![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 04-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Galaxy MK3 i Focus MK2FL
Silnik: 2.0tdci 140KM@163KM i 1.6tdci 110KM
Rocznik: 2006 i 2008
Postów: 57
|
![]()
Moja maglownica znowu pada Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Galaxy 2006 2.0tdci 140KM . Auto mam 8 lat i dwa razy juz regenerowalem swoj egzemplarz. Ostanio 4 lata temu. Problem mam za kazdym razem podobny czyli zwlaszcza przy upalach kierownice potrafi zablokowac przy max skreceniu np przy parkowaniu. Trzeba nia poruszac az w koncu pusci.. A drugi problem to przy skrecaniu w lewo czy w prawo przy przechodzeniu przez srodek tak lekko blokuje i cos strzela..podczas jazdy jest to bardzo denerwujace i przy szybkiej nawet niebezpieczne. Przy wylaczonym silniku nie strzela wiec wykluczono krzyzak itp. Tylko ze jest problem z jakimis zaworami czy cylindrami..
Dwoch niezaleznych mechanikow doradzilo mi zeby juz nie regenerowac tej przekladni tylko szukac innej. I teraz mam 2 opcje: 1 - szukac innej regenerowanej ceny wahaja sie od 700 do 1700. niby gwarancja itp ale nie wiem czy ona nie bedzie np juz 2 razy regenerowana 2 - kupic nowy tez w okolicach 1200zl zamiennik ale firmy nic mi nie mowia np ELSTOCK , METALCAUCHO albo GT-Bergmann Sklaniam sie ku nowej ale nie wiem jakiej firmy ... Doradzcie co robic.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 21-06-2016
Skąd: Zwoleń
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.0 benzyna+lpg
Rocznik: 2010
Postów: 34
|
![]()
W swoim Galaxy regenerowałem maglownicę i pompę wspomagania w renomowanej firmie REG-TRUCK Chorzelów pompy nie umieli zregenerować (dwa razy i nie działała jak potrzeba ) i oddali pieniądze a maglownica pracowała dwa lata i padła- firmy nie polecam , kupiłem używkę i na razie sprawuje się dobrze. Zraziłem się do regeneracji ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
Zamontowałem elstocka w Mondku rok temu. Wszystko w porządku
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |