![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-04-2012
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 Duratec 145KM
Rocznik: 2009
Postów: 42
|
![]()
Mam do Was pytanie odnośnie kompatybilności zegarów w Fordzie Focusie MK2. Muszę je wymienić, ponieważ naprawa zimnych lutów nie poskutkowała. Mój samochod z 2005 r. posiada zielone podświetlenie. Kupiłem dokładnie takie same zegary, ale niestety z pomarańczowym podświetleniem - czy mogę bez obaw zaprogramować je do samochodu? Czy ewentualnie w okolicy Krakowa jest ktoś, kto mógłby mi pomóc?
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,572
|
![]()
Możesz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,637
|
![]()
Takie same tylko, czerwone..... czyli miedzylift.
W glowie pojawia się jeszcze myśl ze masz te podstawowe bez komputera i takie same kupiłeś. Mogłeś poliftowe kupić i tez by pasowały a efekt o wiele lepszy. Robota z kluczami taka sama, a tak nic nie zyskujesz w funkcjach i kształcie, poza stratą w jednolitym wyglądzie. Miedzylift ma inne podswietlenie tarcz i wyswietlacza, owszem ładniejsze,ale od razu widać ze cos kombinowane. Do tego w zegarach jest przebieg. IMO mozna bylo lepiej wydac te pieniądze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-04-2012
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 Duratec 145KM
Rocznik: 2009
Postów: 42
|
![]()
Tak, zegary do wersji Trend, najbardziej podstawowe. Samochód już zbliża się do kresu swych dni, dlatego nie zastanawiałem się nad ulepszaniem, lecz jedynie usunięciem usterki wariujących czasem wskazań i włączającego się po tym trybu awaryjnego silnika. Elektronik nie chciał mi tych zegarów zaprogramować w miejsce uszkodzonych, bo bał się, że nie zadziałają i że potem nie będzie odwrotu do poprzednich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,637
|
![]()
No to dziwny ten elektronik.
Mam m.in. dwie sztuki poliftowych lvl 0 po lutowaniu i uzywam ich czasem jako podkladkę w miejsce czegokolwiek. Wrzucam im na szybko kopię danych z immo zeby tylko sprawdzić co jest powodem usterek. Oczywiście jesli zegary nie sa problemem, a wiazka lub PCM to w takim przypadku rozumiem ten tok myślenia. Programowanie od nowa licznika oznacza usuniecie powiazania ze starymi zegarami. Przez chwilę auto stoi unieruchomione. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-04-2012
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 Duratec 145KM
Rocznik: 2009
Postów: 42
|
![]()
Zegary zamontowałem przy użyciu adaptera Viaken stn 1170 oraz Forscana i elmconfig. Dokładna instrukcja była w internecie. Wszystko działa, choć wskazówka temperatury silnika po dosłownie dwóch minutach (na zimnym silniku) wskakuje na środkową pozycją. Nie wiem czy to wada tych konkretnych zegarów?
|
![]() |
![]() |