|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-10-2007, 17:27 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-06-2007
Model: ford mondeo
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 23
|
niedługo zima jaki dodatek o paliwka najlepiej stosowac?
niedługo zima jaki dodatek o paliwka najlepiej stosowac?chodzi mi odiesla tddi i ta jego pompe czułą!co polecacie?
|
04-10-2007, 18:59 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-09-2007
Skąd: katowice
Postów: 876
|
ropa
Witaj moim zdaniem wystarczy dobra ropa i to wszystko ja nieleje zadnych wynalazkow i niemialem problemow z odpalaniem :fcp2
|
04-10-2007, 19:10 | #3 |
ford::specialist
Imię: Adam
Zarejestrowany: 11-08-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Focus Futura kombi
Silnik: 1.8 TDCi 115 PS
Rocznik: 2002
Postów: 603
|
W Polsce, w okresie występowania niskich temperatur, jest sprzedawany tzw. zimowy olej napędowy, który powinien mieć temperaturę blokady filtra minus 18 stopni Celsjusza. W czasie występowania skrajnie niskich temperatur w sieci sprzedaży pojawia się pochodzący z importu arktyczny olej napędowy o wyższych parametrach i wyższej cenie niż paliwo krajowe.
Jeśli paliwa nalewane do zbiorników samochodów utrzymują fabryczne parametry, w warunkach polskiej zimy nie ma potrzeby dolewania dodatków przeciwdziałających wydzielaniu się parafin w filtrze i przewodach paliwowych. Jednak aby uniknąć unieruchomienia pojazdów z silnikami Diesla, korzystnie jest dodawać uszlachetniacze, w szczególności, gdy temperatura spadnie poniżej minus 15 stopni. Należy wybierać produkty znanych firm petrochemicznych, a te niestety mają wysokie ceny. Źródło: motofakty.pl
__________________
Dictum sapienti sat (est) - Mądrej głowie dość dwie słowie - z Plauta (Persa, 4, 6, 19) http://www.cb-radio.pl/phpBB/images/...4803ed4683.png |
05-10-2007, 12:51 | #4 |
ford::professional
Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Kraków
Model: Jeep Grand Cherokee
Silnik: 4.0 I6
Rocznik: 1994
Postów: 1,390
|
A do tego, Ford nie poleca dolewania do paliwa żadnych dodatków. Taki to specyficzny producent. Lejesz dobrą ropę i jeździsz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT Fordy otaczają mnie |
06-10-2007, 10:27 | #5 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 15-08-2005
Skąd: PRUSZKÓW
Postów: 82
|
Cytat:
Cytat:
a na koniec to... jak shell rozpatrzył moją skargę, jak w dzień po zalaniu ich V_POWERA miałem skałę w baku. Dodam, że tego dnia (nastepnego po zatankowaniu) byłem złozyć skargę i na 10 węży z dizlem działały 2 - DWA !!!!!! Nawet nie dyskutowali. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
||
06-10-2007, 10:51 | #6 |
ford::specialist
Imię: Adam
Zarejestrowany: 11-08-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Focus Futura kombi
Silnik: 1.8 TDCi 115 PS
Rocznik: 2002
Postów: 603
|
Jackiller: a jak tą historię zniosła twoja Foka (widzę, że mamy takie same)?
I co lejesz zimą do zbiornika poza ropą?
__________________
Dictum sapienti sat (est) - Mądrej głowie dość dwie słowie - z Plauta (Persa, 4, 6, 19) http://www.cb-radio.pl/phpBB/images/...4803ed4683.png |
06-10-2007, 12:25 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-08-2005
Skąd: PRUSZKÓW
Postów: 82
|
Czyszczenie całego układu - do filtra
ale i poza filtrem było kiczowato bo po tej operacji łaqpałem co jakiś czas kangura i nie było kopa jak wcześniej Po dolaniu kilka razy dodatków STP (do wtrysków) i Przegonieni9u go 900 km po autostradach z prędkościami "pod czerwone pole obrotomierza" wszystko wróciło do normy. ZIMĄ LEJĘ SKYDD Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
06-10-2007, 21:55 | #8 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Cytat:
Firma z Norwegii, a tam wiedzą co to mrozy.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
|
07-10-2007, 07:25 | #9 |
ford::professional
Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Kraków
Model: Jeep Grand Cherokee
Silnik: 4.0 I6
Rocznik: 1994
Postów: 1,390
|
Jackiller, a jesteś pewien, że to to właśnie jednorazowe zalanie V-power było bezpośrednim powodem tych problemów?
Bo wiesz, u mnie w firmie mamy dwadzieścia kilka służbówek, wszystko diesle i wszystkie tankują tylko na Shellu. Po prostu mamy karty flotowe akurat na tę sieć. I żaden z nich, nigdy nie miał takich problemów. Nawet przy -35 C. I zapewniam Cię, że żaden z handlowców nie wyda nawet 1 własnego grosza na samochód, więc nie leją dodatków Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No nic, pech to pech. Jeśli komuś dodatki pomagają, to proszę bardzo. Ja jednak po prostu tankuję i jeżdżę...
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT Fordy otaczają mnie |
07-10-2007, 09:06 | #10 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 15-08-2005
Skąd: PRUSZKÓW
Postów: 82
|
Cytat:
Po prostu za słabe paliwo wtedy mieli, o czym możesz sobie przeczytać, gdyż się przyznali. ... wtedy, dodam, sąsiadowi zamarzła BENZYNA w nowej VECTRZE, którą zatankował. Pozamarzały im dystrybutory. Cytat:
Miałem OGROMNE szczęście, że wtryski mi nie padły (nie zalepiły sie) po tej akcji... choć kilkanaście razy silnik padał (gasł) łapał kangura... pewnie przepychał/przepalał resztki parafiny. eraz śmiga... a SKYDD już jeździ w bagażniku i czeka. |
||