![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 04-11-2007
Skąd: ŁÓDŹ
Postów: 53
|
![]()
A co jest grane jeśli jest taka sytuacja:
Instalacja sekwencyjnego wtrysku lpg IV generacji+emulator(pytagoras)+dwie sondy lambda(przed i za katalizatorem), podlaczona emulacja sondy, wtryskow oraz TPS a wiec wszystkie potrzebne sygnaly sa. ALE: sygnal z pierwszej lambdy jest OK - tzn płynnie pracuje w całym zakresie (01v-1v) natomiast z drugiej jest ok 0,5V ale stoi w miejscu,nie pracuje w pełnym zakresie jak ta pierwsza. Reset kompa nic nie daje. Wyniki ogladalismy na lapciu podlaczonym do centralki gazowej.I teraz pytanie: Czy ogladalismy sygnal emulowany przez sterownik gazu czy rzeczywisty odczyt z sond. Jak to jest przy podlaczaniu interfejsu do kompa gazowego? Co tak naprawde widzimy na ekranie komputera??Pozdrawiam! :fcp9
__________________
Nie jeździj szybciej niż umie latać Twój anioł stróż... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
po podlaczeniu interface widzicie odczyty kompa gazowego
tylko nie wiem po co ktos tam wrzucil emulator ,jakas rzezbe tam masz
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
krzysta72, druga sonda jes tylko do kontroli stanu katalizatora, możesz olać jej wskazania, a tak do tematu Twojego posta to u mnie sa 4 sondy i działa sekwencja bez problemu, sondy za kat-ami również prawie stoją w miejscu. To niejako dobry znak.
|
![]() |
![]() |