![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
Postów: n/a
|
![]()
witam kolegów. poszedł mi pasek rozrzadu i po głowicy w 1.8td. Escort .Mam głowice o 1.8 d . czy bedzie pasowac? jedno co zauwazyłem to inne mocowanie kola rozrzadu do walka. prosze o szybka odpowiedz. dziekuje i pozdrawiam.
|
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 05-09-2005
Skąd: Bydgoszcz
Model: Fiesta/Mondeo/Vectra/ ProCeed
Silnik: 2.0 16V/2.0 16v/1.8 16V/2.0 16V
Rocznik: 94/2005/98/2010.
Postów: 282
|
![]()
Z tego co widze po roczniku to miales Endure, wiec kolo rozrzadu na glowicy bedzie inne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tak samo inny typ napinacza jest.Glowica sam z siebie sie nie rozni czym, kwestia pozniejszego doboru odpowiedniej uszczelki pod nia i przelozenia twoich wrtyskow z endury do tej z 1.8D.
__________________
Nie ma podpisu bo nie pasuje do forum... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Postów: n/a
|
![]()
dobrze powiedziane.."miałeś"...ale do rzeczy.to znaczy ze mocowania kolektorów beda pasować,wtryski ,świece też. ok. a co z walkiem czy mozna przelozyc yen oryginaly? a co do napinacza to jest on przykrecony do bloku wiec mnie to nie dotyczy.Pradwa?a uszczelke musze dobrac tej samej grubosci co w TD. jezeli sie z czyms pomyliłem to prosze o uwagi. dziekuje.
|
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,058
|
![]()
Hmm, a czy konstrukcyjnie nie ma żadnych różnic? Przecież turbodiesle znacznie różnią się od wolnossących diesli. Np. w turbodieslach obniżany jest stopień sprężania i zwiększana jest wytrzymałość korbowodów. Nie wiem jak z głowicą ale cały silnik na pewno ma też lepsze chłodzenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Postów: n/a
|
![]()
pozyjemy ,zobaczymy.... własnie przywioałem głowice o 1.8d i zaraz zaczne ogledziny. a co do rolek to sa oczywiscie przykrecone do głowicy a nie do bloku.ale i te miejsca musze sprawdzić. w kazdym :fcp1 :fcp1 razie jak uruchomie pojazd to dam znac. moze ktos kiedys bedzie miał podobny problem , czego nikomu nie zycze ale... pozdrawiam :fcp1
|
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
|
![]()
Mam pytanie-silnik "próbował cię ostrzec" przed awarią,czy rozrząd walnął od razu?
__________________
grzegorz był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 05-09-2005
Skąd: Bydgoszcz
Model: Fiesta/Mondeo/Vectra/ ProCeed
Silnik: 2.0 16V/2.0 16v/1.8 16V/2.0 16V
Rocznik: 94/2005/98/2010.
Postów: 282
|
![]() Cytat:
__________________
Nie ma podpisu bo nie pasuje do forum... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Postów: n/a
|
![]()
jezeli chodzi o pyt.kolegi ,to silnik trzasnał od razu na wolnych obr. podobno rozrzad byl robiony 40 tys. temu.ale pasek to strzepy a rolki buczą jak tramwaj. widocznie ktos był nie uczciwy i wział kase a nic nie zrobił. to nie moj sam. ja go tylko naprawiam i z tad te moje pytania. dziekuje wszystkim za zainteresowanie. bede informował o dalszym przebiegu naprawy. :fcp1
|
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 05-01-2008
Postów: 8
|
![]()
A ja mam takie małe pytanko bo też niestety przeżyłem pęknięty pasek i robiłem remoncik, a więc słyszałem o czymś takim że po 10 tys od remontu trzeba dokręcić śruby mocujące głowicę. Czy to prawda? Jeśli tak to czy muszę robić to kluczem dynamometrycznym ? I jaki numerek tego torxa (ala gwiazdka) jest potrzebny?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Postów: n/a
|
![]()
ja nie praktykuje dociagania glowicy. z resztą pojazdy opuszczajace fabryke tez powinny byc poddane takiej procedurze a tak nie jest wiec nie jest to wymóg techniczny. jak jest odpowiednio dociągnięta to wszystko ok. a co do numeru klucza to musze sie przejsc do warsztatu ale to juz nie dzis. pozdrawiam.
|
![]() |