![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
Pytam z czystej ciekawości,bo naprawiam auto Hyundaj Santa Fe i nie mogę zlokalizować świec żarowych.Silnik jest zasilany jak ""common rail"(listwa paliwowa,wtryski elektryczne).Czy przez to może niemieć świec?
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]()
Są też z jedną świecą płomieniową (w kolektorze) i są w ogóle bez niczego -wersje "południowe". Piszę ogólnie o dieslu.
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
Znalazłem.Są z tyłu głowicy nad wydechem.Musiałem cały wejść pod machę żeby je dojrzeć.
Wniosek:Wtrysk -wtryskiem (choćby elektroniczny) a grzałeczka musi być.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 28-01-2008
Postów: 3
|
![]()
czytalem ze nowe volva sa bez swiec zarowych
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]() Cytat:
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
Ale ty masz grzałkę w dolocie.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]()
Nie mam nic !!!
- ani żarowych - ani płomieniówki - ani nawet żarnika w dolocie (jak ma "Ursus" np.) FABRYCZNIE. Tak konstruuje się silniki na ciepłe kraje :fcp3
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
A w zimę robisz kopcia z gazety? :fcp2
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]()
Nieco pomaga przestawiacz kąta wtrysku zimnego silnika - zresztą przerobiony na linkę bo padł, [link=http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?f=17&t=45221:zaefeeyx]TU[/link:zaefeeyx] możesz zobaczyć. I wstawiłem grzałkę 220 V w płaszcz wodny bloku silnika. :fcp3
Przy okazji - kopciuch za dużo tlenu zabiera a samostart nie jest detonacyjnie zdrowy dla silnika :fcp1
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |