![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Filip
Zarejestrowany: 05-11-2016
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1
|
![]()
Witam,
Zastanawiałem się ostatnio nad zmiana kierownicy w moim focusie MK3 (2011r) na taka z wersji ST. Czy jest to możliwe z zachowaniem pełnej funkcjonalności? Mój Focus to wersja titanium i w kierownicy mam z lewej strony sterowanie ekranem w zegarach niżej sterowanie tempomatem oraz poniżej sterowanie głosowe. Z drogiej strony są przyciski sterowania ekranem nawigacji a poniżej odbieranie rozmów telefonicznych. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,377
|
![]()
Witam
Moim zdaniem kierownica w ST wygląda tak samo jak w Titanium, różnica jest tylko w znaczku ST Oczywiście mówimy o focusie mk3 (2011-2014) tu jest katalog [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Nie wiem jak jest z kolorem podświetlenia przycisków w kierownicy - czy nie jest czerwone pozdrawiam Arturek PS Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / Ostatnio edytowane przez arturek ; 29-03-2019 o 16:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,552
|
![]()
Kierownica wizualnie wyglada prawie tak sam ale w rzeczywistosci taka nie jest. Boki są performowane i wyraźnie grubsze. Mialem u siebie, trafil sie chetny wiec mu zamontowałem, żałuje do tej pory.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-10-2016
Skąd: Internet
Model: Fusion
Silnik: 2.0EB + KME Nevo Sky Direct
Rocznik: 2016
Postów: 79
|
![]()
Cześć,
planuję w swoim fordzie zmienić kierownicę przedliftową na poliftową. Orientowałem się w cenach i zamknę się w w 750zł. Wszystko jest P&P. Czytałem, że czasami są problemy z tempomatem, czy robił ktoś podobną modyfikację i może podzielić się doświadczeniem? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Sylwester
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: Toruń
Model: Focus
Silnik: 1.5 Ecoboost 150 KM
Rocznik: 2014 (grudzień)
Postów: 631
|
![]()
Z jakiego roku jest powyższa kierownica poliftowa?
W moim MK3 FL wygląd jest inny: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Szczerze mówiąc, bym ją chętnie wymienił, bo przyciski w obu "rączkach" są po prostu tragiczne - wystarczy niezbyt dokładnie nacisnąć na środek i potrafi załapać przycisk boczny (najczęściej prawy z prawej strony - wciskany kciukiem lub lewy z lewej). Ostatnio edytowane przez sylwesterz ; 29-12-2020 o 18:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-10-2016
Skąd: Internet
Model: Fusion
Silnik: 2.0EB + KME Nevo Sky Direct
Rocznik: 2016
Postów: 79
|
![]() Cytat:
Teraz widzę, ze wkleiła się jakaś inna, miałem na myśli tą którą wstawiłeś |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Imię: Sylwester
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: Toruń
Model: Focus
Silnik: 1.5 Ecoboost 150 KM
Rocznik: 2014 (grudzień)
Postów: 631
|
![]()
Cho...inka... a już się ucieszyłem, bo przyciski są zdecydowanie sensowniej ułożone niż w mojej.
PS. Znalazłem zdjęcie, niestety to kierownica MK4. Szkoda, szkoda i jeszcze raz szkoda... PPS. Tak czy siak, odradzam wymianę, przyciski góra/dół z obu stron się gorzej naciska kciukiem niż w poprzedniej wersji (chociaż w niej tylko chwilę siedziałem). Ostatnio edytowane przez sylwesterz ; 29-12-2020 o 19:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 28-10-2012
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Focus
Silnik: 1,6 125 KM
Rocznik: 2011
Postów: 183
|
![]()
Ta kierownica "inna" jest z Focusa mk4 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,519
|
![]()
W tle widać inne zegary co już nakierowuje "że to nie MK3FL" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jest sens zmieniać kierownicę? Oprócz "może" kombinacji żeby była podgrzewana? (żeby jeszcze w przedlifcie było to jako opcja, to i robota byłaby łatwiejsza) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Imię: Sylwester
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: Toruń
Model: Focus
Silnik: 1.5 Ecoboost 150 KM
Rocznik: 2014 (grudzień)
Postów: 631
|
![]()
Ja bym akurat zmienił polifta na cokolwiek innego, bo wygodniej jest używać regulacji głośności na kierownicy, niż sięgać do pokrętła. Niestety wersja FL ma tak niewygodnie wymyślone te przyciski, że co drugie naciśnięcie zamiast podgłośnienia wciskam kciukiem zmianę stacji. Zdążyłem autem zrobić mniej niż 800 km, a już czuję mocne zniechęcenie do tego rozwiązania; widać wyraźnie, że to miało wyglądać, a nie działać...
Co prawda układ kolorystyczny w przedliftowej kierownicy też jest awangardowy... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
kierownica |
|
|