![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-08-2020
Skąd: Kraków
Model: Focus MK 2
Silnik: 1,6 TDCI 109 KM
Rocznik: 2010
Postów: 17
|
![]()
Witajcie,
mam problem z klimatyzacją. Klima nabita więc to nie jest problem zbyt małej ilości czynnika. Problem polega na tym, że większość czasu jest wszystko ok, natomiast od czasu do czasu po prostu się nie włącza i jest lipa. Za tydzień znowu wystartuje i pracuje jak należy. Wydaje mi się, że częściej problemy są gdy jest wysoka temperatura na zewnątrz (koło 30st). Czy miał ktoś podobny problem? Pozdr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-11-2016
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 EB
Rocznik: 2012
Postów: 64
|
![]()
Ilość czynnika to nie wszystko. Trzeba było by podpisać pod maszynę i sprawdzić ciśnienia robocze. Jak osuszacz? Itp. bez wizyty u serwisanta się nie obejdzie.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]()
Podlacz pod kompa i zobacz jakie są błędy
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-08-2020
Skąd: Kraków
Model: Focus MK 2
Silnik: 1,6 TDCI 109 KM
Rocznik: 2010
Postów: 17
|
![]() Cytat:
Ten problem do czasu do czasu do mnie wraca ale ciągnie się już jakiś czas natomiast co mi z klimy która w upały nie chodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. aczkolwiek znalazłem kiedyś jakiś watek na elektrodzie z podobnym problemem i była to sprawa elektryczna bardziej, coś związane z jakimś czujnikiem w chłodnicy, jednak nie udało mi się ponownie tego tematu odszukać. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]()
Stąd napisałem o kompie. Jeżeli czujnik pada to powinno wyrzucić błąd. Nie zapali się check na desce.
Miałem to wczoraj w swojej Foce.
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 08-06-2019
Skąd: Węgorzewo
Model: MK4
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 5
|
![]()
Gdy nie chłodzi klima ,sprawdź czy wentylator działa ten na chłodnicy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]() Cytat:
bardzo ważny jest odczyt ile oleju jest w układzie. poza tym, jak drożna jest chłodnica będzie Pani zadowolona |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]()
Jak czujnik umiera to co da Ci ilość oleju?
Może wiązka czujnika? Zamiast szukać zaczepki dzieciaku lepiej pomóż koledze
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 01-03-2014
Skąd: Kwidzyn
Model: Focus MK2.5
Silnik: 1.8L 125PS
Rocznik: 2009
Postów: 504
|
![]()
Czujnik ciśnienia służy tylko i wyłącznie do tego, aby sterownik wiedział, że może podać napięcie na elektromagnes kompresora.
Niestety ciśnienie w układzie, a ilość czynnika to dwie różne sprawy. Wracając do tematu. Jeśli Twoim problemem jest to, że kompresor nie startuje - mimo odpowiedniego ciśnienia w układzie to problem najprawdopodobniej leży w przekaźniku, który załącza elektromagnes. Możesz na próbę go zamienić z przekaźnikiem od klaksonu, bo jest identyczny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-08-2020
Skąd: Kraków
Model: Focus MK 2
Silnik: 1,6 TDCI 109 KM
Rocznik: 2010
Postów: 17
|
![]()
Sprawdziłem na kompie, nie ma błędów w ogóle.
Wprawdzie sprawdzałem takim czujnikiem który po BT się łączy z telefonem, ale nic nie znalazło Bump: Cytat:
Bump: Znalazłem tylko to: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ale wygląda mi to po prostu na bezpieczniki same |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
focus , klima , klimatyzacja |
|
|