Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fusion
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 30-01-2012, 18:10   #1
adamax3
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 30-01-2012
Model: Fusion
Silnik: 1.4 80KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
Domyślnie nie pali po wymianie akumulatora.

Witam

Ostatnimi czasy akumulator w moim Fusionie często się rozładowywał, wiec postanowiłem wymienić go na nowy. Po zamontowaniu samochód odpalił, lecz przy ruszaniu zgasł. Następnie sytuacja się powtórzyła - auto już nie zapaliło. Przy probie odpalania słychać że rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Dodatkowo nie da się otworzyć drzwi z pilota( jedynie bagażnik się otwiera). Kiedy akumulator jest podłączony non-stop migają światła awaryjne Podejrzewam ,że alarm mógł się jakoś uzbroić.

Z góry dziękuje za wszystkie propozycje.

Ps. Nie jestem pewien czy pisze w dobrym dziale, mam nadzieje, że nie usuniecie tego wpisu

Pozdrawiam

adamax3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2012, 20:07   #2
MIRON
ford::average
 
Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
Domyślnie Odp: Fusion nie pali po wymianie akumulatora.

Witam. Alarm Cobra. Masz kluczyk do syrenki to włóż i przekreć bodajze w lewo lub w inna pozycje niż jest. Rozłącz aku na 30 minut. Jak szary nalot na bolcach aku i klemach przeczyść np. szczotka druciana lub papier scierny drobnoziarnisty np800. Jak masz to smar techniczny na bolce ale niekoniecznie. Zamknij drzwi i klapy , przekreć stacyjke w 1 położenie bez odpalania . Zobacz czy dioda alarmu nie mruga -wyłacz z pilota , zobacz na zegarach czy dioda imobilajzera nie mruga -pech. Zobacz czy zgasnie cześć kontrolek na zegarach. Poczekaj 30 sekund, wcisnij sprzegło i spróbuj odpalić. Zakreć nawet z 15sek.

Głupie : ale skoro to nowe aku sprawdz jeszcze raz czy dobrze podpiełeś + i - .
Jak nadal zle , to wstaw do ciepłego pomieszczenia /garażu na 8 godzin.
Czy masz zalane ukrainskie/lewe paliwo ? po 8 godzinach w ciepłym odpal i koniecznie dolej normalne paliwo.
Jak dioda imobilajzera na zegarach mruga pomimo włożonego kluczyka i przekreconej stacyjki to masz pecha , spróbuj drugi zapasowy komplet kluczyków.
MIRON jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2012, 20:27   #3
adamax3
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 30-01-2012
Model: Fusion
Silnik: 1.4 80KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
Domyślnie Odp: nie pali po wymianie akumulatora.

Dziękuje za odpowiedz. Znalazłem kartę z alarmu jest to Clifford PC podejrzewam ze to może być Challenger St-800. Byłem teraz w samochodzie próbowałem wszystkich kombinacji wciskania 4 klawiszy z kluczyka - czasem wydobywał się jakiś dziwek spod maski,ale auto wciąż zablokowane. Czerwona dioda miga non stop. Światła awaryjne również migają, nie ma jednak dźwięku syreny. Czytałem, że w niektórych modelach jest ukryty przycisk odblokowując, jednak nie zostałem o niczym powiadomiony. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Auto próbowałem otworzyć dwoma kompletami kluczy bez zmian

Ostatnio edytowane przez adamax3 ; 30-01-2012 o 20:29
adamax3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2012, 20:38   #4
MIRON
ford::average
 
Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
Domyślnie Odp: nie pali po wymianie akumulatora.

Czerwona dioda alarmu mruga nonstop a imobilajzrea nie mruga ? Nie możesz wyłaczyć alarmu z pilota ? no to tylko elektryk. Nie znam tego alarmu wiec nie podpowiem jak go awaryjnie wyłaczyć. Sa kody awaryjne , jest przycisk awaryjny itd.
MIRON jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2012, 20:45   #5
MIRON
ford::average
 
Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
Domyślnie Odp: nie pali po wymianie akumulatora.

Mam problem z alarmem w Fordzie Focus I. Otóż ostatnio, po szybkim przekręceniu kluczyka w stacyjne następowało odłączenie zapłonu (nie zapalały się żadne kontrolki na desce rozdzielczej), silnik nie odpalał. Nie pomagało nawet odlączenie akumulatora na kilka minut. Rozwiązaniem powtarzającego się problemu było odłączenie alarmu - Challenger ST 800 PC. Po odpięciu problem rozwiązał się, auto odpaliło (i przez parę dni już więcej nie wystąpił). Niemniej mam pytanie odnośnie naprawy tego alarmu -> czy konieczna będzie wymiana całego modułu alarmu czy jest to spowodowane złym działaniem jakiegoś czujnika?
MIRON jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2012, 20:46   #6
adamax3
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 30-01-2012
Model: Fusion
Silnik: 1.4 80KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
Domyślnie Odp: nie pali po wymianie akumulatora.

Przycisk otwierania samochodu nie powoduje żadnej reakcji, jedynie bagażnik drugim przyciskiem można otworzyć. Dioda na konsoli (obok radia) mruga nieprzerwanie tak samo wszystkie kierunkowskazy. Po włączeniu zapłonu większość kontrolek znika, pozostają jedynie kontrolki które zawsze świecą gdy silnik unieruchomiony.

Dziękuje za pomoc. Może ktoś inny będzie znał odpowiedni pozdrawiam
adamax3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2012, 20:47   #7
MIRON
ford::average
 
Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
Domyślnie Odp: nie pali po wymianie akumulatora.

1
INSTRUKCJA MONTAŻU
SYSTEMU ALARMOWEGO
Challenger St 800 PC
Informacje i serwis:
Clifford Auto Alarm Center
03-687 Warszawa
ul. Łodygowa 25
e-mail: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
2
Opis pod łą czeń
Nr wtyczki, Nr pinu Kolor przewodu Przeznaczenie
P- 1,1 czarny masa za łą czana
P- 1,2 pomara ńczowy wyzwalanie z czujnika
P- 1,3 czerwony zasilanie +12V
P- 2,1 czarny masa za łą czana
P- 2,1 pomara ńczowy wyzwalanie z czujnika
P- 2,1 czerwony zasilanie +12V
P- 3,1 br ą zowy sterownie syreny ( + )
P- 3,2 niebieski wyzwalanie maska, baga ż nik
P- 3,3 zielony zamykanie ( - ) max 200mA
P- 3,4 szary wyzwalanie z drzwi kierowcy
P- 3,5 czarny zasilanie ( masa )
P- 3,6 biał ywyjś cie kierunkowskazów
P- 3,7 ż ół ty zap ł on +12V
P- 3,8 ró ż owy wyj ś cie kanał u dodatkowego
P- 3,9 pomara ńczowy otwieranie ( - ) max 200mA
P-3,10 szaro-czarny wyzwalanie z drzwi
P-3,11 czerwony zasilanie +12V
P-3,12 biał ywyjś cie kierunkowskazów
P- 4 wtyczka niebieska wy łą cznik serwisowy
P- 5 wtyczka czerwona dioda LED
P- 6 podwójny czarny rozcię cie p-py paliwa
Opis złą czy alarmu:
P- 1 P- 2 : Złą cze do pod łą czenia czujników ; wstrz ą sowego, zbicia szyby,
ultradź wi ę kowego, po ł oż eniowego, radarowego.
P- 2 : Z łą cze gł ówne alarmu wyposaż one w dwanaś cie pinów:
1. Brą zowy: sterowanie syreny ( + ), podłą czamy do przewodu biał ego w syrenie z
wł asnym zasilaniem lub czerwonego w zwykł ej syrenie.
2. Niebieski : wyzwalanie alarmu z maski lub/i bagaż nika. Wej ś cie alarmu o polaryzacji
ujemnej. Moż emy pod łą czyć mask ę i bagaż nik nie zapominaj ą c o separacji diod ą
prostownicz ą ( 1N4002).
3
3. Zielony: zamykanie centralnego zamka. Wyj ś cie o polaryzacji ujemnej o
dopuszczalnym obciąż eniu 200 mA. Podłą czamy do sterownika centralnego zamka.
4. Szary: wyzwalanie alarmu, aktyw acja funkcji antynapadowej. Wej ś cie o polaryzacji
ujemnej. Podłą czmy pod drzwi kierowcy lub pod wszystkie drzwi. W zale ż noś ci od
sposobu za łą czania funkcji antynapadowej.
5. Czarny ( 0,75 mm ): zasilanie alarmu ( masa ). Przewód podłą czamy do nadwozia
samochodu bardzo starannie, najlepiej pod fabryczne punkty. Z tego pinu wychodzi
przewód do zasilania syreny.
6. Biał y: wyjś cie na kierunkowskazy. Podłą czamy do przewodu kierunkowskazów.
7. Żół ty : informacja o zap ł onie ( +12V ). Pod łą czamy do przewodu na którym jest +12V
w pozycji ON na stacyjce i nie zanika w czasie kr ę cenia rozrusznikiem. Wej ś cie
aktywują ce funkcje antynapadow ą i zamek centralny ( zamykanie drzwi po zap ł onie )
8. Różowy : dodatkowy kanał . Wyj ś cie o polaryzacji ujemnej o dopuszczalnym
obci ąż eniu 200 mA. Mo ż emy pod łą czyć dodatkowe akcesoria np.: otwieranie
baga ż nika, domykanie szyb, włą czenie ś wiateł , uruchomienie klaksonu. Wyjś cie
posiada dwa rodzaje trybu pracy, mo ż na je aktywowa ć za pomoc ą przycisku II (
ustawienie fabryczne ) lub automatycznie po w łą czeniu alarmu ( funkcja
programowalna ).
9. Pomarańczowy : otwieranie centralnego zamka. Wyj ś cie o polaryzacji ujemnej o
dopuszczalnym obciąż eniu 200 mA. Podłą czamy do sterownika centralnego zamka.
10. Czerwony ( 0,75 mm ) : zasilanie alarmu +12V. Pod łą czamy bezpo ś rednio do
przewodu zasilaj ą cego np. skrzynkę bezpieczników. Z tego pinu wychodzi przewód
do zasilania syreny.
11. Biał y: wyjś cie na kierunkowskazy. Podłą czamy do przewodu kierunkowskazów.
P- 3 Złą cze niebieskie-włą cznik serwisowy. Wy łą cznik sł uż y do wyłą czania funkcji
antynapadowej i awaryjnego wyłą czania alarmu. Włą cznik montujemy w ukrytym miejscu.
Miejsce monta ż u ustalamy z klientem.
P- 4 Złą cze czerwone-dioda LED. Dioda LED sł uż y do okreś lenia stanu pracy alarmu,
montujemy ją w widocznym miejscu na desce rozdzielczej po uprzednim uzgodnieniu z
klientem.
P- 5 Złą cze bia ł e-rozci ę cie obwodu elektrycznego o obci ąż alno ś ci 20 A. Tym rozcię ciem
unieruchamiamy silnik w chw ili uzbrojenia alarmu i w łą czenia funkcji antynapadowej. W
celu zatrzymania pracuj ą cego silnika powinni ś my rozciąć obwód p-py paliwa ewentualnie
zapł onu.
Programowanie i opis funkcji alarmu
Wejś cie w tryb programowania
1. Włą czyć zap ł on.
2. Rozbroić system antynapadowy
3. Przytrzyma ć przycisk I i przez 10sekund, wejście w tryb programowania funkcji jest
potwierdzone jednym sygnał em syreny, jednym bł yskiem ś wiateł kierunkowskazów.
Wybór funkcji
Funkcje wybierane są poprzez naci ś ni ę cie odpowiedniego przycisku programatora.
4
UWAGA!
Pierwsze naciś ni ę cie programatora powoduje tylko w łą czenie programatora, a nie
zmian ę funkcji.
SYGNALIZACJA SYRENĄ
FUNKCJA
PIK PIK PIK
F1 – obsługa systemu
G Ł OŚ NA CICHA
F2 – samouzbrojenie
TAK (PO 30 SEK.) NIE
F3 – rodzaj zamka centralnego
ELEKTRYCZNY 0,7 s PNEUMATYCZNY 5 s.
F4 – czas zamykania zamka centralnego
JAK W F3 15 s ( COMFORT )
F5 – impuls ryglowania zamka
NIE TAK ( OPEL )
F6 – automatyczne zamykanie zamka NIE TAK PO 5 s. OD WŁĄCZENIA
STACYJKI
F7 – funkcja antynapadowa
NIE TAK
F8 – opó źnienie funkcji „F7”
45 s. 150 s.
F9 –
F10 - kana ł dodatkowy
WYZWALANY Z PRZYCISKUI AUTOMATYCZNIE PO UZBROJENIU
PRZEZ 15 s
Wyjś cie z trybu programowania
Wyjś cie z trybu programowania nast ą pi po wy łą czeniu zapł onu.
Opis funkcji
F-1 Obs ł uga systemu- Przy ustawieniu fabrycznym mamy moż liwo ść wyboru w łą czenia i
wyłą czenia ( gł oś no/cicho ). Po przeprogramowaniu alarm mo ż na w łą czać tylko cicho .
F-2 Samouzbrojenie - Je śli w ci ą gu 30 sekund od rozbrojenia systemu nie nast ą pi otwarcie
drzwi lub naci ś ni ę cie przycisku I system uzbroi si ę automatycznie zamykaj ą c drzwi. Funkcja
zabezpiecza przed przypadkowym rozbrojeniem systemu (np. naciś ni ę cie przycisku pilota
w kieszeni).
F-3 Rodzaj zamka centralnego-W samochodach z elektrycznym zamkiem centralnym
zostawiamy ustawienie fabryczne. Do samochodów z pneumatycznymi si ł ownikami
potrzebujemy dł uż szy impuls steruj ą cy, programujemy wtedy na pneumatyczny ( PIK PIK ).
F-4 Czas zamykania zamka centralnego-W samochodach z fabrycznym moduł em komfortu
( domykanie szyb VW AUDI SKODA BMW OPEL) potrzebny jest d ł ugi impuls domykają cy
szyby. Programujemy wtedy czas 15 sek. ( PIK PIK )
F-5 Impuls ryglowania zamka-W samochodach w których potrzebny jest drugi impuls na
zaryglowanie zamka ( OPEL ), prze łą czamy funkcje. Czynno ść t ę przeprowadzamy również
przypadku włą czenia automatycznej aktywacji dodatkowego kana ł u.
F-6 Automatyczne zamykanie zamka- Po w programowaniu tej funkcji, zamek centralny
bę dzie zamykał drzwi po 5 sek. od chwili włą czenia zap ł onu i otwiera ł w momencie
wyłą czenia zapł onu.
F-7 Funkcja antynapadowa- Funkcja chroni kierowcę przed porwaniem samochodu.
Każ dorazowo po wej ś ciu do samochodu i uruchomieniu silnika nale ż y rozbroi ć funkcj ę anty-napadow ą poprzez naci ś ni ę cie ukrytego wyłą cznika (system potwierdzi to pojedynczym
dź wi ę kiem miniaturowego gł oś niczka). W ten sposób informujemy system, ż e pojazd jest
prowadzony przez upoważ nion ą osobę. Ponadto gdy w dowol nej chwili zostan ą otwarte drzwi
5
kierowcy (co ma miejsce podczas napa du) lub ponownie uruchomiony silnik, należ y
ponownie rozbroić funkcj ę anty-napadu.
Co b ę dzie je śli zapomnisz nacisn ąć ukryty wy łą cznik ?
Je ż eli funkcja antynapadowa nie zostanie rozbrojona w ci ą gu 45 sekund od momentu
uruchomienia silnika lub/i otwarcia drzwi, system w łą czy ś wiat ł a awaryjne (ostrze ż enie
innych u ż ytkowników drogi) oraz b ę dzie dawać kierowcy sygna ł d ź wi ę kowy miniaturowym
gł oś niczkiem. Jeż eli w cią gu kolejnych 30 sekund nie zostanie naci ś ni ę ty ukryty wy łą cznik,
po tym czasie system unieruchomi silnik oraz dodatkowo włą czy sygna ł y alarmowe syreny na
30 sekund. Ponieważ ponowny rozruch (*) silnika jest nie moż liwy, wyje syrena, b ł yskają
ś wiat ła porywaczowi nie pozostaje nic innego jak szybko opu ści ć pojazd. W łą czenie stacyjki
w pozycj ę zap ł on i naciś ni ę cie ukrytego wyłą cznika przez w ła ś ciciela wyłą czy sygnał y
alarmowe i pozwoli uruchomić silnik.
* po zablokowaniu silnika przez system, mo ż na go jednokrotnie uruchomi ć na 10 sekund. Po
tym czasie samochód zostanie definitywnie unieruchomiony i tylko w ł a ściciel w sobie znany
sposób bę dzie mógł go uruchomić . Funkcja pozwala na odjechanie samochodem z
niebezpiecznego miejsca ( środek skrzy ż owania, tory kolejowe lub tramwajowe).
ODIS – Optimal Driver Identification System
Dzia ł anie systemu polega na automatycznej, bezobs ł ugowej identyfikacji wł a ściciela pojazdu.
Proces identyfikacji osoby prowadzą cej samochód jest realizowany sygna ł em z identyfikatora
(Personal Transmiter), noszonego zawsze przy sobie. W momencie napadu i kradzie ż y auta
po zainicjowaniu funkcji antynapadowej (otwarcie drzwi i/lub wy łą czenie/w łą czenie
zapł onu), gdy system nie otrzyma sygnał u z osobistego pilota, po up ł ywie odpowiedniego
czasu nastą pi procedura zatrzymania pojazdu.
Identyfikator jest wyposażony w jeden wewnę trzny przycisk, który s ł uż y do jego
zaprogramowania do systemu. Procedura wprogramowania nie róż ni się niczym od
wprogramowywania “zwykł ych” pilotów obs ł uguj ących system.
Po zaprogramowaniu identyfikatora do systemu nadaje on co 15 sekund sygnał radiowy
rozbrajaj ą cy funkcj ę antynapadow ą (nie ma potrzeby rozbrajać jej ukrytym wy łą cznikiem,
cho ć jest taka mo ż liwo ść ). Zasi ę g osobistego pilota wynosi okoł o 5 metrów a minimalna
ż ywotność baterii to oko ł o 4 miesi ę cy.
Tryb serwisowy funkcji anty-napadowej:
W przypadku, kiedy chcemy pozostawić samochód w serwisie bez ujawniania miejsca
montaż u ukrytego wy łą cznika lub nie chcemy korzysta ć z funkcji anty-napadowej nale ż y
zablokować j ą trybem serwisowym.
Włą czenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej:
1. w łą czyć stacyjkę w pozycj ę zap ł on
2. nacisn ąć ukryty wy łą cznik
3. nacisn ąć jednocze ś nie przyciski i na pilocie
Włą czenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej system potwierdzi 2 sygna łami syreny,
ponadto b ę dzie o tym przypominał pojedynczym sygnał em d ź wi ę kowym miniaturowego
gł oś niczka po każ dym w łą czeniu zapł onu .
6
Wyłą czenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej:
1. włą czyć stacyjkę w pozycj ę zap ł on
2. nacisn ąć jednocze ś nie przyciski i na pilocie
Wyłą czenie trybu serwisowego funkcji anty-n apadowej system potwierdzi 1 sygnałem
syreny.
F-8 Opó źnienie funkcji F-7 Czas zadział ania funkcji antynapadowej o chwili aktywacji do
pierwszych sygna ł ów ostrzegawczych informują cych o nie wy łą czonym antynapadzie.
Fabryczny ustawienie to 45 sek. W szczególnym przypadku czas te moż emy przedł uż yć do
150 sek.
F-9 Wolny
F-10 Kanał dodatkowy Wyj ś cie pozwalające pod łą czyć dodatkowe akcesoria np.: otwieranie
baga ż nika, domykanie szyb, włą czenie ś wiateł , uruchomienie klaksonu. Wyjś cie posiada dwa
rodzaje trybu pracy. Przy ustawieniu fabrycznym naci ś ni ę cie przycisku II powoduje 1 sek.
impuls lub tak jak d ł ugo trzymamy przycisk tak dł ugo jest kanał aktywowany. Po
przeprogramowaniu trybu pracy kana ł u, wyj ście jest aktywowane na 15 sek. w chwili
włą czenia alarmu.
Obsł uga pilotów
UZBROJENIE SYSTEMU;
ZAMKNI ĘCIE DRZWI:
Nacisn ąć przycisk . Jeden sygna ł syreny i jeden b ł ysk ś wiateł
potwierdzi uzbrojenie systemu i zamknię cie drzwi. Dioda LED
zacznie równomiernie migać .
ROZBROJENIE SYSTEMU;
OTWARCIE DRZWI:
Nacisn ąć przycisk . Dwa sygna ł y syreny oraz dwa bł yski
ś wiateł potwierdzą rozbrojenie systemu i otwarcie drzwi. Dioda
LED przestanie migać .
CICHE UZBROJENIE;
ZAMKNI ĘCIE DRZWI:
Nacisn ąć przycisk I , a nast ę pnie przycisk . Jeden b ł ysk ś wiateł
potwierdzi uzbrojenie systemu i zamknię cie drzwi. Dioda LED
zacznie równomiernie migać .
CICHE ROZBROJENIE;
OTWARCIE DRZWI:
Nacisn ąć przycisk I , a nast ę pnie przycisk . Dwa bł yski ś wiateł
potwierdzą rozbrojenie systemu i otwarcie drzwi. Dioda LED
zacznie równomiernie migać .
FUNKCJA PANIC:
(uruchomienie syreny w
sytuacji zagro ż enia)
Nacisn ąć i przytrzyma ć przycisk i . Syrena w łą czy się na 30
sekund lub do momentu naci ś ni ę cia przycisku . (funkcja
PANIC dzia ł a tylko gdy system jest uzbrojony)
STEROWANIE ZAMKIEM
CENTALNYM BEZ
UZBRAJANIA SYSTEMU:
Nacisn ąć przycisk I . Zamek centralny zamknie drzwi. Ponowne
naci ś ni ę cie przycisku spowoduje otwarcie drzwi. (Funkcja
dzia ła tylko gdy system jest rozbrojony)
STEROWANIE
DODATKOWYM
KANA ŁEM:
Naci ś ni ęcie przycisku II spowoduje chwilowe podanie masy na
przewód ró ż owy.
UZBROJENIE ALARMU Z
ZABLOKOWANYMI
CZUJNIKAMI:
Nacisn ąć przycisk , nastę pnie podczas ś wiecenia ś wiateł
kierunkowskazów nacisn ąć go ponownie. Zablokowanie
czujników zostanie potwierdzone sygnał em syreny. (Funkcja ta
pozwala na pozostawienie np. psa w zamknię tym samochodzie
z uzbrojonym alarmem).
7
Informacja o próbie w ł amania oraz pami ęć ostatniego zdarzenia
Je ż eli podczas nieobecno ś ci w ł a ś ciciela samochodu nastą pi ła próba w ł amania, przy
rozbrojeniu systemu b ę dzie sł ycha ć - oprócz normalnych 2 sygna ł ów syreny i 2 bł ysków
ś wiateł - odpowiednio dodatkową liczbę sygna ł ów ś wietlnych i dź wi ę kowych
przedstawionych w poni ż szej tabelce:
Przyczyna alarmu
Otwarcie drzwi, maski lub
baga ż nika
Wzbudzenie czujników
2 sygnał y syreny
1 bł ysk ś wiateł
1 sygnał syreny
1 bł ysk ś wiateł
Inteligentna samodiagnoza sytemu i eliminacja fał szywych alarmów
Gdy podczas uzbrajania alarmu niedomknię te s ą drzwi, maska, bagaż nik lub uszkodzony jest
któryś czujnik bę dzie sł ycha ć normalny 1 sygna ł d źwi ę kowy i 1 bł ysk ś wiateł , a nast ę pnie 2
sygna ł y d źwi ę kowe i 2 b ł yski ś wiateł . W tej sytuacji system automatycznie pominie
uszkodzony obwód, zapobiegaj ąc fa ł szywym alarmom.
Uwaga: Jeż eli w stanie uzbrojenia czujnik wywoł a alarm dwukrotnie to system go
zablokuje.
Tryb awaryjny
Tryb awaryjny pozwala wy łą czyć sygna ł y alarmowe oraz pominąć wszystkie funkcje
ochronne w sytuacji awaryjnej gdy system nie reaguje na piloty (np. wyczerpana bateria).
Włą czenie trybu awaryjnego
1. Włą czyć stacyjkę w pozycj ę zap ł on
2. Nacisn ąć i przytrzyma ć ukryty wy łą cznik ( oko ł o 10 sekund ) do czasu wy łą czenia
sygnał ów alarmowych
3. Wprowadzenie w tryb awaryjny system potwierdzi 2 sygnał ami syreny i 2 błyskami
ś wiateł oraz ci ą gł ym ś wieceniem diody LED po wy łą czeniu zapł onu.
UWAGA : tryb awaryjny nie wy łą cza funkcji antynapadowej !
Programowanie dodatkowych pilotów
System Galaxy posiada mo ż liwo ść wprogramowania do 5 pilotów.
Aby zaprogramować nowego pilota nale ż y:
1. włą czyć zap łon
2. przytrzyma ć wci ś ni ę ty ukryty wyłą cznik przez 10 sekund
3. 1 sygnał syreny potwierdzi, że system jest w trybie programowania pilotów.
4. nacisn ąć jednokrotnie dowolny przycisk pilota. Przyj ę cie nowego pilota do pami ę ci
potwierdzone bę dzie jednym b ł yskiem kierunkowskazów.
5. wyłą czamy zapł on.
UWAGA: Po wprogramowaniu nowego pilota wszystkie programowane funkcje
wracaj ą do ustawie ń fabrycznych.
8
Kasowanie utraconych pilotów
Usunię cie kodów zgubionych lub skradzionych pilotów moż e nastą pi ć poprzez pi ęciokrotne
wprogramowanie pozostał ego lub pi ę ciokrotne wprogramowanie nowego pilota.
(pię ciokrotne powtórzenie punktu 4 )
Test baterii pilota
System posiada funkcję pomiaru napi ę cia baterii. Nadmierne rozł adowanie baterii jest
sygnalizowane 3 sekundowym sygna ł em syreny w chwili uzbrajania systemu.
Funkcje diody LED umieszczonej wewnątrz pojazdu
1. miga ⇒ system uzbrojony, drzwi zamkni ę te
2. nie miga ⇒ system rozbrojony, drzwi otwarte
3. ś wieci na sta łe ⇒ tryb awaryjny
4. miga szybko ⇒ w ci ą gu 30 sekund nastą pi automatyczne uzbrojenie systemu
( samouzbrojenie )
AUTO ALARM CENTER AUTO ALARM CENTER
P1, 3
P3,4
¿ó³ty
br¹zowy
niebieski
szary
zielony P3,3
P3,2
P3,8
P3,1
bia³y
P3, 7
AKUMULATOR
SAMOCHODOWY
+
_
LED
czerwony
czarny
P1 P2 P3 P4 P5 P6
czarny, masa za³¹czana
pomarañczowy, wyzwalanie z czujnika
czerwony , (+) 12V zasilanie czujnika
czarny, masa za³¹czana
pomarañczowy, wyzwalanie z czujnika
czerwony , (+) 12V zasilanie czujnika
czarny
czerwony
Aktualizacja z dn Aktualizacjaz dn
Rysunek nr Rysunek nr
CHALLENGER ST 800 PC / PC ODIS CHALLENGER ST800 PC/ PCODIS
Opis pod³¹czeñ do instalacji elektrycznej samochodu Opispod³¹czeñ doinstalacji elektrycznej samochodu
Przeznaczony do wspó³pracy z : Przeznaczonydowspó³pracyz :
szary / czarny
bia³y
1
7
P1, 2
P1, 1
P2, 1
P2, 2
P2, 3
P2, 3
P3,12
P3, 6
P3,11
P3,5
P3,10
6
Wy³¹cznik serwisowy
Wtyczka czerwona
Wtyczka niebieska
PC
pomarañczowy
11-02-2002
zamek centralny : zamykanie
max 200 mA.
zamek centralny: zamykanie
max 200 mA.
bia³y
czerwony
czarny
zap³on (+12V)
maska, baga¿nik, (-)
ró¿owy
wyjœcie kana³u 2 , max 300mA
P3,9
zamek centralny, otwieranie
max 200 mA.
zamek centralny, otwieranie
max 200 mA.
kierunkowskaz (+)
strona prawa
kierunkowskaz (+)
strona lewa
drzwi kierowcy
drzwi (-)
MIRON jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2012, 20:52   #8
adamax3
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 30-01-2012
Model: Fusion
Silnik: 1.4 80KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
Domyślnie Odp: nie pali po wymianie akumulatora.

Dziękuje za instrukcje, niestety już ja mam i próbowałem tych kombinacji. Wygląda na to ,że ukryty przycisk może jedynie pomoc.

Jeszcze raz dziękuje za pomoc, jestem bardzo mile zaskoczony

Pozdrawiam
adamax3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2012, 20:56   #9
MIRON
ford::average
 
Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
Domyślnie

Heja .Mysle ze tylko gosc od alarmów pomoze . Dobrej nocki.PZDR.

Daj znac na forum co i jak zrobić . Chyba ze Pan elektryk bedzie tajemniczy.

Ostatnio edytowane przez Jitter ; 04-02-2012 o 16:40 Powód: Pkt 21 Regulaminu Forum
MIRON jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-12-2024, 22:27   #10
PLMatrix
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 23-12-2024
Skąd: Rybnik
Model: Ford Fushion,Seat Leon
Silnik: 1.4,2.0 TFSI
Rocznik: 2009
Postów: 2
Domyślnie Migająca Czerwona Dioda immobilizer

Witam Serdecznie
Dzisiaj Wymieniałem baterię kluczyku i programowałem go przekracajac szybko 4 razy stacyjkę i Centralny zamek działa,zamyka,otwiera drzwi oraz bagażnik i z kluczyka wychodzą prawidłowe fale,bo również sprawdzałą osoba która dorabia kluczę.ale niestety przekrecająć stacyjkę wyskakuje migająca czerwona dioda
immobilizer i nie można uruchomić samochodu

PS:kluczyk ten sam co był oryginalny
PLMatrix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.