![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 29-03-2018
Model: Focus
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Postów: 42
|
![]()
Witam, czy ktos moze prowadzil kable od strony pasazera do komory silnika / akumulatora? Potrzebuje podlaczyc staly plus do swiatel z przyczepki i według instrukcji powinno sie to poprowadzić do akumulatora. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 987
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-05-2005
Model: Ford Fiesta
Silnik: 1.3i 60KM
Rocznik: 2007
Postów: 123
|
![]()
Często w skrzynce bezpieczników są już gotowe piny z wyprowadzonym plusem oznaczone jako przyczepa. Wystarczy dołożyć tylko 1 pin z kablem idący do modułu w wcisnąć w skrzynkę. Można zakuć przewód i pin jeśli wiesz jaki i zakuć lub kupić kawałek z pinem, ASO pewnie sprzedaje na gotowo bo samo tak montuje. W VW płaciłem za taki kawałek kabelka 8 zł i wyglądało wszystko jak fabrycznie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 29-03-2018
Model: Focus
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Postów: 42
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 987
|
![]()
Prąd w sumie przeciętny. Zakładam, że chodzi o zasilanie akcesoryjnego modułu przyczepy, a w tym przypadku przyjąłbym, że bezpiecznik może być do 15A, ale zapewne instrukcja montażu wie lepiej. Stały plus będzie zapewne przy BCM, tylko z uwagi, że to właśnie BCM dobrze mieć wykaz bezpieczników i pinout złącz. Znajdź zdjęcie BCM (najlepiej z obciętymi przewodami) w sieci i zobaczysz sobie jakie masz możliwości bez rozbierania samochodu. Zawsze pozostaje jeszcze opcja bezpiecznika bypass jeśli uda się go użyć, a to nie zawsze jest oczywiste. Ostateczność, to przyłączenie się w mniej lub bardzie profesjonalny sposób do przewodu zasilającego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 17-04-2018
Skąd: pod Krakowem
Model: Focus
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Postów: 168
|
![]()
Pytanie, czy do swiatel w przyczepie nie potrzeba stalego plusu. W BCM chyba odcina po jakims czasie 20-30min....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,665
|
![]()
Po co ma być plus kiedy BCM już sie uśpi?
Przyczepa ma holować uśpione auto? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 987
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 29-03-2018
Model: Focus
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Postów: 42
|
![]()
ok, bardzo Wam dziekuje.
Czyli podsumowywajac, albo podlaczam sie pod kabel zasilajacy BCM - wtyczka C2280A, albo probuje np. podpiac sie pod zasilanie idace do "ignition switch" ktore z tego co widze idzie "hot all times" - pin 24, wtyczka C2280D. Tyle ze tam jest chyba tylko 10A, czy to wystarczy na przyczepkę i uruchamianie samochodu? Drugie pytanie - czy gdybym sie wpinal pod glowny kabel zasilajacy BCM, to robic to poprzez dodatkowa przejsciowke z 10A bezpiecznikiem, czy bezposrednio sie tam wpiąć? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 987
|
![]() Cytat:
Cytat:
Na czerwonym przewodzie (złącze C2280B), także masz stały plus doprowadzony do BCM, zabezpieczony bezpiecznikiem 40A ale tu patrząc co zasila "rezerwa prądowa" może być zbyt mała. To oczywiście tylko moje przemyślenia, ale uważam, że rozwiązanie ze złączem C2280A jest lepsze niż przepychanie do wnętrza pojazdu dodatkowego przewodu przez przelotkę w ścianie grodziowej. |
||
![]() |
![]() |