|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-03-2022, 19:05 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-12-2013
Model: Mondeo
Silnik: 1.5 165PS
Rocznik: 2018
Postów: 68
|
drgania w komorze silnika
Pacjent Mondeo MK5 2019r. 1.5 165 ecoboost.
Od jakiegoś czasu, przy ok 45 tys km, pojawiły się drgania w komorze silnika (nie da się tego słuchać) , silnik zimny, przy zwiększaniu obrotów. Po osiągnięciu temperatury objawy znikają. Kiedyś ktoś wspominał że drgają przewody tuż przed przegrodą silnik/kabina. Mocowanie przewodów się luzuje. Czy ktoś miał/ ma podobne objawy ? |
29-03-2022, 21:22 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-02-2021
Model: Ford focus mk3
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 209
|
Odp: drgania w komorze silnika
Nagraj dzwiek. U mnie tak grzechocze [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Może masz podobnie Ostatnio edytowane przez Blue66 ; 29-03-2022 o 21:25 |
30-03-2022, 07:58 | #3 | |
ford::advanced
Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 30-09-2014
Skąd: Polska
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 251
|
Odp: drgania w komorze silnika
Cytat:
U mnie to samo. Dzwiek tragedia... Mam drugie auto Fiata 500 1.4 z 2010 r i przy mondeo chodzi przeprieknie |
|
30-03-2022, 09:13 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-02-2021
Model: Ford focus mk3
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 209
|
Odp: drgania w komorze silnika
No tragedia wkurza strasznie. I co to jest za dźwięk z turbiny? Bo zaczelem podejrzewać katalizator?
|
30-03-2022, 16:21 | #5 |
ford::advanced
Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 30-09-2014
Skąd: Polska
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 251
|
Odp: drgania w komorze silnika
Niby tak
|
30-03-2022, 16:40 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-02-2021
Model: Ford focus mk3
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 209
|
Odp: drgania w komorze silnika
Z tym dźwiękiem jeżdżę już rok czasu w zimę przy 0 temp. jest gorzej tzn slychac bardziej,teraz przy tych w miarę plusowych temp dzwiek zlagodnial a przy pelnym nagrzaniu silnika praktycznie ustaje. Gdyby pochodzilo z silnika to pewno by dawno go szlak trafil. A wiec albo turbo albo katalizator jedna i druga opcja kosztowna do sprawdzenia jezeli chodzi o koszt czasci na wymiane. Niestety trzeba z tym zyc.
|