![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-04-2006
Model: fiesta
Silnik: 1,3 endura e
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
![]()
Jak w temacie.
Od którego roku w Mondeo skończyły się problemy z wtryskiwaczami, pompą, itd :fcp4 :fcp9 Co Szanowni Koledzy na to :fcp20 :fcp9 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
|
![]()
One się nigdy nie kończą :fcp27 Wszystkie silniki CR tak mają.
Bo to bardziej kwestia paliwa i ilości kilometrów niż samych elementów (wtryski w TDCI zdaje się winno wymieniać sie po ok 150 tys.).
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 28-12-2004
Skąd: Inowrocław
Model: Mondeo Mk III
Silnik: 2.0 TDCi 131 KM
Rocznik: 2005
Postów: 537
|
![]() Cytat:
Nie ma co siać niesprawdzonych informacji.
__________________
Mk III '05 131/6 TDCi GHIA LCD Alpine Edition- black panther metalic |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
|
![]()
Proponuję zapytać się w ASO Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Chodziło mi o to że w większości wskazują one na konieczność wymiany po ok. 150 tys. km czyli zaczynaja lać. Nie miałem na mysli tego ze należy je wymienic po 150 tys. Źle się wyraziłem za co przepraszam.
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk4 i Mk5 oczywiście kombi
Silnik: DW10C 140KM i EcoBlue 190KM
Rocznik: 2012.05 i 2021.07
Postów: 2,812
|
![]()
Jeżeli chodzi o pompę to jakieś tam chyba pierwsze egzemplarze TDDi miały trochę problemy z rdzewieniem (są gdzieś zdjęcia na forum nawet - chyba Pzy je wstawiał). Oczywiście nie należy mylić pompy do TDDi z Mondeo z takową pompą do Focusa. Tam to jest taka tragedia jak we wczesnych TDCi z wtryskami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
A co do wtrysków to problem dotyczył przede wszystkim TDCi sprzed liftingu w 2003 roku. Te modelowe 2004 są znacznie lepiej przystosowane do gorszego paliwa. Ale to też nie ma reguły. Po prostu statystycznie rzecz ujmując znacznie mniej się ich psuje. I tak jak napisali koledzy i zapewne napiszą. Niestety większość nowych diesli ma podobne problemy. To już nie są czasy starych "ropoli" niewysilonych, będących w stanie bez problemu zrobić nawet i 1 mln km - wcale nie przesadzam. Przenoszę do działu Diesel. Proponuję też tam Ci poprzeglądać posty.
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1996 1,8 TD; Mk2 1997 1,8+BLOS; Mk3 2005 2,0 TDCi |
![]() |
![]() |