Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-03-2008, 03:40   #1
des34
ford::average
 
Zarejestrowany: 15-04-2006
Model: fiesta
Silnik: 1,3 endura e
Rocznik: 2001
Postów: 93
Domyślnie [Mk III] Modeo diesel - od kiedy koniec problemów

Jak w temacie.
Od którego roku w Mondeo skończyły się problemy z wtryskiwaczami, pompą, itd :fcp4 :fcp9
Co Szanowni Koledzy na to :fcp20 :fcp9

des34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2008, 08:43   #2
Kapsel_lg
ford::professional
 
Avatar Kapsel_lg
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
Domyślnie Re: [Mk III] Układ zasilania -- od kiedy koniec problemów

One się nigdy nie kończą :fcp27 Wszystkie silniki CR tak mają.
Bo to bardziej kwestia paliwa i ilości kilometrów niż samych elementów (wtryski w TDCI zdaje się winno wymieniać sie po ok 150 tys.).
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta
Kapsel_lg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2008, 09:02   #3
Pajlot
ford::specialist
 
Avatar Pajlot
 
Zarejestrowany: 28-12-2004
Skąd: Inowrocław
Model: Mondeo Mk III
Silnik: 2.0 TDCi 131 KM
Rocznik: 2005
Postów: 537
Domyślnie Re: [Mk III] Układ zasilania -- od kiedy koniec problemów

Cytat:
Napisał Kapsel_lg
(wtryski w TDCI zdaje się winno wymieniać sie po ok 150 tys.).
Pierwsze słyszę. Nie ma czegoś takiego jak wymiana po określonej liczbie km. Wtryski wymieniasz jak padną (świeci sprężynka), leją itd po wykonaniu próby przelewowej.

Nie ma co siać niesprawdzonych informacji.
__________________
Mk III '05 131/6 TDCi GHIA LCD Alpine Edition- black panther metalic
Pajlot jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2008, 09:35   #4
Kapsel_lg
ford::professional
 
Avatar Kapsel_lg
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
Domyślnie Re: [Mk III] Układ zasilania -- od kiedy koniec problemów

Proponuję zapytać się w ASO Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Chodziło mi o to że w większości wskazują one na konieczność wymiany po ok. 150 tys. km czyli zaczynaja lać. Nie miałem na mysli tego ze należy je wymienic po 150 tys. Źle się wyraziłem za co przepraszam.
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta
Kapsel_lg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2008, 10:09   #5
karex
ford::expert
 
Avatar karex
 
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk4 i Mk5 oczywiście kombi
Silnik: DW10C 140KM i EcoBlue 190KM
Rocznik: 2012.05 i 2021.07
Postów: 2,812
Domyślnie Re: [Mk III] Układ zasilania -- od kiedy koniec problemów

Jeżeli chodzi o pompę to jakieś tam chyba pierwsze egzemplarze TDDi miały trochę problemy z rdzewieniem (są gdzieś zdjęcia na forum nawet - chyba Pzy je wstawiał). Oczywiście nie należy mylić pompy do TDDi z Mondeo z takową pompą do Focusa. Tam to jest taka tragedia jak we wczesnych TDCi z wtryskami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .

A co do wtrysków to problem dotyczył przede wszystkim TDCi sprzed liftingu w 2003 roku. Te modelowe 2004 są znacznie lepiej przystosowane do gorszego paliwa. Ale to też nie ma reguły. Po prostu statystycznie rzecz ujmując znacznie mniej się ich psuje.

I tak jak napisali koledzy i zapewne napiszą. Niestety większość nowych diesli ma podobne problemy. To już nie są czasy starych "ropoli" niewysilonych, będących w stanie bez problemu zrobić nawet i 1 mln km - wcale nie przesadzam.
Przenoszę do działu Diesel. Proponuję też tam Ci poprzeglądać posty.
__________________
Pozdrawiam
Było
Mondeo Mk2 1996 1,8 TD; Mk2 1997 1,8+BLOS; Mk3 2005 2,0 TDCi
karex jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.