![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Kacper
Zarejestrowany: 06-02-2022
Skąd: Gdańsk
Model: Focus
Silnik: 1.0
Rocznik: 2013
Postów: 3
|
![]()
Witajcie.
Takie pytanie. Czy silnik wolnossący będzie pasował do osprzętu i komputera z 1.0? Mam teraz w swoim focusie 1.0 i już nadszedł jego czas. Czy to jest w ogóle możliwe żeby taki zabieg wykonać? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,907
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,877
|
![]()
Zapewne kompletny silnik z wiązką, komputerem i osprzętem (kompresor klimy, alternator itd.), skrzynia, sprzęgło, półosie, katalizator, programowanie całości to tak w skrócie minimum a pewnie jeszcze sporo drobiazgów.
Możliwe jest, opłacalne raczej nie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,941
|
![]()
...
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 02-04-2025 o 08:18 |
![]() |
![]() |