Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-12-2007, 13:38   #1
borocds
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
Domyślnie Baaaaardzo ciezko odpala....

Oczywiscie dalsze problemy z gazem, auto nie odpala tak jak powinno...gdy auto postoi na zimnie przez noc auto z miejsca odpala, natomiast kiedy np przejade nim jakis dystans, wylacze i zostawie na 5 min auto musze z 3, 4 razy krecic zanim odpali, dodam ze zawsze odpalam na benzynie..co moze byc przyczyna tego? padniety reduktor? swieczki i przewody maja dopiero ok 8 tys firmy motorcraft co moze byc przyczyna?

borocds jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2007, 13:42   #2
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

jaki reduktor i jaka instalacja, która generacja
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2007, 13:58   #3
jagrall
ford::expert
 
Avatar jagrall
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
Domyślnie

Cytat:
Napisał borocds
padniety reduktor
To raczej nie ma nic wspólnego z odpalaniem na benzynie
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein
Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci
jagrall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2007, 14:01   #4
borocds
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
Domyślnie

sorki zapomnialem dodac, instalka to II generacja a reduktor to AUTRONIC
borocds jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2007, 14:04   #5
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

jagrall, mozesz sie baaardzo mylić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ja tak miałem nie domykał sie zawór w reduktorze i w momencie próby odpalenia na benzynie zalewało mi go - mowa o II generacji

wyczaiłem to przez: wyciagniecie bezpiecznika od pompy paliwa ( podczas pracy na LPG) , przełaczyłem na benzynę (na wolnych obrotach) silnik jeszcze potrafił pracowac z 15 sekund
po wymianie reduktora mobe robić co chce i juz nie mam takiego problemu. Nasilało się to przy zimnym silniku

Cytat:
Napisał borocds
AUTRONIC
to centralka a reduktor?
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2007, 14:18   #6
borocds
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
Domyślnie

no szczerze mowiac cos mi sie wydaje ze tez to moze byc reduktor z tego wzgledu ze jakis czas temu zmuszony chwilowo bylem aby samemu wyregulowac gaz, krecilem troszke tym reduktorem i z tego co pamietam gdy dalem chwilowo na bardzo slaba mieszanke gazu auto bez problemu odpalalo (nie dodam ze autem bujalo na wolnych obrotach, tak jakby chodzil na 3 cylindrach) potem wizyta u gazownika, wyregulowal tak jak nigdy auto nie chodzilo czyli baaaaaardzo rowno, żwawo sie zbieralo, nie gaslo itp istny miód ale dalej z odpalaniem ciezko ;/

na reduktorze mam napisane a raczej wyryte AUTRONIC wiec mysle ze to jest ta firma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
borocds jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2007, 18:43   #7
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

normalnie go zalewa
albo bedziesz przed zgaszeniem przelaczal na benzyne ,albo musisz sobie dorobic wylacznik elektrozaworu gazowego i tak zduszac silnik - ewentualnie zastosowac centralke od gaznikowca i zduszac silnik na pozycji 0 -czyli ani gazu ani benzyny nie podaje
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2007, 21:43   #8
borocds
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
Domyślnie

KGB mozesz troszke jasniej?;> nie jestem magikiem w elektronice :fcp23
borocds jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2007, 00:16   #9
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

dołóż dodatkowy wyłacznik wpiety w zasilanie elektrozaworu przy reduktorze i za nim zgasisz silnik bedziesz odcinał nim gaz i wypalał jego resztki odparowujące jeszcze w reduktorze.
Ja miałem wyłacznik pompy paliwa i przed zgaszeniem przełaczałem na benzyne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2007, 09:49   #10
borocds
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
Domyślnie

a nie lepiej np reduktor wymienic na inny "lepszy"? to nie pomoze?
borocds jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.