|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-11-2019, 12:45 | #1 |
ford::beginner
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 03-01-2018
Model: C-Max
Silnik: 1.8 Zetec (125KM)
Rocznik: 2005
Postów: 38
|
Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Witam,
Jak w temacie. Żona pojechała ostatnio do miasta i w pewnym momencie auto jej zgasło i zaświecił się komunikat "usterka układu kierowniczego". Dzisiaj powtórka, ruszała na rondzie auto zgaslo. Odpaliła wyświetlił się komunikat "usterka silnika" auto zaczęło szarpać. Zgasiła odpaliła ponownie i jak gdyby nigdy nic pojechała dalej. sprawdziłem akumulator, błędów brak, lądowanie w okolicach 14V. Ktoś cos? Widziałem podobne tematy na forum z tym że związane silnikami diesel. |
23-11-2019, 14:59 | #2 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 04-12-2011
Skąd: Mielec i okolice
Model: Focus 1,6 tdci; Fusion 1
Silnik: 1,6 ON; 1,4 Pb
Rocznik: 2012; 2004
Postów: 1,313
|
Odp: Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Jak było sprawdzone "brak błędów" - czym ?. Bo przy takich komunikatach musi coś być zapisane w komputerze samochodu.
__________________
Było Mondeo 1999 1.8TD, był C-Max 2007 1.6 TDCI, jest Fusion I, i Focus 2012 1.6 TDCI, o Merivie B nie wspomnę bo wstyd |
23-11-2019, 20:39 | #3 |
ford::beginner
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 03-01-2018
Model: C-Max
Silnik: 1.8 Zetec (125KM)
Rocznik: 2005
Postów: 38
|
Odp: Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Że tak powiem domowym sposobem. Aplikacja pinston i wtyczka Bluetooth.
|
24-11-2019, 08:02 | #4 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 04-12-2011
Skąd: Mielec i okolice
Model: Focus 1,6 tdci; Fusion 1
Silnik: 1,6 ON; 1,4 Pb
Rocznik: 2012; 2004
Postów: 1,313
|
Odp: Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Nie wiem co to za aplikacja, niech się ktoś inny wypowie, ja używam kabla i Forscana do Forda i przy takich komunikatach zawsze coś jest. Chyba, że komputer w samochodzie głupieje, albo pada to może tak się zdarzyć że nic nie ma zapisanego, a auto "szaleje" .
PS. chyba, że ... coś się dzieje z zasilaniem - akumulator, ładowanie - to sprawdziłeś, a masy pod maską i na słupkach ?
__________________
Było Mondeo 1999 1.8TD, był C-Max 2007 1.6 TDCI, jest Fusion I, i Focus 2012 1.6 TDCI, o Merivie B nie wspomnę bo wstyd Ostatnio edytowane przez madamsz ; 24-11-2019 o 08:08 |
24-11-2019, 08:09 | #5 |
ford::beginner
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 03-01-2018
Model: C-Max
Silnik: 1.8 Zetec (125KM)
Rocznik: 2005
Postów: 38
|
Odp: Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Auto stało 3 tygodnie. Była robiona konserwacja całego podwozia i profili. Po wyjechaniu z garażu tak się zaczęło dziać. Znajomy twierdzi że auto długo stalo i może akumulator albo alternator pada. Sprawdzałem miernikiem Aku ma ponad 12v a na włączonym silniku 14v. Więc wątpię żeby to było coś związane z prądami.
|
24-11-2019, 20:39 | #6 |
ford::amateur
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 24-11-2019
Skąd: Lubraniec
Model: Ford Focus c-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 1
|
Odp: Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Witam u mnie pół roku temu było to samo przelutowalem licznik skasowałem błędy samochód odpalił wczoraj znowu ta sama sytuacja i skasowałem tylko błędy tym razem i samochód odpalił ktoś podpowie co zrobić?
|
25-11-2019, 08:06 | #7 | ||
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 04-12-2011
Skąd: Mielec i okolice
Model: Focus 1,6 tdci; Fusion 1
Silnik: 1,6 ON; 1,4 Pb
Rocznik: 2012; 2004
Postów: 1,313
|
Odp: Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Cytat:
Cytat:
No i możesz mieć w dalszym ciągu problemy z zegarami. Żeby dobrze poprawić pękający lut trzeba odessać całą starą cynę odczyścić pola lutownicze i na nowo położyć nowy lut
__________________
Było Mondeo 1999 1.8TD, był C-Max 2007 1.6 TDCI, jest Fusion I, i Focus 2012 1.6 TDCI, o Merivie B nie wspomnę bo wstyd Ostatnio edytowane przez madamsz ; 25-11-2019 o 08:12 |
||
25-11-2019, 15:22 | #8 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,773
|
Odp: Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Sprawdź na przednim prawym słupku pomiędzy schowkiem a podłogą pod plastikami czy w złączach nie ma wilgoci. Kod błędu m.in. coś o czujniku kąta skrętu kierownicy, wyłączające się ESP i kilka innych błędów.
|
27-11-2019, 17:07 | #9 |
ford::beginner
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 03-01-2018
Model: C-Max
Silnik: 1.8 Zetec (125KM)
Rocznik: 2005
Postów: 38
|
Odp: Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Podłoga nie była rozbierana. Rok temu wywaliło komunikat że usterka ESP ale to było raz i więcej się nie powtórzyło teraz takie numery. Sprawdzę jeszcze jakimś bardziej zaawansowanym programem czy nie ma jakichś błędów...
|
27-11-2019, 17:30 | #10 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,773
|
Odp: Usterka układu kierowniczego i usterka silnika.
Tu nie chodzi czy podłoga była rozbierana czy nie. Wilgoć się kondensuje w tym miejscu i woda zalewa kostki. Przerabiałem to w zeszłym roku.
|