![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Krokowa
Model: Ford Focus c-max
Silnik: 2.0 TDCI 136KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]()
Witam, postanowiłem napisać tutaj bo borykam się z problemem takim że mam auto prawie 2 lata, śmiga super, jednak przez te 2 lata spalanie wzrosło o 3l na setkę stopniowo.
Po zakupie brał 6.5l na sto jeżdżę jedną i te samą trasę 20km w jedną i 20 powrót. Olej wzrasta do ponad max i po zlaniu go z silnika jest koło 7-8l. Brak niepokojących objawów, nie dymi,nie dusi się, nie przerywa nie szarpie nie gaśnie, mocy mu nie brakuje. DPF czyszczony w domowych warunkach dało rezultat bo różnica ciśnień spadła do 0.5kPa na postoju, czujnik różnicy ciśnien sprawny, wężyki drożne, wyzerowany forscanem. Dolot wyczyszczony, EGR wyczyszczony. Jakieś pomysły? Bo podobno wtryski leja non stop bo komp ciągle próbuje wypalać, jest możliwe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,501
|
![]()
a co na to komp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Krokowa
Model: Ford Focus c-max
Silnik: 2.0 TDCI 136KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]()
Na kompie błędów nie pokazuje, check się nie zapała auto jedzie aż miło... Nie wiem skąd takie cyrki.
Różnica ciśnień na postoju 0.4kPa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-03-2007
Skąd: Jelenia Góra
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 tdci 140KM
Rocznik: 2005
Postów: 378
|
![]()
Jak będziesz jeździł że stanem oleju 8l to długo tak pięknie nie będzie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::amateur
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Krokowa
Model: Ford Focus c-max
Silnik: 2.0 TDCI 136KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-03-2007
Skąd: Jelenia Góra
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 tdci 140KM
Rocznik: 2005
Postów: 378
|
![]() Cytat:
Pozatym jest drugi pokrewny temat dotyczący tego samego jedynie o innym silniku ale to akurat nie wiele zmienia że jest to 2.2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Kazek
Zarejestrowany: 17-09-2019
Model: C max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 27
|
![]()
Niepotrzebne te nerwy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 02-07-2018
Skąd: Nysa
Model: Cmax
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2013
Postów: 30
|
![]()
Proponuje zacząć od wtryskow. Miałem podobnie ale w innym wózku
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
c-max , dpf , focus , spalanie |
|
|