![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-07-2006
Skąd: Hannover
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 146
|
![]()
Czy mozecie cos o tej instalce powiedziec , byłem tu w hanowerze w warsztacie polaków którzy ja wsadzaja do wszystkich marek.. Koszt to potega 2300euro ale 2 lata gwarancji i na miejscu. Pozatym odradzaja mi staga300 bo mówia ze w razie co , to bede musiał do lipska na warsztat latac bo tu mi nikt tego nie zrobi i w rezultacie wyjdzie mnie z czasem na to samo. Niewiem co robic . Doradzcie bo juz mam kocioł w głowie. :fcp29
__________________
pozdrawiam Rafał |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
doradzam staga
STAG kosztuje 2300pln ,wiec 3.5x mniej - za taka kase to mozesz nawet do Polski przyjechac na ustawianie ,albo kupic nowego laptopa ,interface i ksiazke o LPG dzieki ,ktorej ustawisz instalacje sam
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-07-2006
Skąd: Hannover
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 146
|
![]()
A jak jest ze stagiem ?, czesto wymaga integracji w ustawienia? czy jest szansa ze po montazu bedzie smigał bezawaryjnie? Znacie warsztat na slasku , który robi staga z papierami do TUV-u niemieckiego? Podobno niemcy maja inne wymagania montazowe, cos tam w miedzi ma isc itd. dzieki za info.
__________________
pozdrawiam Rafał |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]() Cytat:
wez sie czlowieku uspokoj ,co to wogole za pytania jak chcesz to zakladaj sobie instalke drozsza niz wartosc rynkowa twojego samochodu,tylko ciekawe kiedy ci sie zwroci w dodatku zakladaj ta instalke do nie swojego samochodu - proponuje na poczatek przerejestrowac auto a co do innych wymagan montazowych ,to w niemcach rurki sa miedziane ,a u nas papierowe i z tad roznica
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-07-2006
Skąd: Hannover
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 146
|
![]()
Nie sądze by wartosc mojej foki była mniejsza od instalki , pozatym dlatego sie tu z pytaniem zjawiłem bo chciał bym zaoszczedzic. Przerejestrowanie nie wchodzi w gre bo gdybym mógł tu latac na polskich blachcach , to dalej bym smigał foka w dieslu i nie bawił bym sie w zaden gaz. Jesli niechcesz mi pomóc KGB to poprostu niepisz a jesli siedzisz w tym juz tak dobrze i masz cos do powiedzenia to podziel sie swoimi spostrzezeniami z amatorką. Ja niemam na ten temat pojecia i chciał bym dokonac słusznego wyboru . Nie sztuką jest wywalic 2300e . Auto chce potrzymac jeszcze ze dwa lata dlatego zamiezam wrzucic gaz. Mam stosunkowo niewielki przebieg 95tys. wiec mysle ze fura nadaje sie dobrze do zagazowania
__________________
pozdrawiam Rafał |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 19-11-2007
Model: MK3
Silnik: 1,8 125 KM
Rocznik: 2007
Postów: 48
|
![]()
Mam instalacje brc seqent 24 + Flash Lube za 3000zl .
Tez bede robil TUV - wszyscy gazownicy w Opolu wysylaja do Bautzen kolo Zgorzelca - koszt jakies 340 Euro.- jesli nie masz pewnego gazownika to radze tam zrobic TUV. Pytalem sie w Dekra-TUV (NRW) chca miec Abgasgutachtung a tego nikt ci w polsce raczej nie da (na mojej Homologacji jest cos tam napisane o spalinach co2 itp ale zadaja tego Abagasgutacht. (mozna to zrobic w Essen za jakies 800 Euro i tylko 50proc. aut przechodzi to badanie pozytywnie + koszt przegladu jesli bedzie ok jakies 130 Euro.) Znalazlem goscia ktory zalatwia TUV z Abgasgutach. kolo Dusseldorfu za 300Euro. Moj mi obecala ze zalatwi mi TUV za jakies 150 Euro (ma znajomosci bo montowal gas dla niemieckich firm w Niemczech) ale narazie czekam. Jak bede mial to napisze. A co z serwisem przeglady co 10000km mozna robic w Polsce jak sie jedzie na swieta itp. - tylko gorzej jak cos nawali a moze nawalic - mam nadzieje ze ze u mnie bedzie ok - Pan gazownik jezdzi do niemiec i obecal ze moze zajechac i serwisowac - ale jak bedzie to sie dopiero przekonam. Dodam ,ze w Opolu miedzy Swietami a Nowym Rokiem objezdzilem wszystkie warsztaty LPG -i jakies 75 procent aut ktore tam staly to byly auta na niemieckich numerach. W Opolu pytalem sie o instalacje ICOM JTG (V generacja) dowiedzialem sie ,ze niby wycofali sie z Polski (z powodu problemow tech z ta instalaca) a wczoraj w regionalnej prasie (Niemcy) firma reklamuje sie ze juz w ponad 450 autach zamontowali ta instalacje. Dowiedz sie dokladnie jak to jest czy niemieckie firmy daja jakas gwarancje na silnik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
poprostu rozwalaja mnie pytania ,czy cos ma szanse dzialac poprawnie - bo to przeciez polskie i tanie ,to z zalozenie nie ma prawa
generalnie rzecz biorac to IVgen wymaga rzadkich przegladow,wiec nie rozumiem jaki to problem nie miec stacji obslugi pod nosem rowniez ewentualna usterka to poprostu przelaczenie na Pb i dalsza jazda powazna ustarak ,to wyjecie 4 wtyczek z wtryskiwaczy i zalozenie tych od kompa ECU - i dalej jazda na Pb instalacja nie unieruchomi samochodu jezeli trzeba tyle placic za wklepanie instalki do dowodu to JA bym poprostu ukryl wlew gazu i jezdzil na nielegalu - jaki gliniarz sie kapnie ,ze w aucie siedzi gaz ?
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 19-11-2007
Model: MK3
Silnik: 1,8 125 KM
Rocznik: 2007
Postów: 48
|
![]()
ja nie pisze ze polskie to zle bo sam instalowalem w polsce ,ale kazda nawet najlepsza instalcja jesli bedzie wadliwie zalozona,skonfigurowana ma prawo stwarzac problemy - mi naprzyklad gazownik skonfigurowal instalacje tylko na postoju i dzis podczas przelaczenia z pb na gaz szarpnelo a na forum dowiedzialem sie ze statyczne programowanie jest niewystarczajace - i co teraz mam zrobic ?bede dzwonil do goscia z pytaniem kiedy sie tu pojawi lub pojade do jakiegos niemca. Zalezy na kogo sie trafi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
a wiec znowu wychodzie ,ze STAG300 rzadzi
poprostu to najbardziej rozbudowana instalacja pod wzgledem dostepnosci oprogramowania i instrukcji wszystko jest na stronie producenta sciagasz PDFa i czytasz instrukcje - jedziesz do gazownika ,ktory tez czytal ta instrukcje i siedzisz nad nim ,zeby zrobil wszystko w odpowiedniej kolejnosci (nawet jazda probna jest opisana) z ta instrukcja nawet samemu mozna ustawic instalacje w zakresie wystarczajacym do normalnej jazdy - i to nie orientujac sie wogole w temacie LPG
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-07-2006
Skąd: Hannover
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 146
|
![]()
Dzis rozmawiałem z gazownikiem z gliwic i mówił mi ze staga300 nie montuje , ale za to Zenita który jest identyczny. Ile w tym prawdy??
__________________
pozdrawiam Rafał |
![]() |
![]() |