Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-11-2007, 07:42   #1
rafal.nycz
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-06-2007
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK1
Silnik: 2.0 16v ZETEC + LPG Sequent 24
Rocznik: 1995
Postów: 60
Domyślnie spadają obroty przy lekkim dodaniu gazu

Witam
ostatnio zauważylem że w moim mondeo po zatrzymaniu np na światłach i późniejszej próbie delikatnego ruszania(nie moge za gwałtownie bo moja żona mogłaby tego nie wytrzymaćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) spadaja obroty silnika, a jeśli jest to zaraz po przełączeniu sie instalacji to zdarza sie, że nawet zgaśnie, na benzynie nie ma takiego zjawiska, wygląda to tak że ja mu dodaję lekko gazu a on obniża sobie obroty gdzieś do 300-400 wg obrotomierza i dopiero poźniej idzie do góry, sytuacja nasiliła sie defakto po wymianie oleju ale to chyba nie jest przyczyna. nie wiem zy to coś z ustawieniami komputera gazowego, może ktoś ma pomysł.

__________________
Rafał Nycz,
Mondeo MK1 1995, 2.0 Zetec, Ghia, LPG sekwencja
rafal.nycz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-11-2007, 13:09   #2
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

najpewniej go zalewa
masz sekwencje ,wiec musisz ustawic sobie korekte na poczatku wykresu ,tak by dawal mniej gazu
mozliwe tez ,ze mieszanka ubozeje w tym samym ,zakresie ,ale bardziej stawiam na zalewanie

w kazdym razie to sprawa ustawienia
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-11-2007, 16:14   #3
rafal.nycz
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-06-2007
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK1
Silnik: 2.0 16v ZETEC + LPG Sequent 24
Rocznik: 1995
Postów: 60
Domyślnie

czyli tak jak myslałem muszę nawiedzić mjego gazownika i niech poprawia ustwienia, jak mu to zasugerować jakby sam nie wpadł, czy jest szansa że samemu mu sie pomieszało bo wcześniej nie bylo takich wyskoków?
__________________
Rafał Nycz,
Mondeo MK1 1995, 2.0 Zetec, Ghia, LPG sekwencja
rafal.nycz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-11-2007, 16:57   #4
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

poprostu membrany w parowniku sie starzeja i zmienilo sie cis.
sa korekty ,ale widac nie wystarczyly i trzeba poprawic
sekwencje tez trzeba co jakis czas ustawiac - znacznie rzadziej niz np. IIgen ,ale jednak
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2007, 12:36   #5
rafal.nycz
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-06-2007
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK1
Silnik: 2.0 16v ZETEC + LPG Sequent 24
Rocznik: 1995
Postów: 60
Domyślnie

nie no fajnie ale instalka jest w aucie od początku lipca więc chyba sie jeszcze nie zestarzałaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., pojade do gazowników i niech coś zrobią, napisze jaki efekt
__________________
Rafał Nycz,
Mondeo MK1 1995, 2.0 Zetec, Ghia, LPG sekwencja
rafal.nycz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2007, 12:44   #6
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

za uboga mieszanka (za mało gazu) na wolnych obrotach
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2007, 21:51   #7
marcinb7
ford::beginner
 
Avatar marcinb7
 
Zarejestrowany: 28-10-2007
Skąd: WZY
Model: VW Sharan
Silnik: 2.0
Rocznik: 99
Postów: 47
Domyślnie

Witam. Ja też miałem ten problem. Wymieniłem reduktor gazu, świece, gazownik regulował i ustawiał gaz komputerowo i nic nie pomagało. Dopiero mądry człowiek powiedział mi, iż moja instalacja potrzebuje troszkę wyższych wolnych obrotów. Ustawiłem je z 900 na 1000 i teraz jest wszystko ok. Pozdrawiam.
__________________
ostrożny rozmówca
marcinb7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.