|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-02-2021, 10:41 | #1 |
ford::beginner
Imię: Damian
Zarejestrowany: 06-12-2018
Skąd: Lubin
Model: S-Max MK2 150KM
Silnik: 2.0
Rocznik: 2016
Postów: 11
|
Sprężynka na 4 i 5 biegu, 1.8 TDCI 115
Witam,
autko Focus MK1 2003 1.8 TDCI 115, 280tys km plus sprężynka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. odpala normalnie nawet na mrozie, zero problemu. Na 4 i 5 biegu przy ok 3 tyś obr pojawia się sprężynka i auto traci moc, po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy(na początku trochę dymi na szaro, ale zaraz mu przechodzi) i tak do następnego depnięcia pod 3 tysiące obrotów, co zauważyłem, przy delikatnym operowaniu pedałem gazu(włącznie z pulsowaniem przy wciskaniu gazu) foka idzie ile fabryka dała(przy 185km/h dałem jej spokój bo się pas startowy kończył Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) a przy zwykłym bucie w podłogę nie pojedziesz. Wykonano: próba przelewowa(wymiana 1 wtrysku) diagnostyka komp kod P0251( pompa CR sprawna, brak opiłków w filtrze paliwa) wymiana przewodu filtr turbina(uszkodzony)-- turbina pracuje, sztanga gruszka, kierownica, przewody podciśnienia ok wymiana przepływki(miała martwy odczyt temp powietrza dolot -40) EGR, intercooler wszystko przeglądnięte, czyste, szczelne Przy chłodnym silniku mogę deptać a przy rozgrzanym to i nawet na 3 biegu potrafi wyskoczyć sprężynka, ostatnio przy 10km drogi stawałem 6 razy a wystarczyło, że silnik trochu ochłonął i można było lecieć dalej(czyli spokojnie do 3 tyś obr na 4 i 5 biegu) |