![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 08-03-2022
Skąd: Bydgoszcz
Model: Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 1999
Postów: 1
|
![]()
Witam posiadam przed liftowego focusa (1.8 tddi 90km) i chciałbym w niedalekiej przyszłości zrobić swap silnika. Najbardziej odpowiada mi 1.8T z grupy vag. Mogę prosić o jakieś porady, albo o jakieś inne propozycje silników? Zależy mi na tym aby silnik był benzynowy oraz z potencjałem na tuning mocy. Pozdrawiam!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
chcesz silnik z VAG wlozyc do Forda?
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
...
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 02-04-2025 o 07:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
vaga jak vaga ale chcesz coś robić na budzie 23 letniej ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,807
|
![]()
Autor chyba nie chce dyskutować nad sensem przeróbki a chce poznać doświadczenia z tego typu tematem osób, które już to wykonały.
Tego typu swapy nigdy nie są ekonomicznie uzasadnione - chodzi o to, żeby zrobić super sleepera do niszczenia drogich fur :-) Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
swap , zmiana silnika |
|
|