![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-03-2020
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
![]()
Witam. Mój focus dobrze przyspiesza do 3 biegu a od 4 do 6 to trochę przyspieszy, brak mocy, trochę przyspieszy brak mocy itd. Filtry wymieniłem 5 tyś km temu.
Macie jakiś pomysł gdzie może być problem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,501
|
![]()
turbina,wtryski,złe paliwo, przepływomierz ,dziurawy dolot
pisać dalej? podłącz kompa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::specialist
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-11-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 568
|
![]() Cytat:
Jeszcze inni mówią, że dopiero po wymianie turbiny przeszło. Jednemu agentowi przeszło po wgraniu nowej mapy do silnika. Ja bym szukał problemu w turbinie i jej sterowaniu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,654
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-03-2020
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
![]()
Jeśli chodzi o zawór Pierburg, była w nim taka gąbeczka którą wyczyściłem chodziaż nie wyglądała na brudną - nie pomogło, wyczyściłem przepływomierz na tyle na ile było to możliwe - też nie pomogło ale jak odpiąłem wtyczkę od przepływomierza to przyspiesza dobrze...Czy w takiej sytuacji można stwierdzić że winny jest przepływomierz?
Dzięki |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,501
|
![]()
tak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
![]()
A co powinno się dziać po odlączeniu przepływomierza? I czy jest to faktycznie zauważalne?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 31-01-2019
Skąd: Houthulst
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2007
Postów: 55
|
![]()
Zamuli Ci auto i w ogóle nie będzie przyspieszać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
![]()
Czyli u mnie jak nie ma zauważalnej różnicy to przepływomierz źle pokazuje? Bo po odłączeniu się w sumie nic nie dzieje, ale po zasłonięciu go taśmą był dosyć słaby, przygasał przy ruszaniu, tylko wyjechałem z podwórka i musiałem go rozwinąć. Więc wiem ze cos tam działa, a po odłączeniu go auto powinno chodzić na takich domyślnych ustawieniach i nadal pracować w miarę poprawnie. Dla tego pytam co powinno się wydarzyć i czy tym sposobem można to na 100% zdiagnozować, bo jak kiedyś patrzyłem to przepływomierze kosztowały 350-550 zł, nie wiem jak teraz, więc ogólnie szkoda byłoby wtopić pieniądze bez pewności.
Dobra, trochę potaniały, jest Delphi za 200 złotych lub Pierburg za 270. Więc czy przepływomierz można zdiagnozować lub pomierzyć i czy przez niego może palić 4-5 litrów za dużo, ale mieć moc i jeżdzić normalnie? Ostatnio edytowane przez Lukasz2525 ; 05-04-2020 o 23:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-07-2014
Skąd: Zabrze
Model: jeszcze focus mk2 GHIA ale już jest fusion 2016 se 2.0 EcoBoost
Silnik: 2.0 tdci , 2.0 EcoBoost
Rocznik: 2006 , 2016
Postów: 1,379
|
![]()
Autorowi tematu polecam zacząć od szukajki i czytanie tego co już na tym forum jest a oto kilka podobnych tematów znalezionych w minutę
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
diesel , przyspieszenie , tdci |
|
|