ceny zaczynają sie od 200zł do ponad tysiąca ze sprawdzeniem na chamowni. Czy ktoś z Was drodzy forumowicze miał z tym styczność lub posiada taki "bajer". :fcp18 Proszę o wszelkie opinie i komentarze na ten temat może się ktoś natknął w necie na jakieś testy tego ustrojstwa. Miałem okazję włożyć chip do swojej omesi 2,5TDS i byłem zaskoczony efektami no ale to całkiem inna bajka w dieslu.
Pozdrawiam.


Ostatnio edytowane przez deku ; 08-03-2016 o 14:23
serwisrr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2007, 17:20   #2
dampez86
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: Tarnów
Model: Galaxy MKII
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2004
Postów: 264
Domyślnie

nie pszesadzaj wkoncu ten silnik ma juz troche...duzzzoooo konikow a jeszcze go chipowac to nie polecam!! a ile on wtedy bedzie pali juz bez tuningu pali jak smok a potem...strach pomyslec !! ! :fcp27 :fcp24
__________________
http://img.userbars.pl/80/15976.gif

F.C.P- Najlepsze forum o motoryzacji!
dampez86 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2007, 18:21   #3
figer
ford::average
 
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 146
Domyślnie

Nie polecam. Bez bajerow silnik wydelikacony. Poczytaj na forum VW o tuningu tych silnikow - marne efekty za straszna kase.
__________________
Byla Astra II, jest Galaxy GHIA
figer jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2007, 19:50   #4
tomi98
ford::professional
 
Avatar tomi98
 
Zarejestrowany: 30-11-2006
Skąd: Ziemia Lubuska
Model: Citroen C8
Silnik: 2.2 HDI
Rocznik: 2005
Postów: 1,724
Domyślnie

Cytat:
Napisał serwisrr
Na kilku serwisach aukcyjnych są dostępne chipy podnoszące moc o około 30 koni
w TDI oraz w silnikach z turbo to się zgodzę z przyrostem 30ps ale w wolnossących bradzo w to wątpię :fcp6
tomi98 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2007, 11:11   #5
serwisrr
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-06-2007
Skąd: Śląskie
Model: Ford Galaxy VR6
Silnik: 2.8 VR6
Rocznik: 1996
Postów: 41
Domyślnie

Cytat:
Napisał dampez86
nie pszesadzaj wkoncu ten silnik ma juz troche...duzzzoooo konikow a jeszcze go chipowac to nie polecam!! a ile on wtedy bedzie pali juz bez tuningu pali jak smok a potem...strach pomyslec !! !
Jeżeli uważasz że 174 konie na potwora o wadze 1800kg to jest trochę dużo to w takim układzie boję się pisać dalszą część mojej wypowiedzi-ale zaryzykuję:
uważam że 174 konie w galaxy jest bardzo dobrym rozwiązaniem ale nie wystarczający dla ludzi szukających czegoś więcej.
Nie zależy mi na potworze pięćset konnymale na dynamicznym aucie z mocą około 200 koni i w miarę wysokim momencie przy jak najniższych obrotach.
Autko przyśpiesza dobrze ale brakuje mu elastyczności-proszę spróbować wyprzedzić dynamicznie inne auto z prędkości 100-110km/h-niestety zakończy się to redukcją do biegu 3, pięcioma tysiącami obrotów,ryczącym silnikiem i możemy mówić o dynamice. Proszę to samo zrobić z biegu 4.........................
Nie zależy mi jak widzicie na dużej mocy a bardziej na zwiększeniu momentu obrotowego.
Co do spalania to nie wiem skąd ta bajka, przed zakupem straszono mnie spalaniem średnim około 15l/100 a w mieście nawet do 20-BZDURA!
A i niedowiarków zapraszam na jazdę próbną-o spokojnej przejażdzce raczej bym zapomniał
Cytat:
Napisał figer
Nie polecam. Bez bajerow silnik wydelikacony. Poczytaj na forum VW o tuningu tych silnikow - marne efekty za straszna kase.
Dzięki za informację zaraz tam zajrzę.
Pozdrawiam
serwisrr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2007, 17:17   #6
dampez86
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: Tarnów
Model: Galaxy MKII
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2004
Postów: 264
Domyślnie

ja mma 131km i silnik tdi i mi to w zupelnosci wystaracza ale to jest tylkko moje zdanie!!! jezdzilem takim silnikiem i byl bardzo szybki mi taki w zupelnosci wystarzyl. Ale skoro chcesz zwiekszyc twoja sprawa ja tylko wyrazilem swoje zdanie na ten temat- chyba na tym to polega :fcp1
__________________
http://img.userbars.pl/80/15976.gif

F.C.P- Najlepsze forum o motoryzacji!
dampez86 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2007, 17:45   #7
serwisrr
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-06-2007
Skąd: Śląskie
Model: Ford Galaxy VR6
Silnik: 2.8 VR6
Rocznik: 1996
Postów: 41
Domyślnie

Cytat:
Napisał dampez86
ja mma 131km i silnik tdi i mi to w zupelnosci wystaracza
Jak wszystko rozumiem ale jak możesz porównywać 130 koni diesla do benzyny przecież TDI ma wysoki moment przy niskich obrotach co daje zupełnie inne proporcje już nie mówiąc o elastyczności.
Cytat:
Napisał dampez86
jezdzilem takim silnikiem i byl bardzo szybki mi taki w zupelnosci wystarzyl.
Mi niestety nie wystarcza nie mówię że jest mół czy coś tam po prostu potrzebuję troszkę więcej, drugi aspekt jak jeżdzisz, jaki masz styl, z jakim obciążeniem i w jakim terenie.
Bo widzisz u mnie wygląda to tak: mam ciężką nogę, jeżdze dynamicznie, bardzo często z lawetą, 2-3 razy w tygodniu z ładunkiem około 300-500kg i mieszkam w górzystym terenie. To auto służy mi nie tylko do wypadów z rodzinką ale w większości do pracy, a dobre warunki pracy to podobno podstawa :fcp18 .
Cytat:
Napisał dampez86
Ale skoro chcesz zwiekszyc twoja sprawa ja tylko wyrazilem swoje zdanie na ten temat- chyba na tym to polega
I bardzo się ciesze że wyraziłeś swoją opinię w tym celu własnie stworzyłem ten post przecież po to się tu spotykamy aby sobie pomóc i podyskutować za i przeciw tak że bez urazy.
Pozdrawiam wszystkich motomaniaków.
P.S. Przejrzałem forum VW i szczerze mówiąc opinie są różne a najlepiej jak bym założył kute korby, wałki-sport, turbine i jakieś 300 koników by było tylko że to ja tym razem się pytam-po chole.. aż tyle?
serwisrr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2007, 18:58   #8
figer
ford::average
 
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 146
Domyślnie

Ten silnik jest tak skonstruowany, ze jak go inzynierowie z VW zaprojektowali, to cos z 6 lat czekali na stworzenie technologii, ktora pozwolilaby go wreszcie wyprodukowac.
Tam sa takie rozwiazania zwiazane z zasileniem cylindrow i takie sily dzialaja na korpus silnika przez to, ze to jest niby V a jednak R, ze tuning sie zbytnio nie oplaca.
Poza tym, wiecej mocy = wiecej ciepla - a wiem, ze te silniki bardzo cierpia w Galu, wlasnie z przegrzania.
Chyba taniej byloby Ci kupic VR6 z modelu po 2000, bo one mialy 200 km.

O tym silniku poczytaj [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Byla Astra II, jest Galaxy GHIA
figer jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2007, 19:23   #9
serwisrr
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-06-2007
Skąd: Śląskie
Model: Ford Galaxy VR6
Silnik: 2.8 VR6
Rocznik: 1996
Postów: 41
Domyślnie

Witam, czy do końca jest to tak skomplikowana jednostka?? nie zgodziłbym się miałem na warsztacie dużo ciekawsze wynalazki. Bardzo dziękuję za odswieżnie wiadomości link bardzo dobrze opisuje charakterystykę tych silników błędnie zresztą nazywanymi często V-6. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz skąd taka rozpiętość mocy przy takim samym silniku bo od 140 do 204 koni?? Co zostało zmienione lub udoskonalone by uzyskać wyższą moc.
Trafiłeś w sedno proponując zakup rocznika po 2000 z 200 konnym silniczkiem nawet o tym myślałem ale niestety finanse na razie nie puszczają i niestety do przyszłego roku jestem szczęsliwym posiadaczem rocznika 96.
Zresztą interesuje mnie już model po 2001 roku.
Czy ktoś z kolegów orientuje się jakie silniki i o jakiej mocy tam wkładali?? może jakiś link
Pozdrawiam
serwisrr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-09-2007, 14:49   #10
poll
ford::specialist
 
Imię: Paul
Zarejestrowany: 13-01-2007
Skąd: Koszalin
Model: Galaxy
Silnik: V6
Rocznik: 1997
Postów: 674
Domyślnie

Jeśli jesteś zainteresowany t znalazłem
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
i miłej zabawy daj znać jak coś wymyślisz .
poll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:47.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.