![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 24-08-2020
Model: Focus
Silnik: 1.6 Duratec 125KM
Rocznik: 2011
Postów: 7
|
![]()
Witajcie! Od kilku dni jestem posiadaczem pięknego Focusa MK3 1.6 Duratec 125 km 92kw z 2011 roku, hatchback. Chciałbym się dowiedzieć czy w tym modelu z takim silnikiem występuje koło dwumasowe oraz czy rozrząd jest na pasku czy na łańcuchu. Czy ktoś mnie uświadomi? Pozdrawiam 🙂
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,692
|
![]()
Bardziej bym się przejmował na Twoim miejscu dwoma katalizatorami i czterema sondami lambda (było kupić 105 km, byś miał 1+2, a nie 2+4), tym bardziej - wg stopki - że z pierwszego roku produkcji. To lubi padać w MK3, a nie sprzęgło czy rozrząd ze zmiennymi fazami.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Lublin
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 EB 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 313
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ford::amateur
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 24-08-2020
Model: Focus
Silnik: 1.6 Duratec 125KM
Rocznik: 2011
Postów: 7
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::amateur
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 24-08-2020
Model: Focus
Silnik: 1.6 Duratec 125KM
Rocznik: 2011
Postów: 7
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::advanced
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 10-09-2015
Skąd: pogranicze małopolski i śląska
Model: Focus Mk3, Skoda Karoq, Opel Astra V
Silnik: 1.6 EB 150>182KM, 1.5 TSI 150KM, 1.4T 150KM
Rocznik: 2014,2022,2019
Postów: 266
|
![]() Cytat:
I ma zmienne fazy rozrządu (Ti-VCT- ten skrót na to wskazuje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::amateur
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 24-08-2020
Model: Focus
Silnik: 1.6 Duratec 125KM
Rocznik: 2011
Postów: 7
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 01-03-2014
Skąd: Kwidzyn
Model: Focus MK2.5
Silnik: 1.8L 125PS
Rocznik: 2009
Postów: 504
|
![]()
Najczęściej to chyba katalizatory w tych silnikach kończą żywot.
System zmiennych faz jest raczej bezproblemowy, jeśli robisz rozrząd u kogoś kumatego. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,692
|
![]()
rozrząd tylko w aso. różnica jest czasem ledwo +200 zł niż u janusza w osiedlowym garażu.
katalizatory, lambdy i skraplacz klimatyzacji padają najczęściej. i niestety auto nie lubi zamienników jeśli chodzi o dwa pierwsze. każdy pracownik forda obudzony w środku nocy ci to wyrecytuje. swoją drogą tak czytam twoje wypowiedzi i wynika z nich, że kupiłeś auto nie sprawdzając nawet vinu ? Ostatnio edytowane przez AdoKrycha007 ; 25-08-2020 o 09:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
dwumasa , rozrząd |
|
|