![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Lublin
Model: escort 1.8 16V
Silnik: 1.8 16V
Rocznik: 1996
Postów: 10
|
![]()
Witam
Jako, że nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moj problem sprobuje go opisać Mam Escorta 1,8 16V gaz wraz z blosem i mam jeden problem, moze to niezbyt duzy problem ale czasem wkurzający, gdy silnik jest zimny obroty zarowno na gazie jaki benyznie w porządku, po przegazowaniu ladnie schodzą i stoja w miejscu, ale gdy silnik się nagrzeje zaczyna się problem na gazie, obroty po przegazowaniu spadają do ok 500 jest jakby tąpniecie podnąsza sie do 1500 i stabilizują sie na 900 gdy silnik jest zimny jest oki, na bezynie jest oki, w czym moze byc problem?? Dzieje się tak tylko po zejsciu z wysokich obrotów gdy np jest to 2000-2500 też jest w porząku. Na jałowych jest równo 900 jak stół. Dodam, że krokowca czyściłem - podejrzewam caly czas ze moze byc on ale na benzynie nie byłoby czegos takiego?? Miał ktoś cos podobnego. Blos byl ustawiany na analizatorze, spalanie w normie miasto 12, trasa 9 wiec lambda raczej odpada. Jakies sugestie??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]()
apolin26, jaki masz parownik i czy rozkręcony jest na max :fcp9 Wygląda na to że brakuje mu gazu po zejściu z wysokich na niskie obroty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Lublin
Model: escort 1.8 16V
Silnik: 1.8 16V
Rocznik: 1996
Postów: 10
|
![]()
Parownik Tomasetto założony jakies 8mies temu 100PH w zasadzie powinno być 140PH bo 115KM ale już taki załozyli, dawka gazu rozkrecona na max, druga śruba odnosnie obrotow jalowych nie ruszana, regulujac blosem wolne obroty da się zauważyć różnicę odnośnie pracy silnika. Dodam jeszcze raz ze na zimnym jest wszystko w porządku, dopiero jak silnik osiagnie normalną temperaturę pracy zaczyna się problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]() Cytat:
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Lublin
Model: escort 1.8 16V
Silnik: 1.8 16V
Rocznik: 1996
Postów: 10
|
![]()
No tak ale sporo osób je ma bo są najtańsze, a wiadomo jak gaz zakladają to najtansze graty wkładają....zeby więcej w kieszeni zostało, chyba da się jakoś to wyregulować czy za drugim parownikiem się rozgladać ??? Z tym ze przy blosie to nie ma za bardzo co przy parowniku regulowac. Mam pytanko czy ta druga śruba przy parowniku odnośnie wolnych obrotów ma jakiś wpływ na to załamanie przy zejściu z wysokich obrotów na luz?? bo jak wczesniej napisalem dawka gazu rozkręcona na max
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]()
apolin26,
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: Mondeo mk5 Vignale
Silnik: 2,0 ecoblue AWD
Rocznik: 2020
Postów: 3,198
|
![]()
Podłączę sie pod temat, bo mimo, że mam inny silnik, to kłopot z obrotami też mam. Instalacja 2 gen BRC, sterownik bingo s4 . Wolne obroty jak ciepły, to są nierówne, silnik szarpie, jakby przerywał, wachają się w okolicach 500, czasem wyżej, z rury dmucha takimi uderzeniami dymu jak zimny silnik stara :fcp18 i trzęsie autem. Jak zimny, to obroty falują od 1000-1300. Dodam, że na postoju z rury wydobywają się tumany białego dymu, że aż wstyd mi stac gdziekolwiek z odpalonym silnikiem, bo robię zasłonę dymną. Sonda nowa-, świece też, kable mają ok 20 tys., filtr powietrza nowy, gazu nowy.
|
![]() |
![]() |