![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-01-2020
Model: ----
Silnik: ---
Rocznik: ===
Postów: 2
|
![]()
Witam chciałbym kupić Forda Explorer 3,5 V6 ( 2017-2019) ew Forda Edge 3,5 silnik V6 chyba ten sam
Nie znalazłem sprawdzonych informacji na temat lpg - Lokalne zakłady mówią różnie , Panowie od BRC twierdza że tak , od Staga w zależności od zakładu czy do tego modelu można zamontować lpg , czy nie będzie to miało negatywnego wpływu na zawory – częstszą regulację – podobno regulowane są ręcznie nie hydraulicznie , gniazda zaworowe – czy nie ulegają nadpaleniu , jak duży zbiornik można max zamontować – auto pali dużo Prosiłbym o info od osób które mają już jakieś doświadczenia z tym modelem silnika - zamontować pewnie się da tylko mam w planie przejeździć ze 150000 km i wolałbym się nie rozczarować pozdrowienia dla wszystkich Ostatnio edytowane przez dziki607 ; 02-03-2020 o 20:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-02-2020
Model: Mercury Grand Marquis
Silnik: 4,6L V8 Modular
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Pomyśl o instalacji wtrysku w fazie ciekłej: sterowanie dawką gazu na podstawie wskazań sądy lambda, co eliminuje możliwość wypalenia zaworów, nieodczuwalna różnica w porównaniu z jazdą na benzynie i brak konieczności jakiejkolwiek regulacji. Kosztuje do dużo, ale myślę, że się opłaci przy zakładanym przebiegu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-01-2020
Model: ----
Silnik: ---
Rocznik: ===
Postów: 2
|
![]()
Teoretycznie tak
Z tego co mi wiadomo faza ciekła to w zasadzie tylko Prins , 1 - brak dedykowanej instalacji 2 - okoliczne zakłady ( Tarnow, Kraków ,Nowy Sącz) nie pala się do takiej instalacji wręcz rozradzają , twierdzą że od 2 lat jest brak postępu w tych tego typu instalacjach jakby PRINS się wycofywał - chyba coś w tym jest - na forum jest wątek o ecoboost 1.0 i zapieczonych wtryskach w fabrycznych instalacjach forda 3 - mówią też ze pompy gazu (te ze zbiornika) padają po 120-150 tys Inwestycja w fazę ciekłą nie jest dla mnie problemem finansowym - kwestia wykonania - tam trzeba jeszcze nawiercić dopływ gazu do pompy sprężania ( czy jakoś tak- nie jestem fachowcem) Nie chciałbym experymentować na własnym aucie - chyba że znacie zakład który zjadł zęby na fazie ciekłej i go polecicie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,343
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: tomasz
Zarejestrowany: 14-11-2015
Skąd: poznań/farso(dk)
Model: ford mondeo mk5
Silnik: 2.0 tdci 150km manual
Rocznik: 2016/12
Postów: 179
|
![]()
Witam wszystkich drogich forumowiczów.
Mam pytanie,od ponad roku, jestem posiadaczem Forda Explorera,z 3,5 L benzynowym wolnossącym silnikiem,z 2015. I tak po roku, eksploatacji, stwierdziłem, że być może zainstaluję instalacje LPG,do mojego auta,ale po rozmowie,z moim mechanikiem, zacząłem się zastanawiać,czy warto. Mechanik powiedział, że te silniki 3,5 benzyna, mają płytkową regulację luzów zaworowych,i nie zaleca montować instalacji LPG . Trochę poszperałem po necie i faktycznie, są silniki 3,5 benzyna wolnossące,co mają tak rozwiązaną regulację luzów zaworowych,ale i są też, rzekomo te same silniki,co opisałem w tytule,ale mają hydrauliczną kompensację luzów zaworowych. I teraz nachodzi mi pytanie,jak stwierdzić,jaką mam w moim silniku, regulację luzów zaworowych? Tomek;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::average
![]() Imię: tomasz
Zarejestrowany: 14-11-2015
Skąd: poznań/farso(dk)
Model: ford mondeo mk5
Silnik: 2.0 tdci 150km manual
Rocznik: 2016/12
Postów: 179
|
![]() Cytat:
Tomek;-) Bump: Cytat:
Tomek;-) |
||
![]() |
![]() |