![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Opole
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.2 175 km
Rocznik: 2008
Postów: 5
|
![]()
Mam escorta 1.8d, przejechałem nim 5000 km do wymiany oleju, podczas wymiany przelał mi sie olej i było okolo 1 mm nad max! Przejechalem na tym jakies 8000 km i stan sie utrzymywał po czym po kolejnym 1000 km stan oleju spadl duzo poniżej min! Od tego czasu co doleje olej to po przejechaniu kilkuste kilometrow poziom spada. Dodam ze samochód zawsze rano ma problemy z odpalaniem, tzn trzeba dlugo go krecic i z rury wydobywa sie siwo niebieski dym. Na pierwszych kilometrach z rury tez troche dymi, natomiast wystarczy jak przejade kilometr i juz znika problem z odpalaniem, pali na dotyk wtedy! Co jest zgrane? prosze o wasze opinie i rady.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-12-2005
Skąd: Lubelskie
Model: Passat
Silnik: 1.9TDI AFN
Rocznik: 1994
Postów: 211
|
![]()
Jak go niedawno kupiłeś to możliwe że miał zalanego motodoktora i stąd te problemy po wymianie oleju.
__________________
60 koni + 1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::amateur
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Opole
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.2 175 km
Rocznik: 2008
Postów: 5
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-06-2007
Skąd: Białystok
Postów: 146
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam, Mareq
__________________
Enough is enough, more is to much... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-09-2007
Postów: 8
|
![]()
jak to najprosciej naprawic bo tez mam podobny problem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-09-2007
Skąd: Świdnica
Model: Focus
Silnik: 1,6 ecoboost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 110
|
![]()
wymiana uszczelniaczy zaworow.W dobrym warsztacie robia to bez sciagania glowicy.pzdr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 11-03-2007
Skąd: Koszalin
Postów: 30
|
![]()
Dzisiaj właśnie u mnie był kolega, który ma ten sam problem.... w golfie 1.6D
co się okazało, ukruszyła się jedna świeca żarowa i prawdopodobnie porysowała cylinder... :fcp11 Jutro bedziemy myśleć co dalej z tym fantem zrobić... Pozdro |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ford::amateur
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Opole
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.2 175 km
Rocznik: 2008
Postów: 5
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-06-2007
Skąd: Białystok
Postów: 146
|
![]() Cytat:
A jedyny objaw jaki był to taki, że jak w Toruniu dolałem oleju na maks (półsyntetyk) to w Białymstoku zapaliła mi się kontrolka smarowania... A najśmieszniejsze, że wcale tam bardzo nie kopcił na niebiesko jak powinien... W każdym razie po wymianie uszczelniaczy między zmianą oleju (co 15 tyś.) dolewam może ze szklankę oleju (silnik ma 220 tyś przebiegu, benz, 1,1 więc ma prawo ciutek popijać). Podskocz do jakiegoś mechanika, on oceni koszt, ja naprawdę nie mam pojęcia. Pozdrawiam, Mareq
__________________
Enough is enough, more is to much... |
|
![]() |
![]() |