![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-07-2024
Skąd: Rzeszów
Model: Focus ST
Silnik: 2.0
Rocznik: 2012
Postów: 1
|
![]()
Cześć,
Niedawno zakupiłem Forda Focusa ST 2.0 2012 rok, po kilkuset kilometrach, przy mocniejszym rozpędzaniu auto zaczęło rzucać błąd p0299 (niskie doładowanie turbo). Pojawia się on zazwyczaj przy wyższych prędkościach, gdy turbo pompuje do połowy/lekko ponad połowę skali na wskaźniku. Nie towarzyszą temu żadne dźwięki mechaniczne, turbo blokuje się na pierwszej kresce na skali doładowania do czasu usunięcia błędu. Razem z p0299 zaczął pojawiać się błąd p26db wskazujący na problem z sound symposer module. Wczoraj sprawdzałem i został on w moim egzemplarzu usunięty i zaślepiony, dodatkowo wymieniłem o-ring na zaślepce, bo myślałem że ciśnienie może tamtędy uciekać. Błąd zazwyczaj występuje przy mocnym przyspieszaniu powyżej 130km/h, w momencie jak turbo musi pompować przez dłuższy okres czasu, nie pojawia się na pierwszych trzech biegach gdzie dochodzi do szybszej zmiany biegów i turbo nie jest utrzymane w stresie przez dłuższy czas. Czy ktoś spotkał się z podobnym objawem u siebie? Co warto sprawdzić w tym przypadku? |
![]() |
![]() |