![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-03-2012
Model: mk2
Silnik: 1.6tdci
Rocznik: 2005
Postów: 43
|
![]()
Focus 2005r. bez DPF, 1.6 TDci 109, przebieg 200kkm.Co może być powodem, że auto mimo pedału w podłodze nie przyspiesza do 2k obrótów? Stan taki jest na każdym biegu, nawet na jedynce, pedał w podłogę i zbiera obroty jak liście na drodze i dopiero przy 2k jest ciag do przodu.Taki stan rzeczy jest od początku posiadania auta, ale teraz się nasilił, tak bardzo, że nie da się jeździć.. W komputerze nie ma błędów, auto nie kopci po dodaniu gazu na niskich obrotach. Czyżby pompa nie dawała ciśnienia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,718
|
![]()
A turbo nie jest zacięte w położeniu "wysokie obroty"? Zobacz czy sztanga w ogóle pracuje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-03-2012
Model: mk2
Silnik: 1.6tdci
Rocznik: 2005
Postów: 43
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,718
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 27-05-2017
Skąd: zywiec
Model: C- max grand
Silnik: 1.5 ecoboost 150km R4 DXA
Rocznik: 2017
Postów: 334
|
![]()
Jeżeli auto nie zbiera się od najniższych obrotów sprawdż czy zmienna geometria turbiny działa w należyty sposób tzn sciagnij wezyk od turbiny łączący zawór doładowania i za pomoca srubokręta płaskiego bądz klucza płaskiego 10 sprawdz jak działa sztanga od gruszki spróbuj nią poruszać góra dół jeżeli chodzi ciężko spryskaj wd 40 i tak z 10 20 razy ruszaj sztangą góra, dół oczywiście najlepiej jak jest silnik i turbina zimna żeby nie uszkodzić łopatek od turbo, druga kwestia wąż ssacy turbiny wszystkie nawet najmniejsze nieszczelności i wszystkie połączenia na dolocie do turbiny mam na mysli caly układ od zderzaka az do samego filtra powietrz tam przy łączeniu z obudową filtru powietrza lubi się rozłączać połączenia sprawdz to i również filtr powietrza musi być czysty jak i obudowa w środku filtra powietrza również czyściuteńka , Pozdrawiam
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
ford , pompa wtryskowa , tdci |
|
|