![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
Witam. Mam STAG 200 .W ogóle nie reaguje na temp.Przełącza na gaz po dodaniu obrotów nawet przy 2^C. Czy w tym modelu też jest jakiś tryb awaryjny czy to usterka. Gazownik powiedział ,że centralka może być do wymiany, bo czujnik działa,centralka czyta temp. ale na nią nie reaguje.Dodał tez ,że min.temp. przełączania możliwa do ustawienia to +15^C a u mnie jest to jakby całkiem wyłączone..Czy ma rację z tą wymianą czy jednak da się coś przełączyć? Muszę się śpieszyć bo idzie zima.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
a nie da sie uaktywnic tej opcji w sofcie ?
jak na gwarze to wymieniaj kompa ,ale jak po gwarze to zostaw w sumie mozesz sam jezdzic na benie ,az sie podgrzeje silnik w koncu w wawie to nie problem recznie przelaczac ,bo i tak caly czas sie w korku stoi
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
podłącz się pod sterownik i zapodaj jakieś zrzuty ekranu. Może zle ustawiony czujnik, moze zle ustawiony próg. Nic nie wiemy i opieramy tylko sie na info od gaziarza. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
A co mogę doradzić gaziarzowi?On mówi ,że nie wie co zrobić.Sugeruje mi ,żeby na próbę podmienić centralki i jak będzie działać to znaczy że stara jest do wymiany.
Trochę mi głupio prosić gazownika żeby sie podpiął , bo chcę zrobić sesję foto.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Nie masz wyjscia. Powiedz, ze ktos chce Ci pomóc, ale potrzebne mu sa te zrzuty ekranu. Chodzi o jeden zrzut map i dwa zrzuty ustawień. Ostatecznie niech wgra Ci najnowszy firmware. 1.x.25, gdzie x nr płytki. Tu masz cały program konfiguracyjny i pełna dokumentacje, oraz najnowsze firmware Program konfiguracyjny i firmware stag 200, 300 |
|
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
Spróbuję w ten weekend.
[ Dodano: 02-12-2007, 21:22 ] Witam ponownie. Pojechałem do innego gazownika.Niestety nie miał portu USB więc nie mam zrzutów. Co do czujnika to kazał sprawdzić na zimno , bo na ciepło wszystko jest OK.Wyszły mu jednak nowe rzeczy. 1.Za duże ciśnienie gazu.Około 1,5 a ma być podobno 1,1.Co więcej, próba regulacji nic nie dała.Nie było reakcji na kręcenie śrubą. 2.Krótsze czasy wtrysku gazu niż benzyny i stąd wniosek,że są za duże dysze wtryskiwaczy. 3.Zwalona sonda lambda. 4.Chwilowy błąd napięcia. Prosił bym o waszą opinię ,które z usterek czym szkodzą i które są poważne a z którymi da się jeszcze pojeździć. Auto jeździ dobrze ,spalanie znośne, więc co mam robić? [ Dodano: 09-12-2007, 15:35 ] Po tej wizycie u gazownika czujnik w cudowny sposób sie naprawił.Przy temp. na zewnątrz 4^C przerzuca na LPG po około 1km. Niech ktoś napisze czy z za dużym ciśnieniem w parowniku można jeździć?
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |