|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-05-2020, 06:38 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-07-2019
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0 Ecoboost 203PS@260
Rocznik: 2011
Postów: 27
|
Miałem LSPI - miał ktoś? Jak sprawdzić czy wszystko OK?
Jak w temacie - jak w miarę sprawnie sprawdzić czy nie ucierpiały mi tłoki w 2.0EB? Mierzyć kompresję? Jechałem sobie wczoraj w peletonie 75km/h dłuższy czas, nadarzyła się okazja żeby wyprzedzić, ale głupi PS po wszystkich aktualizacjach zdecydował ze pomimo pedału na 3/4 zrobi to z 1600RPM i usłyszałem 3 głośne walnięcia zanim odpuściłem i później jeszcze jedno po redukcji biegu ręcznie. Niby później już auto się zbierało OK nawet trochę nieelegancko męczone przeze mnie z tak niskich obrotów (bo pierwsza myśl to co prawda głośne, ale stukanie - sprawdźmy czy faktycznie stuka pomimo vpowera racinga w baku), ale to wszystko było na ciepłym silniku, jak trochę ostygnie to zobaczę jak odpala. Miał ktoś przygody z LSPI już? Często? Jakieś efekty?
|
13-05-2020, 19:47 | #2 |
ford::beginner
Imię: Jaśko
Zarejestrowany: 17-05-2018
Skąd: Świnoujście
Model: Fusion Titanium
Silnik: 2.0 EB
Rocznik: 2014
Postów: 39
|
Odp: Miałem LSPI - miał ktoś? Jak sprawdzić czy wszystko OK?
Sprawdz czy Ci nie przerywa na cylindrach kompem
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka |
13-05-2020, 22:13 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-07-2019
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0 Ecoboost 203PS@260
Rocznik: 2011
Postów: 27
|
Odp: Miałem LSPI - miał ktoś? Jak sprawdzić czy wszystko OK?
W sensie czy nie wypada zapłon czy korekcje, ze się nie rozjeżdżają.
Chyba zostaje obserwować czy nie zaczął brać oleju bo coś z pierścieniami itp. bo wydaje się, że miałem farta i odpuściłem w porę - dziś „pokatowałem” i trzyma parametry jak wcześniej, nie wypluł też nic bokiem i odpalił na zimno na „tyk”, ale... trzeba uważać. Zalanego miałem Millersa LSPI 5W30 8000km temu i w baku V-Powera 100, a i tak mnie spotkało. |