![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
|
![]()
Oczywiscie dalsze problemy z gazem, auto nie odpala tak jak powinno...gdy auto postoi na zimnie przez noc auto z miejsca odpala, natomiast kiedy np przejade nim jakis dystans, wylacze i zostawie na 5 min auto musze z 3, 4 razy krecic zanim odpali, dodam ze zawsze odpalam na benzynie..co moze byc przyczyna tego? padniety reduktor? swieczki i przewody maja dopiero ok 8 tys firmy motorcraft co moze byc przyczyna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
jaki reduktor i jaka instalacja, która generacja
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
|
![]() Cytat:
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
|
![]()
sorki zapomnialem dodac, instalka to II generacja a reduktor to AUTRONIC
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
jagrall, mozesz sie baaardzo mylić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ja tak miałem nie domykał sie zawór w reduktorze i w momencie próby odpalenia na benzynie zalewało mi go - mowa o II generacji
wyczaiłem to przez: wyciagniecie bezpiecznika od pompy paliwa ( podczas pracy na LPG) , przełaczyłem na benzynę (na wolnych obrotach) silnik jeszcze potrafił pracowac z 15 sekund po wymianie reduktora mobe robić co chce i juz nie mam takiego problemu. Nasilało się to przy zimnym silniku Cytat:
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
|
![]()
no szczerze mowiac cos mi sie wydaje ze tez to moze byc reduktor z tego wzgledu ze jakis czas temu zmuszony chwilowo bylem aby samemu wyregulowac gaz, krecilem troszke tym reduktorem i z tego co pamietam gdy dalem chwilowo na bardzo slaba mieszanke gazu auto bez problemu odpalalo (nie dodam ze autem bujalo na wolnych obrotach, tak jakby chodzil na 3 cylindrach) potem wizyta u gazownika, wyregulowal tak jak nigdy auto nie chodzilo czyli baaaaaardzo rowno, żwawo sie zbieralo, nie gaslo itp istny miód ale dalej z odpalaniem ciezko ;/
na reduktorze mam napisane a raczej wyryte AUTRONIC wiec mysle ze to jest ta firma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
normalnie go zalewa
albo bedziesz przed zgaszeniem przelaczal na benzyne ,albo musisz sobie dorobic wylacznik elektrozaworu gazowego i tak zduszac silnik - ewentualnie zastosowac centralke od gaznikowca i zduszac silnik na pozycji 0 -czyli ani gazu ani benzyny nie podaje
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
|
![]()
KGB mozesz troszke jasniej?;> nie jestem magikiem w elektronice :fcp23
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
dołóż dodatkowy wyłacznik wpiety w zasilanie elektrozaworu przy reduktorze i za nim zgasisz silnik bedziesz odcinał nim gaz i wypalał jego resztki odparowujące jeszcze w reduktorze.
Ja miałem wyłacznik pompy paliwa i przed zgaszeniem przełaczałem na benzyne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
|
![]()
a nie lepiej np reduktor wymienic na inny "lepszy"? to nie pomoze?
|
![]() |
![]() |