|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-09-2007, 12:08 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-06-2007
Skąd: Śląskie
Model: Ford Galaxy VR6
Silnik: 2.8 VR6
Rocznik: 1996
Postów: 41
|
Chip tuning silnik 2,8VR6
Witam mam pytanie do posiadaczy silniczków vw 2,8VR6 czy ktoś z Was bawił się w tuningowanie tego silniczka generalnie chodzi mi o chip choć nie wykluczam czegoś innego.
Na kilku serwisach aukcyjnych są dostępne chipy podnoszące moc o około 30 koni i co najważniejsze wyższy moment obrotowy. Ceny zaczynają sie od 200zł do ponad tysiąca ze sprawdzeniem na chamowni. Czy ktoś z Was drodzy forumowicze miał z tym styczność lub posiada taki "bajer". :fcp18 Proszę o wszelkie opinie i komentarze na ten temat może się ktoś natknął w necie na jakieś testy tego ustrojstwa. Miałem okazję włożyć chip do swojej omesi 2,5TDS i byłem zaskoczony efektami no ale to całkiem inna bajka w dieslu. Pozdrawiam. Ostatnio edytowane przez deku ; 08-03-2016 o 14:23 |
12-09-2007, 17:20 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: Tarnów
Model: Galaxy MKII
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2004
Postów: 264
|
nie pszesadzaj wkoncu ten silnik ma juz troche...duzzzoooo konikow a jeszcze go chipowac to nie polecam!! a ile on wtedy bedzie pali juz bez tuningu pali jak smok a potem...strach pomyslec !! ! :fcp27 :fcp24
|
12-09-2007, 18:21 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 146
|
Nie polecam. Bez bajerow silnik wydelikacony. Poczytaj na forum VW o tuningu tych silnikow - marne efekty za straszna kase.
__________________
Byla Astra II, jest Galaxy GHIA |
12-09-2007, 19:50 | #4 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-11-2006
Skąd: Ziemia Lubuska
Model: Citroen C8
Silnik: 2.2 HDI
Rocznik: 2005
Postów: 1,724
|
Cytat:
|
|
13-09-2007, 11:11 | #5 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-06-2007
Skąd: Śląskie
Model: Ford Galaxy VR6
Silnik: 2.8 VR6
Rocznik: 1996
Postów: 41
|
Cytat:
uważam że 174 konie w galaxy jest bardzo dobrym rozwiązaniem ale nie wystarczający dla ludzi szukających czegoś więcej. Nie zależy mi na potworze pięćset konnymale na dynamicznym aucie z mocą około 200 koni i w miarę wysokim momencie przy jak najniższych obrotach. Autko przyśpiesza dobrze ale brakuje mu elastyczności-proszę spróbować wyprzedzić dynamicznie inne auto z prędkości 100-110km/h-niestety zakończy się to redukcją do biegu 3, pięcioma tysiącami obrotów,ryczącym silnikiem i możemy mówić o dynamice. Proszę to samo zrobić z biegu 4......................... Nie zależy mi jak widzicie na dużej mocy a bardziej na zwiększeniu momentu obrotowego. Co do spalania to nie wiem skąd ta bajka, przed zakupem straszono mnie spalaniem średnim około 15l/100 a w mieście nawet do 20-BZDURA! A i niedowiarków zapraszam na jazdę próbną-o spokojnej przejażdzce raczej bym zapomniał Cytat:
Pozdrawiam |
||
13-09-2007, 17:17 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: Tarnów
Model: Galaxy MKII
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2004
Postów: 264
|
ja mma 131km i silnik tdi i mi to w zupelnosci wystaracza ale to jest tylkko moje zdanie!!! jezdzilem takim silnikiem i byl bardzo szybki mi taki w zupelnosci wystarzyl. Ale skoro chcesz zwiekszyc twoja sprawa ja tylko wyrazilem swoje zdanie na ten temat- chyba na tym to polega :fcp1
|
13-09-2007, 17:45 | #7 | |||
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-06-2007
Skąd: Śląskie
Model: Ford Galaxy VR6
Silnik: 2.8 VR6
Rocznik: 1996
Postów: 41
|
Cytat:
Cytat:
Bo widzisz u mnie wygląda to tak: mam ciężką nogę, jeżdze dynamicznie, bardzo często z lawetą, 2-3 razy w tygodniu z ładunkiem około 300-500kg i mieszkam w górzystym terenie. To auto służy mi nie tylko do wypadów z rodzinką ale w większości do pracy, a dobre warunki pracy to podobno podstawa :fcp18 . Cytat:
Pozdrawiam wszystkich motomaniaków. P.S. Przejrzałem forum VW i szczerze mówiąc opinie są różne a najlepiej jak bym założył kute korby, wałki-sport, turbine i jakieś 300 koników by było tylko że to ja tym razem się pytam-po chole.. aż tyle? |
|||
13-09-2007, 18:58 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 146
|
Ten silnik jest tak skonstruowany, ze jak go inzynierowie z VW zaprojektowali, to cos z 6 lat czekali na stworzenie technologii, ktora pozwolilaby go wreszcie wyprodukowac.
Tam sa takie rozwiazania zwiazane z zasileniem cylindrow i takie sily dzialaja na korpus silnika przez to, ze to jest niby V a jednak R, ze tuning sie zbytnio nie oplaca. Poza tym, wiecej mocy = wiecej ciepla - a wiem, ze te silniki bardzo cierpia w Galu, wlasnie z przegrzania. Chyba taniej byloby Ci kupic VR6 z modelu po 2000, bo one mialy 200 km. O tym silniku poczytaj [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Byla Astra II, jest Galaxy GHIA |
13-09-2007, 19:23 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-06-2007
Skąd: Śląskie
Model: Ford Galaxy VR6
Silnik: 2.8 VR6
Rocznik: 1996
Postów: 41
|
Witam, czy do końca jest to tak skomplikowana jednostka?? nie zgodziłbym się miałem na warsztacie dużo ciekawsze wynalazki. Bardzo dziękuję za odswieżnie wiadomości link bardzo dobrze opisuje charakterystykę tych silników błędnie zresztą nazywanymi często V-6. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz skąd taka rozpiętość mocy przy takim samym silniku bo od 140 do 204 koni?? Co zostało zmienione lub udoskonalone by uzyskać wyższą moc.
Trafiłeś w sedno proponując zakup rocznika po 2000 z 200 konnym silniczkiem nawet o tym myślałem ale niestety finanse na razie nie puszczają i niestety do przyszłego roku jestem szczęsliwym posiadaczem rocznika 96. Zresztą interesuje mnie już model po 2001 roku. Czy ktoś z kolegów orientuje się jakie silniki i o jakiej mocy tam wkładali?? może jakiś link Pozdrawiam |
16-09-2007, 14:49 | #10 |
ford::specialist
Imię: Paul
Zarejestrowany: 13-01-2007
Skąd: Koszalin
Model: Galaxy
Silnik: V6
Rocznik: 1997
Postów: 674
|
|