![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 19-01-2015
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Ford Edge
Silnik: 3,5 V6
Rocznik: 2015
Postów: 3
|
![]()
Witam szanowne grono. Jestem na etapie montażu oryginalnego haka do swojego Edgara z USA i pytanie takie, czy moduł haka z USA będzie kompatybilny z hakiem, czy muszę dokupić europejski moduł. A tak na marginesie to jakie jest max obciążenie na kule oryginalnego haka. Pozdrawiam.😉
Ostatnio edytowane przez SRS ; 09-06-2025 o 19:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,676
|
![]() Cytat:
Cytat:
Standardem jest bodajże 90kg nacisku na kulę.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 19-01-2015
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Ford Edge
Silnik: 3,5 V6
Rocznik: 2015
Postów: 3
|
![]()
Dzięki wielkie, a te 90 kg wystarczy na bagażnik na 4 rowery ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,773
|
![]()
Proste dodawanie . Bagażnik plus waga rowerów
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 10-11-2015
Skąd: Pod Warszawą
Model: Ford Edge Titanium AWD
Silnik: 3,5 V6 284KM
Rocznik: 2018
Postów: 665
|
![]()
U mnie hak ze Słupska, model C66V, nacisk 120 kg. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,676
|
![]() Cytat:
Np. mój Brink (do mojego Outlandera PHEV) ma nacisk dopuszczalny 100kg a uciąg tylko 2 tony...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,773
|
![]()
Steinhoff f208 też 120 kg. Wypinamy hak stainhoffa i autohaka to to samo .
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 19-01-2015
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Ford Edge
Silnik: 3,5 V6
Rocznik: 2015
Postów: 3
|
![]()
A czy te haki a raczej ich moduły współpracują z czujnikami parkowania i w razie podpięcia np. bagażnika rowerowego odłączają je ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,773
|
![]()
Kupiłem dedykowany wtykany we wtyczki w aucie . Instrukcja mówi o programowaniu auta , co można zrobić forscanem albo idsem. Wtedy wyłącza czujniki , pokazuje na liczniku itd
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 10-11-2015
Skąd: Pod Warszawą
Model: Ford Edge Titanium AWD
Silnik: 3,5 V6 284KM
Rocznik: 2018
Postów: 665
|
![]()
Hak a moduł to dwie różne rzeczy. Ja z początku zamówiłem moduł dedykowany, ale janusze polskiego biznesu powiedzieli, że nie mają na magazynie i będzie za 3 tygodnie. A że niedługo od montażu haka miałem jechać na wakacje (a jeszcze trzabyło zrobić przegląd i wbić hak do dowodu) to zlałem ich ciepłym moczem i na szybko zamówiłem sprawdzony polski moduł uniwersalny Dest. Nie jest on dedykowany ale ma tą zaletę, że po wpięciu wtyczki przyczepy/platformy rowerowej sam zapala po kolei wszystkie lampy w celu ich sprawdzenia. A że nie odłącza tylnych czujników parkowania - mi to nie przeszkadza - jedno kliknięcie w menu załatwia sprawę. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |