![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-01-2012
Model: Fusion
Silnik: 1.4 80KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]()
Witam
Ostatnimi czasy akumulator w moim Fusionie często się rozładowywał, wiec postanowiłem wymienić go na nowy. Po zamontowaniu samochód odpalił, lecz przy ruszaniu zgasł. Następnie sytuacja się powtórzyła - auto już nie zapaliło. Przy probie odpalania słychać że rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Dodatkowo nie da się otworzyć drzwi z pilota( jedynie bagażnik się otwiera). Kiedy akumulator jest podłączony non-stop migają światła awaryjne Podejrzewam ,że alarm mógł się jakoś uzbroić. Z góry dziękuje za wszystkie propozycje. Ps. Nie jestem pewien czy pisze w dobrym dziale, mam nadzieje, że nie usuniecie tego wpisu Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
|
![]()
Witam. Alarm Cobra. Masz kluczyk do syrenki to włóż i przekreć bodajze w lewo lub w inna pozycje niż jest. Rozłącz aku na 30 minut. Jak szary nalot na bolcach aku i klemach przeczyść np. szczotka druciana lub papier scierny drobnoziarnisty np800. Jak masz to smar techniczny na bolce ale niekoniecznie. Zamknij drzwi i klapy , przekreć stacyjke w 1 położenie bez odpalania . Zobacz czy dioda alarmu nie mruga -wyłacz z pilota , zobacz na zegarach czy dioda imobilajzera nie mruga -pech. Zobacz czy zgasnie cześć kontrolek na zegarach. Poczekaj 30 sekund, wcisnij sprzegło i spróbuj odpalić. Zakreć nawet z 15sek.
Głupie : ale skoro to nowe aku sprawdz jeszcze raz czy dobrze podpiełeś + i - . Jak nadal zle , to wstaw do ciepłego pomieszczenia /garażu na 8 godzin. Czy masz zalane ukrainskie/lewe paliwo ? po 8 godzinach w ciepłym odpal i koniecznie dolej normalne paliwo. Jak dioda imobilajzera na zegarach mruga pomimo włożonego kluczyka i przekreconej stacyjki to masz pecha , spróbuj drugi zapasowy komplet kluczyków. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-01-2012
Model: Fusion
Silnik: 1.4 80KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]()
Dziękuje za odpowiedz. Znalazłem kartę z alarmu jest to Clifford PC podejrzewam ze to może być Challenger St-800. Byłem teraz w samochodzie próbowałem wszystkich kombinacji wciskania 4 klawiszy z kluczyka - czasem wydobywał się jakiś dziwek spod maski,ale auto wciąż zablokowane. Czerwona dioda miga non stop. Światła awaryjne również migają, nie ma jednak dźwięku syreny. Czytałem, że w niektórych modelach jest ukryty przycisk odblokowując, jednak nie zostałem o niczym powiadomiony. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Auto próbowałem otworzyć dwoma kompletami kluczy bez zmian
Ostatnio edytowane przez adamax3 ; 30-01-2012 o 20:29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
|
![]()
Czerwona dioda alarmu mruga nonstop a imobilajzrea nie mruga ? Nie możesz wyłaczyć alarmu z pilota ? no to tylko elektryk. Nie znam tego alarmu wiec nie podpowiem jak go awaryjnie wyłaczyć. Sa kody awaryjne , jest przycisk awaryjny itd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
|
![]()
Mam problem z alarmem w Fordzie Focus I. Otóż ostatnio, po szybkim przekręceniu kluczyka w stacyjne następowało odłączenie zapłonu (nie zapalały się żadne kontrolki na desce rozdzielczej), silnik nie odpalał. Nie pomagało nawet odlączenie akumulatora na kilka minut. Rozwiązaniem powtarzającego się problemu było odłączenie alarmu - Challenger ST 800 PC. Po odpięciu problem rozwiązał się, auto odpaliło (i przez parę dni już więcej nie wystąpił). Niemniej mam pytanie odnośnie naprawy tego alarmu -> czy konieczna będzie wymiana całego modułu alarmu czy jest to spowodowane złym działaniem jakiegoś czujnika?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-01-2012
Model: Fusion
Silnik: 1.4 80KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]()
Przycisk otwierania samochodu nie powoduje żadnej reakcji, jedynie bagażnik drugim przyciskiem można otworzyć. Dioda na konsoli (obok radia) mruga nieprzerwanie tak samo wszystkie kierunkowskazy. Po włączeniu zapłonu większość kontrolek znika, pozostają jedynie kontrolki które zawsze świecą gdy silnik unieruchomiony.
Dziękuje za pomoc. Może ktoś inny będzie znał odpowiedni pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
|
![]()
1
INSTRUKCJA MONTAŻU SYSTEMU ALARMOWEGO Challenger St 800 PC Informacje i serwis: Clifford Auto Alarm Center 03-687 Warszawa ul. Łodygowa 25 e-mail: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 2 Opis pod łą czeń Nr wtyczki, Nr pinu Kolor przewodu Przeznaczenie P- 1,1 czarny masa za łą czana P- 1,2 pomara ńczowy wyzwalanie z czujnika P- 1,3 czerwony zasilanie +12V P- 2,1 czarny masa za łą czana P- 2,1 pomara ńczowy wyzwalanie z czujnika P- 2,1 czerwony zasilanie +12V P- 3,1 br ą zowy sterownie syreny ( + ) P- 3,2 niebieski wyzwalanie maska, baga ż nik P- 3,3 zielony zamykanie ( - ) max 200mA P- 3,4 szary wyzwalanie z drzwi kierowcy P- 3,5 czarny zasilanie ( masa ) P- 3,6 biał ywyjś cie kierunkowskazów P- 3,7 ż ół ty zap ł on +12V P- 3,8 ró ż owy wyj ś cie kanał u dodatkowego P- 3,9 pomara ńczowy otwieranie ( - ) max 200mA P-3,10 szaro-czarny wyzwalanie z drzwi P-3,11 czerwony zasilanie +12V P-3,12 biał ywyjś cie kierunkowskazów P- 4 wtyczka niebieska wy łą cznik serwisowy P- 5 wtyczka czerwona dioda LED P- 6 podwójny czarny rozcię cie p-py paliwa Opis złą czy alarmu: P- 1 P- 2 : Złą cze do pod łą czenia czujników ; wstrz ą sowego, zbicia szyby, ultradź wi ę kowego, po ł oż eniowego, radarowego. P- 2 : Z łą cze gł ówne alarmu wyposaż one w dwanaś cie pinów: 1. Brą zowy: sterowanie syreny ( + ), podłą czamy do przewodu biał ego w syrenie z wł asnym zasilaniem lub czerwonego w zwykł ej syrenie. 2. Niebieski : wyzwalanie alarmu z maski lub/i bagaż nika. Wej ś cie alarmu o polaryzacji ujemnej. Moż emy pod łą czyć mask ę i bagaż nik nie zapominaj ą c o separacji diod ą prostownicz ą ( 1N4002). 3 3. Zielony: zamykanie centralnego zamka. Wyj ś cie o polaryzacji ujemnej o dopuszczalnym obciąż eniu 200 mA. Podłą czamy do sterownika centralnego zamka. 4. Szary: wyzwalanie alarmu, aktyw acja funkcji antynapadowej. Wej ś cie o polaryzacji ujemnej. Podłą czmy pod drzwi kierowcy lub pod wszystkie drzwi. W zale ż noś ci od sposobu za łą czania funkcji antynapadowej. 5. Czarny ( 0,75 mm ): zasilanie alarmu ( masa ). Przewód podłą czamy do nadwozia samochodu bardzo starannie, najlepiej pod fabryczne punkty. Z tego pinu wychodzi przewód do zasilania syreny. 6. Biał y: wyjś cie na kierunkowskazy. Podłą czamy do przewodu kierunkowskazów. 7. Żół ty : informacja o zap ł onie ( +12V ). Pod łą czamy do przewodu na którym jest +12V w pozycji ON na stacyjce i nie zanika w czasie kr ę cenia rozrusznikiem. Wej ś cie aktywują ce funkcje antynapadow ą i zamek centralny ( zamykanie drzwi po zap ł onie ) 8. Różowy : dodatkowy kanał . Wyj ś cie o polaryzacji ujemnej o dopuszczalnym obci ąż eniu 200 mA. Mo ż emy pod łą czyć dodatkowe akcesoria np.: otwieranie baga ż nika, domykanie szyb, włą czenie ś wiateł , uruchomienie klaksonu. Wyjś cie posiada dwa rodzaje trybu pracy, mo ż na je aktywowa ć za pomoc ą przycisku II ( ustawienie fabryczne ) lub automatycznie po w łą czeniu alarmu ( funkcja programowalna ). 9. Pomarańczowy : otwieranie centralnego zamka. Wyj ś cie o polaryzacji ujemnej o dopuszczalnym obciąż eniu 200 mA. Podłą czamy do sterownika centralnego zamka. 10. Czerwony ( 0,75 mm ) : zasilanie alarmu +12V. Pod łą czamy bezpo ś rednio do przewodu zasilaj ą cego np. skrzynkę bezpieczników. Z tego pinu wychodzi przewód do zasilania syreny. 11. Biał y: wyjś cie na kierunkowskazy. Podłą czamy do przewodu kierunkowskazów. P- 3 Złą cze niebieskie-włą cznik serwisowy. Wy łą cznik sł uż y do wyłą czania funkcji antynapadowej i awaryjnego wyłą czania alarmu. Włą cznik montujemy w ukrytym miejscu. Miejsce monta ż u ustalamy z klientem. P- 4 Złą cze czerwone-dioda LED. Dioda LED sł uż y do okreś lenia stanu pracy alarmu, montujemy ją w widocznym miejscu na desce rozdzielczej po uprzednim uzgodnieniu z klientem. P- 5 Złą cze bia ł e-rozci ę cie obwodu elektrycznego o obci ąż alno ś ci 20 A. Tym rozcię ciem unieruchamiamy silnik w chw ili uzbrojenia alarmu i w łą czenia funkcji antynapadowej. W celu zatrzymania pracuj ą cego silnika powinni ś my rozciąć obwód p-py paliwa ewentualnie zapł onu. Programowanie i opis funkcji alarmu Wejś cie w tryb programowania 1. Włą czyć zap ł on. 2. Rozbroić system antynapadowy 3. Przytrzyma ć przycisk I i przez 10sekund, wejście w tryb programowania funkcji jest potwierdzone jednym sygnał em syreny, jednym bł yskiem ś wiateł kierunkowskazów. Wybór funkcji Funkcje wybierane są poprzez naci ś ni ę cie odpowiedniego przycisku programatora. 4 UWAGA! Pierwsze naciś ni ę cie programatora powoduje tylko w łą czenie programatora, a nie zmian ę funkcji. SYGNALIZACJA SYRENĄ FUNKCJA PIK PIK PIK F1 – obsługa systemu G Ł OŚ NA CICHA F2 – samouzbrojenie TAK (PO 30 SEK.) NIE F3 – rodzaj zamka centralnego ELEKTRYCZNY 0,7 s PNEUMATYCZNY 5 s. F4 – czas zamykania zamka centralnego JAK W F3 15 s ( COMFORT ) F5 – impuls ryglowania zamka NIE TAK ( OPEL ) F6 – automatyczne zamykanie zamka NIE TAK PO 5 s. OD WŁĄCZENIA STACYJKI F7 – funkcja antynapadowa NIE TAK F8 – opó źnienie funkcji „F7” 45 s. 150 s. F9 – F10 - kana ł dodatkowy WYZWALANY Z PRZYCISKUI AUTOMATYCZNIE PO UZBROJENIU PRZEZ 15 s Wyjś cie z trybu programowania Wyjś cie z trybu programowania nast ą pi po wy łą czeniu zapł onu. Opis funkcji F-1 Obs ł uga systemu- Przy ustawieniu fabrycznym mamy moż liwo ść wyboru w łą czenia i wyłą czenia ( gł oś no/cicho ). Po przeprogramowaniu alarm mo ż na w łą czać tylko cicho . F-2 Samouzbrojenie - Je śli w ci ą gu 30 sekund od rozbrojenia systemu nie nast ą pi otwarcie drzwi lub naci ś ni ę cie przycisku I system uzbroi si ę automatycznie zamykaj ą c drzwi. Funkcja zabezpiecza przed przypadkowym rozbrojeniem systemu (np. naciś ni ę cie przycisku pilota w kieszeni). F-3 Rodzaj zamka centralnego-W samochodach z elektrycznym zamkiem centralnym zostawiamy ustawienie fabryczne. Do samochodów z pneumatycznymi si ł ownikami potrzebujemy dł uż szy impuls steruj ą cy, programujemy wtedy na pneumatyczny ( PIK PIK ). F-4 Czas zamykania zamka centralnego-W samochodach z fabrycznym moduł em komfortu ( domykanie szyb VW AUDI SKODA BMW OPEL) potrzebny jest d ł ugi impuls domykają cy szyby. Programujemy wtedy czas 15 sek. ( PIK PIK ) F-5 Impuls ryglowania zamka-W samochodach w których potrzebny jest drugi impuls na zaryglowanie zamka ( OPEL ), prze łą czamy funkcje. Czynno ść t ę przeprowadzamy również przypadku włą czenia automatycznej aktywacji dodatkowego kana ł u. F-6 Automatyczne zamykanie zamka- Po w programowaniu tej funkcji, zamek centralny bę dzie zamykał drzwi po 5 sek. od chwili włą czenia zap ł onu i otwiera ł w momencie wyłą czenia zapł onu. F-7 Funkcja antynapadowa- Funkcja chroni kierowcę przed porwaniem samochodu. Każ dorazowo po wej ś ciu do samochodu i uruchomieniu silnika nale ż y rozbroi ć funkcj ę anty-napadow ą poprzez naci ś ni ę cie ukrytego wyłą cznika (system potwierdzi to pojedynczym dź wi ę kiem miniaturowego gł oś niczka). W ten sposób informujemy system, ż e pojazd jest prowadzony przez upoważ nion ą osobę. Ponadto gdy w dowol nej chwili zostan ą otwarte drzwi 5 kierowcy (co ma miejsce podczas napa du) lub ponownie uruchomiony silnik, należ y ponownie rozbroić funkcj ę anty-napadu. Co b ę dzie je śli zapomnisz nacisn ąć ukryty wy łą cznik ? Je ż eli funkcja antynapadowa nie zostanie rozbrojona w ci ą gu 45 sekund od momentu uruchomienia silnika lub/i otwarcia drzwi, system w łą czy ś wiat ł a awaryjne (ostrze ż enie innych u ż ytkowników drogi) oraz b ę dzie dawać kierowcy sygna ł d ź wi ę kowy miniaturowym gł oś niczkiem. Jeż eli w cią gu kolejnych 30 sekund nie zostanie naci ś ni ę ty ukryty wy łą cznik, po tym czasie system unieruchomi silnik oraz dodatkowo włą czy sygna ł y alarmowe syreny na 30 sekund. Ponieważ ponowny rozruch (*) silnika jest nie moż liwy, wyje syrena, b ł yskają ś wiat ła porywaczowi nie pozostaje nic innego jak szybko opu ści ć pojazd. W łą czenie stacyjki w pozycj ę zap ł on i naciś ni ę cie ukrytego wyłą cznika przez w ła ś ciciela wyłą czy sygnał y alarmowe i pozwoli uruchomić silnik. * po zablokowaniu silnika przez system, mo ż na go jednokrotnie uruchomi ć na 10 sekund. Po tym czasie samochód zostanie definitywnie unieruchomiony i tylko w ł a ściciel w sobie znany sposób bę dzie mógł go uruchomić . Funkcja pozwala na odjechanie samochodem z niebezpiecznego miejsca ( środek skrzy ż owania, tory kolejowe lub tramwajowe). ODIS – Optimal Driver Identification System Dzia ł anie systemu polega na automatycznej, bezobs ł ugowej identyfikacji wł a ściciela pojazdu. Proces identyfikacji osoby prowadzą cej samochód jest realizowany sygna ł em z identyfikatora (Personal Transmiter), noszonego zawsze przy sobie. W momencie napadu i kradzie ż y auta po zainicjowaniu funkcji antynapadowej (otwarcie drzwi i/lub wy łą czenie/w łą czenie zapł onu), gdy system nie otrzyma sygnał u z osobistego pilota, po up ł ywie odpowiedniego czasu nastą pi procedura zatrzymania pojazdu. Identyfikator jest wyposażony w jeden wewnę trzny przycisk, który s ł uż y do jego zaprogramowania do systemu. Procedura wprogramowania nie róż ni się niczym od wprogramowywania “zwykł ych” pilotów obs ł uguj ących system. Po zaprogramowaniu identyfikatora do systemu nadaje on co 15 sekund sygnał radiowy rozbrajaj ą cy funkcj ę antynapadow ą (nie ma potrzeby rozbrajać jej ukrytym wy łą cznikiem, cho ć jest taka mo ż liwo ść ). Zasi ę g osobistego pilota wynosi okoł o 5 metrów a minimalna ż ywotność baterii to oko ł o 4 miesi ę cy. Tryb serwisowy funkcji anty-napadowej: W przypadku, kiedy chcemy pozostawić samochód w serwisie bez ujawniania miejsca montaż u ukrytego wy łą cznika lub nie chcemy korzysta ć z funkcji anty-napadowej nale ż y zablokować j ą trybem serwisowym. Włą czenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej: 1. w łą czyć stacyjkę w pozycj ę zap ł on 2. nacisn ąć ukryty wy łą cznik 3. nacisn ąć jednocze ś nie przyciski i na pilocie Włą czenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej system potwierdzi 2 sygna łami syreny, ponadto b ę dzie o tym przypominał pojedynczym sygnał em d ź wi ę kowym miniaturowego gł oś niczka po każ dym w łą czeniu zapł onu . 6 Wyłą czenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej: 1. włą czyć stacyjkę w pozycj ę zap ł on 2. nacisn ąć jednocze ś nie przyciski i na pilocie Wyłą czenie trybu serwisowego funkcji anty-n apadowej system potwierdzi 1 sygnałem syreny. F-8 Opó źnienie funkcji F-7 Czas zadział ania funkcji antynapadowej o chwili aktywacji do pierwszych sygna ł ów ostrzegawczych informują cych o nie wy łą czonym antynapadzie. Fabryczny ustawienie to 45 sek. W szczególnym przypadku czas te moż emy przedł uż yć do 150 sek. F-9 Wolny F-10 Kanał dodatkowy Wyj ś cie pozwalające pod łą czyć dodatkowe akcesoria np.: otwieranie baga ż nika, domykanie szyb, włą czenie ś wiateł , uruchomienie klaksonu. Wyjś cie posiada dwa rodzaje trybu pracy. Przy ustawieniu fabrycznym naci ś ni ę cie przycisku II powoduje 1 sek. impuls lub tak jak d ł ugo trzymamy przycisk tak dł ugo jest kanał aktywowany. Po przeprogramowaniu trybu pracy kana ł u, wyj ście jest aktywowane na 15 sek. w chwili włą czenia alarmu. Obsł uga pilotów UZBROJENIE SYSTEMU; ZAMKNI ĘCIE DRZWI: Nacisn ąć przycisk . Jeden sygna ł syreny i jeden b ł ysk ś wiateł potwierdzi uzbrojenie systemu i zamknię cie drzwi. Dioda LED zacznie równomiernie migać . ROZBROJENIE SYSTEMU; OTWARCIE DRZWI: Nacisn ąć przycisk . Dwa sygna ł y syreny oraz dwa bł yski ś wiateł potwierdzą rozbrojenie systemu i otwarcie drzwi. Dioda LED przestanie migać . CICHE UZBROJENIE; ZAMKNI ĘCIE DRZWI: Nacisn ąć przycisk I , a nast ę pnie przycisk . Jeden b ł ysk ś wiateł potwierdzi uzbrojenie systemu i zamknię cie drzwi. Dioda LED zacznie równomiernie migać . CICHE ROZBROJENIE; OTWARCIE DRZWI: Nacisn ąć przycisk I , a nast ę pnie przycisk . Dwa bł yski ś wiateł potwierdzą rozbrojenie systemu i otwarcie drzwi. Dioda LED zacznie równomiernie migać . FUNKCJA PANIC: (uruchomienie syreny w sytuacji zagro ż enia) Nacisn ąć i przytrzyma ć przycisk i . Syrena w łą czy się na 30 sekund lub do momentu naci ś ni ę cia przycisku . (funkcja PANIC dzia ł a tylko gdy system jest uzbrojony) STEROWANIE ZAMKIEM CENTALNYM BEZ UZBRAJANIA SYSTEMU: Nacisn ąć przycisk I . Zamek centralny zamknie drzwi. Ponowne naci ś ni ę cie przycisku spowoduje otwarcie drzwi. (Funkcja dzia ła tylko gdy system jest rozbrojony) STEROWANIE DODATKOWYM KANA ŁEM: Naci ś ni ęcie przycisku II spowoduje chwilowe podanie masy na przewód ró ż owy. UZBROJENIE ALARMU Z ZABLOKOWANYMI CZUJNIKAMI: Nacisn ąć przycisk , nastę pnie podczas ś wiecenia ś wiateł kierunkowskazów nacisn ąć go ponownie. Zablokowanie czujników zostanie potwierdzone sygnał em syreny. (Funkcja ta pozwala na pozostawienie np. psa w zamknię tym samochodzie z uzbrojonym alarmem). 7 Informacja o próbie w ł amania oraz pami ęć ostatniego zdarzenia Je ż eli podczas nieobecno ś ci w ł a ś ciciela samochodu nastą pi ła próba w ł amania, przy rozbrojeniu systemu b ę dzie sł ycha ć - oprócz normalnych 2 sygna ł ów syreny i 2 bł ysków ś wiateł - odpowiednio dodatkową liczbę sygna ł ów ś wietlnych i dź wi ę kowych przedstawionych w poni ż szej tabelce: Przyczyna alarmu Otwarcie drzwi, maski lub baga ż nika Wzbudzenie czujników 2 sygnał y syreny 1 bł ysk ś wiateł 1 sygnał syreny 1 bł ysk ś wiateł Inteligentna samodiagnoza sytemu i eliminacja fał szywych alarmów Gdy podczas uzbrajania alarmu niedomknię te s ą drzwi, maska, bagaż nik lub uszkodzony jest któryś czujnik bę dzie sł ycha ć normalny 1 sygna ł d źwi ę kowy i 1 bł ysk ś wiateł , a nast ę pnie 2 sygna ł y d źwi ę kowe i 2 b ł yski ś wiateł . W tej sytuacji system automatycznie pominie uszkodzony obwód, zapobiegaj ąc fa ł szywym alarmom. Uwaga: Jeż eli w stanie uzbrojenia czujnik wywoł a alarm dwukrotnie to system go zablokuje. Tryb awaryjny Tryb awaryjny pozwala wy łą czyć sygna ł y alarmowe oraz pominąć wszystkie funkcje ochronne w sytuacji awaryjnej gdy system nie reaguje na piloty (np. wyczerpana bateria). Włą czenie trybu awaryjnego 1. Włą czyć stacyjkę w pozycj ę zap ł on 2. Nacisn ąć i przytrzyma ć ukryty wy łą cznik ( oko ł o 10 sekund ) do czasu wy łą czenia sygnał ów alarmowych 3. Wprowadzenie w tryb awaryjny system potwierdzi 2 sygnał ami syreny i 2 błyskami ś wiateł oraz ci ą gł ym ś wieceniem diody LED po wy łą czeniu zapł onu. UWAGA : tryb awaryjny nie wy łą cza funkcji antynapadowej ! Programowanie dodatkowych pilotów System Galaxy posiada mo ż liwo ść wprogramowania do 5 pilotów. Aby zaprogramować nowego pilota nale ż y: 1. włą czyć zap łon 2. przytrzyma ć wci ś ni ę ty ukryty wyłą cznik przez 10 sekund 3. 1 sygnał syreny potwierdzi, że system jest w trybie programowania pilotów. 4. nacisn ąć jednokrotnie dowolny przycisk pilota. Przyj ę cie nowego pilota do pami ę ci potwierdzone bę dzie jednym b ł yskiem kierunkowskazów. 5. wyłą czamy zapł on. UWAGA: Po wprogramowaniu nowego pilota wszystkie programowane funkcje wracaj ą do ustawie ń fabrycznych. 8 Kasowanie utraconych pilotów Usunię cie kodów zgubionych lub skradzionych pilotów moż e nastą pi ć poprzez pi ęciokrotne wprogramowanie pozostał ego lub pi ę ciokrotne wprogramowanie nowego pilota. (pię ciokrotne powtórzenie punktu 4 ) Test baterii pilota System posiada funkcję pomiaru napi ę cia baterii. Nadmierne rozł adowanie baterii jest sygnalizowane 3 sekundowym sygna ł em syreny w chwili uzbrajania systemu. Funkcje diody LED umieszczonej wewnątrz pojazdu 1. miga ⇒ system uzbrojony, drzwi zamkni ę te 2. nie miga ⇒ system rozbrojony, drzwi otwarte 3. ś wieci na sta łe ⇒ tryb awaryjny 4. miga szybko ⇒ w ci ą gu 30 sekund nastą pi automatyczne uzbrojenie systemu ( samouzbrojenie ) AUTO ALARM CENTER AUTO ALARM CENTER P1, 3 P3,4 ¿ó³ty br¹zowy niebieski szary zielony P3,3 P3,2 P3,8 P3,1 bia³y P3, 7 AKUMULATOR SAMOCHODOWY + _ LED czerwony czarny P1 P2 P3 P4 P5 P6 czarny, masa za³¹czana pomarañczowy, wyzwalanie z czujnika czerwony , (+) 12V zasilanie czujnika czarny, masa za³¹czana pomarañczowy, wyzwalanie z czujnika czerwony , (+) 12V zasilanie czujnika czarny czerwony Aktualizacja z dn Aktualizacjaz dn Rysunek nr Rysunek nr CHALLENGER ST 800 PC / PC ODIS CHALLENGER ST800 PC/ PCODIS Opis pod³¹czeñ do instalacji elektrycznej samochodu Opispod³¹czeñ doinstalacji elektrycznej samochodu Przeznaczony do wspó³pracy z : Przeznaczonydowspó³pracyz : szary / czarny bia³y 1 7 P1, 2 P1, 1 P2, 1 P2, 2 P2, 3 P2, 3 P3,12 P3, 6 P3,11 P3,5 P3,10 6 Wy³¹cznik serwisowy Wtyczka czerwona Wtyczka niebieska PC pomarañczowy 11-02-2002 zamek centralny : zamykanie max 200 mA. zamek centralny: zamykanie max 200 mA. bia³y czerwony czarny zap³on (+12V) maska, baga¿nik, (-) ró¿owy wyjœcie kana³u 2 , max 300mA P3,9 zamek centralny, otwieranie max 200 mA. zamek centralny, otwieranie max 200 mA. kierunkowskaz (+) strona prawa kierunkowskaz (+) strona lewa drzwi kierowcy drzwi (-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-01-2012
Model: Fusion
Silnik: 1.4 80KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]()
Dziękuje za instrukcje, niestety już ja mam i próbowałem tych kombinacji. Wygląda na to ,że ukryty przycisk może jedynie pomoc.
Jeszcze raz dziękuje za pomoc, jestem bardzo mile zaskoczony Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-04-2005
Model: FX SILVER
Silnik: 1,4 BENZYNA
Rocznik: 2004
Postów: 88
|
![]()
Heja .Mysle ze tylko gosc od alarmów pomoze . Dobrej nocki.PZDR.
Daj znac na forum co i jak zrobić . Chyba ze Pan elektryk bedzie tajemniczy. Ostatnio edytowane przez Jitter ; 04-02-2012 o 16:40 Powód: Pkt 21 Regulaminu Forum |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 23-12-2024
Skąd: Rybnik
Model: Ford Fushion,Seat Leon
Silnik: 1.4,2.0 TFSI
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
![]()
Witam Serdecznie
Dzisiaj Wymieniałem baterię kluczyku i programowałem go przekracajac szybko 4 razy stacyjkę i Centralny zamek działa,zamyka,otwiera drzwi oraz bagażnik i z kluczyka wychodzą prawidłowe fale,bo również sprawdzałą osoba która dorabia kluczę.ale niestety przekrecająć stacyjkę wyskakuje migająca czerwona dioda immobilizer i nie można uruchomić samochodu PS:kluczyk ten sam co był oryginalny |
![]() |
![]() |